Stubbi vai Trumppi, liekö eroa

Anonyymi-ap

Uus pressa meillä, vaan taas samat kohokuoriset ja turhakkeet kutsuttuna; perseennuolijat ja pintaliitäjät. Voihan v...u joku Emma Kemiläinen, Yhden F1kisan voittaja Heikki Kovalainen, saatikka muut joihkaajat ja turhat kulttuuri pellet. Sopiineepressan pirtaan kun samalla herraskaisella turhuuden ja käytännön taitojen osaamattomuuden saralla tanhuavat hikipisaraa kuuna pvänä tiristittyneenä. Vasara ja vatupassi saatikka tuuman naula ei pressan ym kohokuoriset hädyssä varmaan pysy ja sitä ei 5unssin vasaralla osata seinään edes lyödä. Olisipa joskus kiva näkkäri hymy pressan lähtevän jollekin kunnon eräreissulle, niin näkisipä miten hän maata rakentaisi . Osaisiko näkkäri, kuivahko hymy hyytyä kun laavuun käsin kuusen oksia katkois, tulta tekisi kuivaan katajan latvukseen ja liekö hän tiennä mitä metsästä voi syödä ettei " pakki myös sekaisin"..? Kiva on hänen lenkkiä kirmata hyvillä keleillä ja fotoja julkaista hymy kareena. Miettis ketä linnaan kutsuu muita kuin noita hyvä osasia. Jutut ja vähiin kun ei vois kerskua omilla opinnoilla vaan jäisi käden ym käytännön taitojen tieto vähiin. Älykkyys on taito olla keskustelussa jokaisen ihmisen tasolla ja yksinkertaisuudessaan se on myös tietoa. Rahvas nahka maan on rakentanut ei Björn Wahlroosin ja muut entiset pilven polttajat ja nykyiset vero pakolaiset. Tsumpilla vai oliko stubbi HiFk: huoraporukan pyörittäjä seuran isän poika, vaan hyvä kun on keskustelu yhteys johtaviin maailman vaikuttaviin poliitikkoihin. Se iso plussa.

10

420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yes

      • Anonyymi

        SALEn jälkeen tuli ALE.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SALEn jälkeen tuli ALE.

        TUULELLA KÄYVÄ TUPALA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SALEn jälkeen tuli ALE.

        Peilissä on tuttu naama.
        Suu auki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TUULELLA KÄYVÄ TUPALA

        Lyönti LISSEE.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi kirjoitti:

        TUULELLA KÄYVÄ TUPALA

        VMP


      • Anonyymi00013
        Anonyymi kirjoitti:

        Lyönti LISSEE.

        EVVEK


    • Anonyymi

      Kyllä Suomen itsenäisyyspäivää juhlistamaan linnaan oli kutsuttu vain n. 2000 pääasiassa valtion verokirstun kermankuorijaa ja muutama linssilude suorittamaan paraatimarssi ja vallassa olevan presidenttiparin kättely lainakamppeissa 6.12
      Onko soihtukulkue 612 Hietaniemen sankarihaudalle kiittämään ja muistamaan hautakumpujen alla oleville miehille, jotka antoivat kaikkensa tämän maan itsenäisyyden säilyttämisen puolesta itsenäisyyspäivänä, vaikeaa nieltävää punikeille.
      Te toverit epäonnistitte 85 vuotta sitten aloittamassanne vallankaappauksessa 1939 30. marraskuuta huolimatta veli venäläisten massiivisesta tuesta edesmenneelle Otto Ville Kuusisen Sdp:n puheenjohtajalle nykyisen itärajan tuntumaan Terijoelle perustamalle Suomen kansanhallitukselle.
      Otto Ville Kuusisen hautapaikka on Kremlin Wall Necropolis Moskova, minne te sosialismista edelleen unelmoivat ja haikailevat voisitte tehdä toiviomatkanne

    • Anonyymi

      Toisella enempi pätäkkää takana . Kuka siellä takana?.

      • Anonyymi00011

        Kaiken takana on Urpo Lahtinen ja Hymykin lähti.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      302
      772
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe