Miksi naapuri kunnat pärjää mutta haapajärvellä vain velkaa.hometta ja kauhea muuttotappio rulettaa.....??onko syy keskustassa joka johtanu kuntaa vai valvonnassa ja ilmapiirissä......
Vastaukset 11
- Anonyymi
Sisäsiittoisuudessa?
- Anonyymi
L+suurin syyllinen ja toisena kepulointi.....
- Anonyymi
käyttääkö L+väki kumia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
käyttääkö L väki kumia?
Varmaan vaikkei sais...
- Anonyymi
Loppuu kylä tää.....yksin kuoloo...
- Anonyymi
Home ja velka jää....
- Anonyymi
Hpj kärsii nyt omista virheistään ja päsmäröinnistään....
- Anonyymi
Wetovoima tekee tekojaan...hpj puuttuu.
- Anonyymi
Kalliit (jopa 50 %)vuokrat joihinkin naapurikuntiin verrattuna. Töitä saa vain Lessut tai hyvä veli verkoston lähipiiri. Kaupungin johto menetti maineensa. Nuorisotoimintaan tulisi panostaa enemmän.
- Anonyymi
Rmyyjä vaan huutaa, ei saa asiallista palvelua.
- Anonyymi
kohta elämä paranee täälläki ku ameriikassa pressa vaihtuu.
laittaa maailman asiat kuntoon.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921662
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4441176- 851108
- 681015
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861003- 93887
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.33665- 65665
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta172651Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60642