Nyt oli Presidentin linnassa todella upea valaistus: Linnan pylväitä oli korostettu hyvin valaistuksella ja linnassa oli hämyinen ja hyvin tunnelmallisen näköinen tunnelma. Hyvää oli myös se että orkesteri oli soittamassa heti sisääntulon kohdalla, aivan presidentti paria vastapäätä, sekin jotenkin rentoutti tunnelmaa. Kättelyjonoon saapuvia vieraita kuvattiin erittäin hyvästä kulmasta, presidentti parin takaa ja sivusta päin, niin että vieraiden kasvot näkyivät kerrankin kunnolla.
Presidentti pari Alenxander Stubb ja puoliso Susanne Ines-Stubb hymyilivät paljon ja olivat oikeasti hyvän tuulisen oloisia ja jaksoivat tulla illan aikana monta kertaa haastateltavaksi. Linnan jatkoilla parasta laulettua musiikkia esittivät suomalainen Rondo yhtye, kolme erittäin hyvää naislaulajaa jotka lauloivat erittäin hyvin yhteen. Häkkilintu oli aivan ihana kappale.
Linnan juhlat
Anonyymi-ap
1
86
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö ensi vuonna kustuja voi lähettää puolet vähemmän stubb suosii nuoria ja urheilijoita. Loppuu tungos kun ottaa järjen mukaan. Mustia oli ihan liikaa. Näkyi olevan stubbin tyttärelläkin musta mies ystävä näitä pohjaan palaneita. Kiva kun pinkin värinen kieli näkyy ruokapöydässää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892