Miehelle..

Anonyymi-ap

Mietin sitä, että suhtaudutko minuun eri tavalla kuin ennen? Ja jos niin mikä on muuttunut? -naiselta

49

1091

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä kuvittele näiden olevan minulta. En kerjää. Rakas? Tajuathan sen?

• Anonyymi

Aloitus on pikemminkin keskustelun alku. Kerjää sinä jossain muualla.

• Anonyymi

Sivusta, olen kadottanut uskon hyvään vähän kaikessa? Katotaan kauan tässä menee, ennen ku löydän itsestäni jotain sellaista hyvää, minkä pohjalle hyvä rakentaa lisää hyviä asioita? Keneen voi luottaa oikeasti, epäilyn siemen on läsnä kaikessa, mikä tuntuu lähtökohtaisesti hyvältä 👀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta, olen kadottanut uskon hyvään vähän kaikessa? Katotaan kauan tässä menee, ennen ku löydän itsestäni jotain sellaista hyvää, minkä pohjalle hyvä rakentaa lisää hyviä asioita? Keneen voi luottaa oikeasti, epäilyn siemen on läsnä kaikessa, mikä tuntuu lähtökohtaisesti hyvältä 👀

Epäilevä kannattaa aina olla eikä antautua liikaa tunteiden vietäväksi. Olen itsekin sellainen, vaikka ajattelenkin ihmisistä lähtökohtaisesti hyvää. Monesta vaan paljastuu pinnan alta puolia, jotka eivät sovi omaan arvomaailmaan ja haluan sellaisia ihmisiä välttää. En halua tuntea itseäni pieneksi ja mitättömäksi enää, sellaiset ihmiset jotka saavat minut tuntemaan itseni noin voivat suosiolla pysyä minusta kaukana. -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epäilevä kannattaa aina olla eikä antautua liikaa tunteiden vietäväksi. Olen itsekin sellainen, vaikka ajattelenkin ihmisistä lähtökohtaisesti hyvää. Monesta vaan paljastuu pinnan alta puolia, jotka eivät sovi omaan arvomaailmaan ja haluan sellaisia ihmisiä välttää. En halua tuntea itseäni pieneksi ja mitättömäksi enää, sellaiset ihmiset jotka saavat minut tuntemaan itseni noin voivat suosiolla pysyä minusta kaukana. -ap

Olipa guppe koskettava sisennys yksin höpötellen

• Anonyymi

Kun aikaa on kulunut, olen alkanut pitää tätä entistäkin suurempana haaskauksena. Tunteet olivat niin isoja, että niistä olisi rakentanut palatsin. Ja olen elänyt, tiedän kyllä mistä puhun.

Toki on selkeytynyt se, että ei niin vajavaisilla asiointitaidoilla voi olla muiden kanssa aidossa vuorovaikutuksessa. Sain tuta, mistä kaikki ne anekdootit oli peräisin. Mutta jaksan uskoa mahdollisuuksiin opetella mitä vain missä iässä tahansa.

• Anonyymi

Olipa outo vastaus, mutta selittää varmaankin ymmärryksenpuutteeni, kun ei yhtään kolahda. Kymmenen tikkua laudalla ja tikut levisivät, kukaan ei kerännyt. Sinne jäivät maahan makaamaan ja kohta sataa lunta päälle.

• Anonyymi

Vajavaisilla taidoilla? Kenen?!

• Anonyymi

Jos tuollainen olo on, niin varmaan siinä on jotain perää. Mietipä sitä.

• Anonyymi

Kenelläkään ei ole tollaista oloa. Miksi leikit näin oikella ihmisellä?

• Anonyymi

Niin siis mietin, mkä on muuttunut? Miksi suhtautuminen minuun on nyt erilaista kuin ennen?

• Anonyymi

Suhtaudun, olet muuttunut jollain lailla, sanotaan nyt sitten kypsemmäksi.Sun kans voi jutella kaikesta. Olen joskus vihannut sinua, johtui osin m-sukkaisuudesta. Sun lähellä on mukava olla.

• Anonyymi

Kypsempi, onko kyseessä joku todella nuori ihminen? Itse olen jo aikuisessa iässä oleva. En voi uskoa, että hän olisi vihannut minua milloinkaan, on vähän liian voimakas tunne,varsinkaan kun ei tunneta niin hyvin. Hän vaikutti aikaisemmin etäisemmältä, on läheisempi nykyään.

• Anonyymi

Valehtelet senkun ehdit.

• Anonyymi

Miten voit olla mustasukkainen toisen puolisosta? Sairasta sanon minä!

• Anonyymi

Huomenta. Varsinaisesti muuttunut mihinkään suuntaan, ikää tullut lisää se hidastanut tahtia.

• Anonyymi

Miksi pidät ihmistä jolla ei ole tasavertaisuutta näin yksinkertaisena?

• Anonyymi

Ei olla tunnettu niin kauaa, että voisi sanoa noin.

• Anonyymi

Pidän horona

• Anonyymi

Ei osu, sori.

• Anonyymi

Saatko hoidettua yhtään katkeruuttasi inisemällä näihin gupen avauksiin? En usko että kostut sitäkään kärjestäsi

• Anonyymi

Suhtaudun hieman, silti olet pelottavan dominoiva.

• Anonyymi

Jos joku tuolta tuntuu, ette ehkä sovi toisillene.

• Anonyymi

Dominoiva en ole yhtään, ei osu tämäkään kuvaus minuun.

• Anonyymi

Olet ihana ja olen rakastunut sinuun. Se ei ole muuttunut.

• Anonyymi

Kivasti tunnnet häntä kohtaan. En usko, että hän on rakastunut minuun, vaikka meistä on jollaintapaa tullut läheisempiä. Olen vähän uskaltautunut avautumaan hänen seurassaan ja olen enemmän oma itseni. Hän ei vielä silti tunne minua hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kivasti tunnnet häntä kohtaan. En usko, että hän on rakastunut minuun, vaikka meistä on jollaintapaa tullut läheisempiä. Olen vähän uskaltautunut avautumaan hänen seurassaan ja olen enemmän oma itseni. Hän ei vielä silti tunne minua hyvin.

No me ei kauheasti ole aikaa vietetty kahdestaan enkä voi sanoa tuntevani häntä.. Virallisia juttuja muutaman vuoden ajalta. Ne lyhyet hetket ja se tunne itselläni, se ihmeellinen tunne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No me ei kauheasti ole aikaa vietetty kahdestaan enkä voi sanoa tuntevani häntä.. Virallisia juttuja muutaman vuoden ajalta. Ne lyhyet hetket ja se tunne itselläni, se ihmeellinen tunne.

Ei mekään oikeasti kahden olla oltu koskaan, ihan pieniä ohikiitäviä hetkiä lukuunottamatta. Virallisissa yhteyksissä mekin, mutta ei noin kauaa olla tunnettu toisiamme.

Toivottavasti, se tunteesi on oikeassa ja löydätte toisenne, sen yhteisen polun missä kulkea, toisianne tukien ja rakastaen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mekään oikeasti kahden olla oltu koskaan, ihan pieniä ohikiitäviä hetkiä lukuunottamatta. Virallisissa yhteyksissä mekin, mutta ei noin kauaa olla tunnettu toisiamme.

Toivottavasti, se tunteesi on oikeassa ja löydätte toisenne, sen yhteisen polun missä kulkea, toisianne tukien ja rakastaen.

Kiitos kauniista sanoistasi, samoin sulle.

• Anonyymi

Suhtaudun erilailla kuin ennen. Nykyään olen vain terapeuttisi.

• Anonyymi

Sori, en tarvitse terapeuttia.

• Anonyymi

Kannattiko traumatisoida. Teetit itsellesi vain ylimääräistä työtä.

Sivusta.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Niin, en tiedä olenko hän. Liittyykö tuo kappale jotenkin teihin kahteen vai miksi laitoit sen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, en tiedä olenko hän. Liittyykö tuo kappale jotenkin teihin kahteen vai miksi laitoit sen?

Lähtökohtaisesti liittyi sinun kysymykseesi vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähtökohtaisesti liittyi sinun kysymykseesi vaan.

Aijaha, hyvin bongattu 😊

• Anonyymi

En koskaan ehtinyt suhtautumaan oikeen mitenkään. Kaikki alkoi nopeasti ja sen jälkeen kaikki vain pysähtyi.

• Anonyymi

Siis ymmärsinkö nyt oikein että hän oli sinulle merkityksetön? Kuin kuka tahansa? Mikä alkoi nopeasti ja mihin se pysähtyi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis ymmärsinkö nyt oikein että hän oli sinulle merkityksetön? Kuin kuka tahansa? Mikä alkoi nopeasti ja mihin se pysähtyi?

Suhtauduin häneen hyvillä mielin. Rohkea ja luonnollinen on. Ehkä vähän ajattelematon tietyissä asioissa mutta ei huonolla tapaa.
        Se oli aika nopea vaihe mitä oltiin tekemässä ja siinä tapahtui hyvin pieniä asioita ja kyllä hänestä tuli merkityksellinen.
        Se miten kaikkeen pitäisi nyt suhtautua on jo toinen asia.
        Kannattaako edes yrittää enää suhtautua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suhtauduin häneen hyvillä mielin. Rohkea ja luonnollinen on. Ehkä vähän ajattelematon tietyissä asioissa mutta ei huonolla tapaa.
        Se oli aika nopea vaihe mitä oltiin tekemässä ja siinä tapahtui hyvin pieniä asioita ja kyllä hänestä tuli merkityksellinen.
        Se miten kaikkeen pitäisi nyt suhtautua on jo toinen asia.
        Kannattaako edes yrittää enää suhtautua.

Hän siis teki vaikutuksen sinuun jollain tapaa? mutta epäilet silti voiko tästä tulla sen enempää? Olenko oikeassa? Mitä tunnet häntä kohtaan, uskallatko analysoida asiaa vähän tähän? Oletteko tunteneet kauankin? Tunnetko häntä yhtään vai onko kaikki vain omien arvailuidesi ja tulkintojesi takana?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän siis teki vaikutuksen sinuun jollain tapaa? mutta epäilet silti voiko tästä tulla sen enempää? Olenko oikeassa? Mitä tunnet häntä kohtaan, uskallatko analysoida asiaa vähän tähän? Oletteko tunteneet kauankin? Tunnetko häntä yhtään vai onko kaikki vain omien arvailuidesi ja tulkintojesi takana?

Harvemmin kukaan pystyy noin hyvin vaikuttamaan.
        Ilman mitään analyysiä ja selittämistä.
        En tiedä miten suhtaudun.
        Tämä nyt silti mikään ongelma ja päänvaiva minulle ole mutta välillä sitä palaa omiin mietteisiin.
        Ja voi olla enemmänkin kuin paljo kyseessä vain oma tulkinta.
        Sori en jää vastailemaan tänne enää. Ei ole aikaa tähän juuri nyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harvemmin kukaan pystyy noin hyvin vaikuttamaan.
        Ilman mitään analyysiä ja selittämistä.
        En tiedä miten suhtaudun.
        Tämä nyt silti mikään ongelma ja päänvaiva minulle ole mutta välillä sitä palaa omiin mietteisiin.
        Ja voi olla enemmänkin kuin paljo kyseessä vain oma tulkinta.
        Sori en jää vastailemaan tänne enää. Ei ole aikaa tähän juuri nyt.

Ok, kiiitos vastauksesta. Mukavaa loppupäivää!

• Anonyymi

Lämpimästi suhtaudun.

• Anonyymi

Tuntuu, että olet saavuttamaton.

• Anonyymi

Mikä saa aikaan tuollaisen oletuksen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä saa aikaan tuollaisen oletuksen?

Ei varmaan ole saavuttanut sitä kaipaamaansa, luulisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei varmaan ole saavuttanut sitä kaipaamaansa, luulisin.

Voisko olla noin. 🤫

• Anonyymi
    • Anonyymi

On hyvä pitää etäisyyttä ettei pala keitokset pohjaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      242
      5646
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      30
      4094
    3. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      19
      2394
    4. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      295
      2220
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      48
      1451
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1309
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      132
      1202
    8. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
      Maailman menoa
      131
      1190
    9. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      35
      984
    10. J. Et tullut.

Ei se mitään. Perjantaina tulee joku muu. M.
      Ikävä
      169
      895
    Aihe