Ekakertalainen kysyy

Anonyymi-ap

Missä sijaitsee Pattayan Darkside ?

15

443

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikkialla missä näät thaikun.

• Anonyymi

Ei kait missään, kun Posson pimeä hole on Simonkylässä.

• Anonyymi

Kolmoskadun huonommalla puolella.

• Anonyymi

Riippuu katsojasta. Minusta rannan puolella on kaikki mulkut ja rikolliset.
      Soi Buacao on varsinainen rikollisten katu. Huorat varkaat ja murhamiehet löytyy sieltä. Kävellessäni siellä matkalla kioskille, kerrostalon parvekkelta heitettiin alas kadulle iso televisio, putosi viereeni. Sen koommin en ole Buacaolla käynyt, läpi menen vain lavataksilla jos pitää mennä. Eikä sitä huorien huutelua ja diilareita jaksa kukaan kuunnella.

• Anonyymi

Hä Hää, Buccis on paras, jos sovellut jengiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hä Hää, Buccis on paras, jos sovellut jengiin

Jos olet samalla ameeban tasolla.

• Eihän tuo riipu mitenkään "katsojasta", kun tuo "darkside" on termi jolle on muodostunut vuosia sitten hyvin selkeä määritelmä, eli tuo Brightside/Darkside määritelmällä tarkoitetaan alueita joiden jakolinja kulkee aluetta halkovan valtatie 3:n (Sukhumvid road) mukaan. Eli tien länsi/rannanpuoli on Brightside ja itä/sisämaanpuoli on darkside.

Joskus aikoinaan "raja" ollut selkeästi havaittavissa yövalaistuksen määrässä (josta joko siis saanut nimensä), nykypäivänä ei niinkään, mutta tiettynä määrittelevänä aluerajana tuota valtatie 3:n käyttävää linjaa yhä tänäkin päivänä käytetään aluemäärittelyssä.

• Anonyymi
        santtu_1975X kirjoitti:

Eihän tuo riipu mitenkään "katsojasta", kun tuo "darkside" on termi jolle on muodostunut vuosia sitten hyvin selkeä määritelmä, eli tuo Brightside/Darkside määritelmällä tarkoitetaan alueita joiden jakolinja kulkee aluetta halkovan valtatie 3:n (Sukhumvid road) mukaan. Eli tien länsi/rannanpuoli on Brightside ja itä/sisämaanpuoli on darkside.

Joskus aikoinaan "raja" ollut selkeästi havaittavissa yövalaistuksen määrässä (josta joko siis saanut nimensä), nykypäivänä ei niinkään, mutta tiettynä määrittelevänä aluerajana tuota valtatie 3:n käyttävää linjaa yhä tänäkin päivänä käytetään aluemäärittelyssä.

Kiitos Santtu tämä on oikeastaan koko palstan anti minulle mitä en ole ennen tiennyt, vaikka asuin juuri tuolla Sukhumvit roadin toisella puolella, jonkin aikaa, ennen hua hiniin muuttamista, eli siis tuossa darkside, toisin silloin oli jo valaistuskondiksessa, suurin valonvaikutus mitä olen havainnut on kun koneeni laskeutui miamiin, nämä metropolit on yleensä valaistus erittäin hyvin öisin... hua hin taas on pieni kaupunki, enkä ole nähnyt sitä ilmasta, mutta jyväskylän olen ja se on oikeasti kylä.'

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos Santtu tämä on oikeastaan koko palstan anti minulle mitä en ole ennen tiennyt, vaikka asuin juuri tuolla Sukhumvit roadin toisella puolella, jonkin aikaa, ennen hua hiniin muuttamista, eli siis tuossa darkside, toisin silloin oli jo valaistuskondiksessa, suurin valonvaikutus mitä olen havainnut on kun koneeni laskeutui miamiin, nämä metropolit on yleensä valaistus erittäin hyvin öisin... hua hin taas on pieni kaupunki, enkä ole nähnyt sitä ilmasta, mutta jyväskylän olen ja se on oikeasti kylä.'

Lopeta Pasanen ryyppääminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta Pasanen ryyppääminen.

En ole edes aloittanutkaan, olen vaimoni kanssa shoppailemassa stokkalla

• Anonyymi

Se on lumeton Suomi

• Anonyymi

Palstahäirikkö on saanut taas kerrran murska palautetta aivopieruistaan ja tästä syystä kiirehtii avaamaan uusia älytt6ömiä keskusteluja. Mutta nou hätä saat taas paskaa tuulettimen avulla. Palstalaisilla on norsun muisti.

Paikka on Rantasalmen Saparomäellä.

• Anonyymi

Vielä 1990 luvulla motarin itäpuolella ei ollut juurikaan katuvalaistusta. Siitä tuo nimi. Brightside oli merenpuoli.

Darkkarissa oli aikoinaan upeita Junglebaareja, saattaa olla vieläkin, vaikka valot on ollut jo 3 vuosikymmentä.

• Anonyymi

Mitähän upeeta hönöt näkee jossain baareissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitähän upeeta hönöt näkee jossain baareissa?

Tule pois kiljusammion äärestä, niin näet realielämää

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      224
      4546
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      445
      3298
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2208
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1864
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1198
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1033
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1025
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      26
      1005
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      76
      938
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      926
    Aihe