Laiton uhkaus on kyseessä, kun henkilö uhkaa toista rikoksella niin, että uhatulla on perusteltu syy pelätä henkilökohtaisen turvallisuuden tai omaisuuden olevan vakavassa vaarassa.
Turpaan uho minun ovelle itsenäisyyspäivän iltana
31
111
Vastaukset
- Anonyymi
Asiasta kerrottiin vuokranantajalle
Ja harkitsen myös poliisille ilmoitusta- Anonyymi
Talon asukas vastaa vieraista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Talon asukas vastaa vieraista
Pitää näköjään alkaa etsiä asuntoa muualta itselle ja äidille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää näköjään alkaa etsiä asuntoa muualta itselle ja äidille
Hyvä tapa hiljentää ihmisiä turpaan ja haukkuu
Joten pidä talosi Korhonen
Ja Kaupunginjohtaja kaupungkisi
Julistat kaupungki ei hyväksy uhkausta
Juuri han minun ovella uhattiin turpaan ja itsenäisyyspäivänä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä tapa hiljentää ihmisiä turpaan ja haukkuu
Joten pidä talosi Korhonen
Ja Kaupunginjohtaja kaupungkisi
Julistat kaupungki ei hyväksy uhkausta
Juuri han minun ovella uhattiin turpaan ja itsenäisyyspäivänäEi mulla muuta tämä oli tässä ette enää tule puhumaan mitään mistä asiasta ettekä lähelle
Vittuun vaalit ja poliitikot kaupunki - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mulla muuta tämä oli tässä ette enää tule puhumaan mitään mistä asiasta ettekä lähelle
Vittuun vaalit ja poliitikot kaupunkiPidän turpani kiinni ja vittua herno pitää
Enää ette saa mitään kontaktia missään
Minua ei enää uhkailla edes omalla ovella - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidän turpani kiinni ja vittua herno pitää
Enää ette saa mitään kontaktia missään
Minua ei enää uhkailla edes omalla ovellaTe ette enää ole missään kontaktissa tässä kaupungissa ei ole Facebookkkia tiktokissa
Olette estetty Instagramissa
Ette tule puhumaan mitään mistä asiasta livenäkään missään tässä kaupungissa ette pihalla, ovella missään tässä kaupungissa.
E käy talon asukasjuhlissa
Irtisanon asunnon muutan muulle tästä kaupungista loppuu uhot valeet syrjintä syyttelyt ilman todisteita
Enään tiedä missä asun vaihdan nimeni - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Te ette enää ole missään kontaktissa tässä kaupungissa ei ole Facebookkkia tiktokissa
Olette estetty Instagramissa
Ette tule puhumaan mitään mistä asiasta livenäkään missään tässä kaupungissa ette pihalla, ovella missään tässä kaupungissa.
E käy talon asukasjuhlissa
Irtisanon asunnon muutan muulle tästä kaupungista loppuu uhot valeet syrjintä syyttelyt ilman todisteita
Enään tiedä missä asun vaihdan nimeniToinen vaihtoehto on että alan juomaan 12vuoden lakon jälkeen ja viinan kanssa lääkkeet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen vaihtoehto on että alan juomaan 12vuoden lakon jälkeen ja viinan kanssa lääkkeet
Vai ei saa ennen hiljaisuutta puhua omassa asunnossa asia selvä
Teen Rikosilmoituksen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai ei saa ennen hiljaisuutta puhua omassa asunnossa asia selvä
Teen RikosilmoituksenMinä olen vittu kamoissa
Ja hiljaa kuuntelen musiikkia kuulokkeidella
Juu turpaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen vittu kamoissa
Ja hiljaa kuuntelen musiikkia kuulokkeidella
Juu turpaanEi hetkauttanu mitään
Teen Rikosilmoituksen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hetkauttanu mitään
Teen RikosilmoituksenVoin minä alkaa juomaan viinaa siihen Mt lääkkeet
Sitten katsotaan turpaan uho - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin minä alkaa juomaan viinaa siihen Mt lääkkeet
Sitten katsotaan turpaan uhoAsian voisi sanoa asiallisesti uhkaamattaa
Turpaan henkilölle jonka isä yritti tappaa kuristamalla vaimonsa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asian voisi sanoa asiallisesti uhkaamattaa
Turpaan henkilölle jonka isä yritti tappaa kuristamalla vaimonsaÄiti ei kaipaa turpaan uhojia
Asuntonsa kerrosta alemmas - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äiti ei kaipaa turpaan uhojia
Asuntonsa kerrosta alemmasSilloin alkaa muutkin hermostua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin alkaa muutkin hermostua
Minä jos hermostun siitä on leikit loppu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä jos hermostun siitä on leikit loppu
Ei mulla muuta antaa vitun talon ja kaupungin olla tehdään yhteistyötä turvallinen kaupunki Hynninen turpaan uhotaan itsenäisyyspäivänä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mulla muuta antaa vitun talon ja kaupungin olla tehdään yhteistyötä turvallinen kaupunki Hynninen turpaan uhotaan itsenäisyyspäivänä
Minä kritisoin sitä että perussuomalaiset Suutari alkaa arvostella äitini kuvaa old baronista vuonna 2001
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kritisoin sitä että perussuomalaiset Suutari alkaa arvostella äitini kuvaa old baronista vuonna 2001
Ja itsenäisyyspäivänä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja itsenäisyyspäivänä
Vastaat haukkuun
Otat turpaan jeee Riikka Purra ja perussuomalaiset - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaat haukkuun
Otat turpaan jeee Riikka Purra ja perussuomalaisetKaupunginjohtaja.8.4.24
Kaupunginjohtaja varkaus ei hyväksy uhkausta
Näköjään hyväksyy ja haukkumista itsenäisyyspäivänä Facebookissa - Anonyymi
Enää ei olla esillä tässä kaupungissa menikö jakeluun Grönlund Hartikainen Herranen kaupunginjohtaja Hynninen SDP
Haukutaan ja turpaan itsenäisyyspäivänä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enää ei olla esillä tässä kaupungissa menikö jakeluun Grönlund Hartikainen Herranen kaupunginjohtaja Hynninen SDP
Haukutaan ja turpaan itsenäisyyspäivänäMinä pidän turpani kiinni kaikkialla et tule puhumaan mitään mistä asiasta et lähellekään missään tässä kaupungissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä pidän turpani kiinni kaikkialla et tule puhumaan mitään mistä asiasta et lähellekään missään tässä kaupungissa
Leikit loppu menikö jakeluun
En tee yhtään mitään tässä kaupungissa
Eikä kuule vituta masenna
Nyt näät mikä olen olen hiljaa seuraavat 30vuotta et kuule mitään tässä kaupungissa
Samaan tyyliä oli 1984
Jarkko Kauhanen yläasteella kaverinsa
Löi turoaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leikit loppu menikö jakeluun
En tee yhtään mitään tässä kaupungissa
Eikä kuule vituta masenna
Nyt näät mikä olen olen hiljaa seuraavat 30vuotta et kuule mitään tässä kaupungissa
Samaan tyyliä oli 1984
Jarkko Kauhanen yläasteella kaverinsa
Löi turoaanLuullaan että en lyö takas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luullaan että en lyö takas
Minä kilahdan kuten 2001
Keittiö paskaksi
Ja putkaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kilahdan kuten 2001
Keittiö paskaksi
Ja putkaanJa lappu on keksitty pudottaa postiluukusta ei
Tarvitse uhoa ovella
Niskanen määrää talon ei asukas - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja lappu on keksitty pudottaa postiluukusta ei
Tarvitse uhoa ovella
Niskanen määrää talon ei asukasNormaali ihminen ymmärtää olla hiljaa
Ja ovelle tultiin kun arvostelin
Perussuomalaiset suutaria - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Normaali ihminen ymmärtää olla hiljaa
Ja ovelle tultiin kun arvostelin
Perussuomalaiset suutariaHienoa mainosta puolueelle itsenäisyyspäivänä kun MTV3 lähetyksetssä
Samaan aikaan Sebastian Tynkkynen
- Anonyymi
Olet hullu.
- Anonyymi
Tärkeimmät kohonnutta verenpainetta alentavat elintapatekijät ovat natriumin saannin vähentäminen, kaliumin saannin lisääminen, ylipainoisilla laihduttaminen, kohtalaisen tai runsaan alkoholinkäytön vähentäminen ja säännöllinen kestävyystyyppinen liikunta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83336MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61972Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758