Onko se totta että Karvian kunta on ottanut jotain hiton mustalaisia karviaan asumaan. Nimimerkillä. Huolestunut kuntalainen
Mustalaisia karviassa
17
1979
Vastaukset
- Anonyymi
Mihin päin Karviaan?
- Anonyymi
kyllä ne pari kierrosta kylillä kiersi, en tiedä minne päin lähteneet
- Anonyymi
Ilmeisesti veräjätorpantielle?
- Anonyymi
Jaa onko karaåke porukat saapuneet.
- Anonyymi
kyllä.....
metakka kuului jo kilometrien päästä ja periilä oli kiihkeä tappelu, musiikki pauhasi täysillä
- Anonyymi
kanttista ovat ostaneet talon.
- Anonyymi
MUSTALAISIA
SILLOIN TODELLAKIN SYYTÄ HUOLEEN JA VAROVAISUUTEEN, PYSSYJÄ JA PUUKKOJA KIILLOITTAA. ENNENKAIKKEA RAHAHANAT LUKITA JA KAUPPOJEN OVET LAITTAA KIINNI, BAARIEN JA RAVINTOLOIDEN. POLIISI HÄLYTYKSEEN. - Anonyymi
Pitäiskö nyt rauhoittaa keskustulua
- Anonyymi
Juu rauhoitutaan nyt ja kutsutaan uudet naapurit kylään😊
- Anonyymi
Kahville..
- Anonyymi
Onko tummia näkynyt, vai onko koko juttu paskaa?
- Anonyymi
Kyllä niitä tuos kylällä on pyörinyt ja ilmeisesti vielä muuttaneetkin tänne
- Anonyymi
jos tänne tulevat niin pidetään kyllä huoli ettei kauaa täällä viihdy tua ylempi kommentti täyttä asiaa
- Anonyymi
Eli toisin sanoen koko juttu oli ihan jonkun mielikuvitusta.
- Anonyymi
Mihnä niitä menee. Tarvitaan koortinaatteja
- Anonyymi
Piristystä karvialaiseen kulttuuriin. On erilaisia kansantansseja ja näytelmiä tulos kesäksi
- Anonyymi
Näytelmiä eli kuka lyö mannee koviten turpaan
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82062Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1111446Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201195Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861074Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661025Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-81931024Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67805- 76760
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.73642Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään42624