Missä sijaitsee Pattayan Darkside ?
Ekakertalainen kysyy
15
289
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikkialla missä näät thaikun.
- Anonyymi
Ei kait missään, kun Posson pimeä hole on Simonkylässä.
- Anonyymi
Kolmoskadun huonommalla puolella.
- Anonyymi
Riippuu katsojasta. Minusta rannan puolella on kaikki mulkut ja rikolliset.
Soi Buacao on varsinainen rikollisten katu. Huorat varkaat ja murhamiehet löytyy sieltä. Kävellessäni siellä matkalla kioskille, kerrostalon parvekkelta heitettiin alas kadulle iso televisio, putosi viereeni. Sen koommin en ole Buacaolla käynyt, läpi menen vain lavataksilla jos pitää mennä. Eikä sitä huorien huutelua ja diilareita jaksa kukaan kuunnella.- Anonyymi
Hä Hää, Buccis on paras, jos sovellut jengiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hä Hää, Buccis on paras, jos sovellut jengiin
Jos olet samalla ameeban tasolla.
Eihän tuo riipu mitenkään "katsojasta", kun tuo "darkside" on termi jolle on muodostunut vuosia sitten hyvin selkeä määritelmä, eli tuo Brightside/Darkside määritelmällä tarkoitetaan alueita joiden jakolinja kulkee aluetta halkovan valtatie 3:n (Sukhumvid road) mukaan. Eli tien länsi/rannanpuoli on Brightside ja itä/sisämaanpuoli on darkside.
Joskus aikoinaan "raja" ollut selkeästi havaittavissa yövalaistuksen määrässä (josta joko siis saanut nimensä), nykypäivänä ei niinkään, mutta tiettynä määrittelevänä aluerajana tuota valtatie 3:n käyttävää linjaa yhä tänäkin päivänä käytetään aluemäärittelyssä.- Anonyymi
santtu_1975X kirjoitti:
Eihän tuo riipu mitenkään "katsojasta", kun tuo "darkside" on termi jolle on muodostunut vuosia sitten hyvin selkeä määritelmä, eli tuo Brightside/Darkside määritelmällä tarkoitetaan alueita joiden jakolinja kulkee aluetta halkovan valtatie 3:n (Sukhumvid road) mukaan. Eli tien länsi/rannanpuoli on Brightside ja itä/sisämaanpuoli on darkside.
Joskus aikoinaan "raja" ollut selkeästi havaittavissa yövalaistuksen määrässä (josta joko siis saanut nimensä), nykypäivänä ei niinkään, mutta tiettynä määrittelevänä aluerajana tuota valtatie 3:n käyttävää linjaa yhä tänäkin päivänä käytetään aluemäärittelyssä.Kiitos Santtu tämä on oikeastaan koko palstan anti minulle mitä en ole ennen tiennyt, vaikka asuin juuri tuolla Sukhumvit roadin toisella puolella, jonkin aikaa, ennen hua hiniin muuttamista, eli siis tuossa darkside, toisin silloin oli jo valaistuskondiksessa, suurin valonvaikutus mitä olen havainnut on kun koneeni laskeutui miamiin, nämä metropolit on yleensä valaistus erittäin hyvin öisin... hua hin taas on pieni kaupunki, enkä ole nähnyt sitä ilmasta, mutta jyväskylän olen ja se on oikeasti kylä.'
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos Santtu tämä on oikeastaan koko palstan anti minulle mitä en ole ennen tiennyt, vaikka asuin juuri tuolla Sukhumvit roadin toisella puolella, jonkin aikaa, ennen hua hiniin muuttamista, eli siis tuossa darkside, toisin silloin oli jo valaistuskondiksessa, suurin valonvaikutus mitä olen havainnut on kun koneeni laskeutui miamiin, nämä metropolit on yleensä valaistus erittäin hyvin öisin... hua hin taas on pieni kaupunki, enkä ole nähnyt sitä ilmasta, mutta jyväskylän olen ja se on oikeasti kylä.'
Lopeta Pasanen ryyppääminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta Pasanen ryyppääminen.
En ole edes aloittanutkaan, olen vaimoni kanssa shoppailemassa stokkalla
- Anonyymi
Se on lumeton Suomi
- Anonyymi
Palstahäirikkö on saanut taas kerrran murska palautetta aivopieruistaan ja tästä syystä kiirehtii avaamaan uusia älytt6ömiä keskusteluja. Mutta nou hätä saat taas paskaa tuulettimen avulla. Palstalaisilla on norsun muisti.
Paikka on Rantasalmen Saparomäellä. - Anonyymi
Vielä 1990 luvulla motarin itäpuolella ei ollut juurikaan katuvalaistusta. Siitä tuo nimi. Brightside oli merenpuoli.
Darkkarissa oli aikoinaan upeita Junglebaareja, saattaa olla vieläkin, vaikka valot on ollut jo 3 vuosikymmentä.- Anonyymi
Mitähän upeeta hönöt näkee jossain baareissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän upeeta hönöt näkee jossain baareissa?
Tule pois kiljusammion äärestä, niin näet realielämää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik174963MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022531Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5781881- 101874
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1141608Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671217Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331158Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31008Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641007Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000