SDIO ilmoittaa että näitä olisi saatavilla mutta asennus ei onnistu.
Koneessa Win8.1.
INTEL (R) 8 series PCI Express Root Port #3 9C14 ja eteenpäin numeroilla 43, 16, 10,18 ja 24 (Thermal)
Tarvitsenko näitä ja jos niin, niin miksi ei asennus onnistu?
Tiedän toki että Win8.1 on vanha mutta haluan käyttää sitä kuitenkin "kakkoskoneena".
Miksi ei asennu?
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Saimaalla ei tajuta ettei siihen saa enään ajureita!
- Anonyymi
No kerro miksi ei kun asut siellä korpisuomessa vai etkö tiedä näistä ajureista mitään.
- Anonyymi
Iranin ulkoministeriö syyttää Ukrainaa terroristien avustamisesta Syyriaa vastaan kohdistuvassa hyökkäyksessä ja vaatii Kiovan lopettamaan välittömästi tukensa terroristijärjestöille. Syytökset kuullaan, kun Iran, Syyria, Irak, Venäjä ja Hizbollah neuvottelevat aseellisesta tuesta Syyrian armeijalle, joka kamppailee pysäyttääkseen Idlibistä liikkeelle lähteneen terroristien hyökkäyksen Syyriassa.
- Anonyymi
Iran valmis lähettämään joukkojaan Syyriaan torjumaan terroristien hyökkäyksen
Iranin ulkoministeri Abbas Araghchi sanoi, että Teheran harkitsee täysimittaista sotilaallista toimintaa Syyrian auttamiseksi, jos Damaskoksen hallitus sitä pyytää. Kommentit tulivat haastattelussa, jonka Araghchi antoi Qatarissa sijaitsevalle Al-Araby Al-Jadeedille palatessaan vierailulta Turkista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 908287
- 926415
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586264Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344881- 453321
- 503275
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo573112- 442849
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512816- 492780