tietääkö kukaan mäntyharjulta sähkösavuke plugia? snäppi mieluiten
plugi99977
6
169
Vastaukset
- Anonyymi
Luulen tietäväni plugin. Se on jokin sellainen liitin.
- Anonyymi
Mun joulukalenterin luukun takaa löytyi pulg-in ja lubea
- Anonyymi
Lubea laitetaan autoon, esimerkiksi tiettyihin kohtiin jarrujen osiin, jotta ne eivät jämähdä. Mihin sähkösavukkeissa tarvitaan lubea ja puuttuuko sekin plugin lisäksi? Pelkkä snäpin käyttäminen tuskin korvaa kumpaakaan?
- Anonyymi
Voinko laittaa plugin snäppiin? Tuleeko homma näin kuntoon?
- Anonyymi
Olen yrittänyt saada toivottavasti oikean mallista plugia lähtemään snäpissä, mutta ei se plugi liiku tuosta pöydältä mihinkään. Enkö osaa snäpätä vai missä on vika?
- Anonyymi
Blugittaa joo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067