Tämä paikka pitää elämän tasapainossa ja päivät rytmissä. Se antaa toivoa. Jos Mieteä ei olisi, olisimme tuuliajolla. Tulisi syrjäytymistä, masentuneena kotona istumista, liiallista lääkkeiden syöntiä ja lopulta ajautuisimme laitokseen.
Miete-kohtaamispaikka
33
398
Vastaukset
- Anonyymi
Monille erittäin tärkeä paikka.
- Anonyymi
Menisivät töihin. Hyvä hallitus potkii persiille
- Anonyymi
Osa voi olla juuri mt-ongelmien vuoksi työkyvyttömiä. Tuki-ja liikuntasairauksien myötä on vaikeampi päästä työkyvyttömyysseläkkeelle. Tosin kyllä mt-ongelmaisia on 9€/pv kulukorvauksella työkökeilussa tai kuntouttavassa työtoiminnassa.
- Anonyymi
Miten minulle tulee tuon "menisivät töihin" sanovan kohdalla jonkinlainen älyn tai muun ymmärryksen puuttuminen. Kenties katkeruus oman työllistymisen epäonnistumisesta tai muut elämää kuormittavat seikat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osa voi olla juuri mt-ongelmien vuoksi työkyvyttömiä. Tuki-ja liikuntasairauksien myötä on vaikeampi päästä työkyvyttömyysseläkkeelle. Tosin kyllä mt-ongelmaisia on 9€/pv kulukorvauksella työkökeilussa tai kuntouttavassa työtoiminnassa.
Laiska keksii itselleen mt-ongelmia joiden verukkeella loisii yhteiskunnan laskuun. On adhd, masennus, ylivilkkaus sun muuta mitkä kelpaa ja pillerit taskuun.
Ei tarvii edes esittäytyä työkkärissä kun hommaa tommoset diagnoosit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten minulle tulee tuon "menisivät töihin" sanovan kohdalla jonkinlainen älyn tai muun ymmärryksen puuttuminen. Kenties katkeruus oman työllistymisen epäonnistumisesta tai muut elämää kuormittavat seikat.
"menisivät töihin" tyypeillä on jotain omia ongelmia elämässä tai erittäin kapea näkemys asioihin. Yrittävät yksinkertaistaa ongelmat tuohon "menisivät töihin".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laiska keksii itselleen mt-ongelmia joiden verukkeella loisii yhteiskunnan laskuun. On adhd, masennus, ylivilkkaus sun muuta mitkä kelpaa ja pillerit taskuun.
Ei tarvii edes esittäytyä työkkärissä kun hommaa tommoset diagnoosit.Ei ne mt-ongelmat aina estä te-toimiston asiakkuutta. Monet heistä ovat kulukorvauksella jossain työtoiminnassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"menisivät töihin" tyypit ovat narsisteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvii edes esittäytyä työkkärissä kun hommaa tommoset diagnoosit.Monet niistä ei pääse työkyttömyyseläkkeelle, mutta ovat työnhakijoina te-toimistoissa ollen kuitenkin samaan aikaan työkyvyttömiä. Päättäjille tulee se touhu halvemmaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"menisivät töihin" tyypeillä on jotain omia ongelmia elämässä tai erittäin kapea näkemys asioihin. Yrittävät yksinkertaistaa ongelmat tuohon "menisivät töihin".
Muuta ongelmaa ei ole kuin se että kyrsii elättää mitään tekemättömiä vapaamatkustajapummeja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuta ongelmaa ei ole kuin se että kyrsii elättää mitään tekemättömiä vapaamatkustajapummeja.
Sinulla se ongelma on.Ole tyytyväinen että itselläsi on asiat hyvin.Miksi kadehdit tuollaista elämää? Oletko itse terve? Muuta suuntaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla se ongelma on.Ole tyytyväinen että itselläsi on asiat hyvin.Miksi kadehdit tuollaista elämää? Oletko itse terve? Muuta suuntaa..
Etkö ymmärtänyt? Ei heitä kukaan kadehdi, mutta monia kyrsii maksaa veroja palkastaan kun niillä elätetään suoranaisia työnvälttelijöitä, jotka katsovat oikeudekseen elää tekemättä mitään itsensä ja elämänsä hyväksi, saati että antaisivat yhteiskunnalle mitään vastinetta saamastaan elatuksesta.
Kerropa sinä rikkiviisas että mikä se toisille antaa oikeuden vapaamatkustaa ja antaa muiden elättää itsensä?
Yhteiskuntakin toimisi paremmin jos kaikki kantaisivat kortensa yhteiseen kekoon, eikä kuten nyt kun ahkerat työmuurahaiset elättää ja ruokkii suuren joukon kuhnureita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuta Lieksaan!
- Anonyymi
On niitä kehitysvammaisten suojatyö paikkoja Joensuussa vaikea vammaisia" työnjohtajia" pellejä joille kun nuolet pärjäät
- Anonyymi
Itse olen ollut kun en muualla pärjää TK tuote oli aikoinaan tasokas talo näihin verrattuna.
- Anonyymi
Onko meidän Tuija muuten täällä?
- Anonyymi
Pyöriikö?
- Anonyymi
Honkalampi-säätiössä oli aikoinaan moneen lähtöön porukkaa.
Onkohan nykyisin sama meininki? - Anonyymi
Lapio kättee vana ja hommiin tai lautapojiks raksalle ei tartte kaalii ja hommoo riittää. Eikä tuo nupillekkaa pahhoo tee. Tai kola kättee. Jos liikunta rajotteisii niin voipi mennä lukemaa lapsille satuja tai putsaamaan marjoja. Kyllä hyö jottain keksiivät. Iha vaikka jollain pienellä vaikka 10 e tuntipalkalla. Niin ei tuu kalliiks ees ja vauhti saapi olla omanlaitsa
- Anonyymi
Enemmin justii vaikka pakkotöihi, mutta ei jouten oloa veron maksajien rahoilla. Toimeentulo tuki vastikkeekliseks. Eli esim. teitä tekemään tai hierojiks tai kauppahakijaks tai jtn vastikkeellista toimintaa oikeille veronmaksajille, niin sitten voivat saaha sen tonnin peruselämiseen. Viikonloput vapiaksi niin saavatbvaikka sillon kokoontua kotonaan kahville, näin on normi työläislellki ja polla pellaa
- Anonyymi
Eipä ole enää sitä kauppahallin wc vahdin työllistettyjen työpaikkaakaan. Kierrätyskeskus työllisti aikoinaan paljon työttömiä, mutta vastaava työllistävää paikkaa ei ole tullut tilalle.
9e/pv kulukorvaus ei jostain syystä houkuttele niitä muualta tulleita, joten jossain sitä ongelmaa on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole enää sitä kauppahallin wc vahdin työllistettyjen työpaikkaakaan. Kierrätyskeskus työllisti aikoinaan paljon työttömiä, mutta vastaava työllistävää paikkaa ei ole tullut tilalle.
9e/pv kulukorvaus ei jostain syystä houkuttele niitä muualta tulleita, joten jossain sitä ongelmaa on.Turhaan kitisette täällä ihmisistä joilla on asiat huonosti! Kuka voi olla kateellinen oikeasti työttömälle tai pälli vammaiselle! Itse olette mt ongelmaisia kun näette vaivaa muista.Hankkikaa vaikka harrastus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
9e/pv kulukorvaus ei jostain syystä houkuttele niitä muualta tulleita, joten jossain sitä ongelmaa on.Olin joskus nuorena siinä kauppahallin vessalla töissä,matkahuollonkirjoilla,silloin se oli matkahuollonhommia.Oli ihan kiva paikka 18v:tiaana. Palkkakin oli hyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin joskus nuorena siinä kauppahallin vessalla töissä,matkahuollonkirjoilla,silloin se oli matkahuollonhommia.Oli ihan kiva paikka 18v:tiaana. Palkkakin oli hyvä.
Silloin wc vahti oli oikea työpalkka, mutta sitten aktiivisilla työnhakijoilla se oli työllistettyjen työpaikka, joten halpaa työvoimaa oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turhaan kitisette täällä ihmisistä joilla on asiat huonosti! Kuka voi olla kateellinen oikeasti työttömälle tai pälli vammaiselle! Itse olette mt ongelmaisia kun näette vaivaa muista.Hankkikaa vaikka harrastus.
Päävikaiset valittaa täällä työttömille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turhaan kitisette täällä ihmisistä joilla on asiat huonosti! Kuka voi olla kateellinen oikeasti työttömälle tai pälli vammaiselle! Itse olette mt ongelmaisia kun näette vaivaa muista.Hankkikaa vaikka harrastus.
Onhan niillä harrastuksena se valittaminen.
- Anonyymi
Aikoinaan oli suomessakin työsiirtoloita jonne työhaluttomat ja epäsosiaaliset vietiin työtä ja elämää oppimaan, metsätöihin, suota kuokkimaan pelloksi ja muuta sellaista.
Pois pääsi kun työhalut olivat löytyneet. - Anonyymi
Työttömille kateelliset ja omaan elämäänsä tyytymättömät täällä valittaa.
- Anonyymi
Kateellinen eläteilleen...? No enpä oikein usko...😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateellinen eläteilleen...? No enpä oikein usko...😂😂
Se paskaduuni ehkä jäytää kallossa, joten ...🤡🤡🤡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se paskaduuni ehkä jäytää kallossa, joten ...🤡🤡🤡
Paskaduunissakin on tilipäivä ja eläke karttuu, mites pummilla? Joka euro rukoiltava muiden tienaamista rahoista. Onpa todella kadehdittavaa elämää. Vielä ilkeätte valittaa lorvit!
- Anonyymi
Kyllästyttää raataa kun toiset vaan lorvii. Pitääkö mun kaikki maksaa? Mieluummin olisin itsekin kotona tekemättä mitään. Antaisivat niidenkin tehdä jotain hyödyllistä. Esimerkiksi hierojia tarvitaan aina. Olisivat vaikkapa tytöt rikkaiden hierojia. Sillä tavalla saisivat ainakin itse palkkansa. Ei tarvitsisi muiden kustantaa heidän elämäänsä.
- Anonyymi
Vieraskielisten työttömien osuus on suuri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575479- 934337
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752574Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s711108Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301038- 61843
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46816- 28813
Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52779