mielessäni. En lepoa saa. Suljen silmäni ja näen kasvosi edessäni, olemuksesi joka on minulle universumin kauneinta valoa. Häikäistyn, sokaistun, jään vaeltelemaan päämäärättä unieni niityille. Niissä unissa olet lähellä minua. Palautan mieleeni realiteetit, annan niiden viiltävien terien repiä uneni riekaleiksi etten sinua ajattelisi. Ja silti takerrun niihin riekaleisiin, teen niistä päivieni täytteen.
13.08 ja pyörit
65
1153
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi et kulje kohti sitä valoa? Mitä pelkäät?
- Anonyymi
Gupen kulku kohti kivistä taloa on ku keisarin ylväs astelu ilman vaatteita
- Anonyymi
Pelkään että hän näkee sieluni pohjaan asti: kuinka tunteeni häntä kohtaan ovat voimakkaat kuin haavoitetun tiikerin joka kamppailee elämän ja kuoleman voimien rajamailla, kuinka sisälläni puhaltaa epätoivon myrskytuuli kun hän on kosketusetäisyyden päässä ja joudun peittämään tunteeni merkityksettömien sanojen kaapuun, kuinka minä vapisen kun tiedän hänen ilmestyvän samaan tilaan. Pelkään että hän näkee tämän kaiken ja lähtee elämästäni pois, pysyvästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gupen kulku kohti kivistä taloa on ku keisarin ylväs astelu ilman vaatteita
En ole kiviseen taloon matkalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkään että hän näkee sieluni pohjaan asti: kuinka tunteeni häntä kohtaan ovat voimakkaat kuin haavoitetun tiikerin joka kamppailee elämän ja kuoleman voimien rajamailla, kuinka sisälläni puhaltaa epätoivon myrskytuuli kun hän on kosketusetäisyyden päässä ja joudun peittämään tunteeni merkityksettömien sanojen kaapuun, kuinka minä vapisen kun tiedän hänen ilmestyvän samaan tilaan. Pelkään että hän näkee tämän kaiken ja lähtee elämästäni pois, pysyvästi.
Ehkä siinä on sinulle kasvun paikka. Anna hänen nähdä ne tunteesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koitin jo. Ei kelvannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos näytän hänelle tunteeni ja hän ei halua enää olla kanssani tekemisissä? Menettäisin sen mikä on minulle niin kallisarvoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koitin jo. Ei kelvannut.
Et ole ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos näytän hänelle tunteeni ja hän ei halua enää olla kanssani tekemisissä? Menettäisin sen mikä on minulle niin kallisarvoista.
Eli se haaveilu hänestä on kallisarvoista? Tykkäät elää haavemaailmassa. Et voi menettää häntä, jos hän ei ole sinun muutenkaan. Ainoastaan voit kyllä saada. Sehän on 50-50. Joko elää haavemaailmassa tai tekee siitä todellista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli se haaveilu hänestä on kallisarvoista? Tykkäät elää haavemaailmassa. Et voi menettää häntä, jos hän ei ole sinun muutenkaan. Ainoastaan voit kyllä saada. Sehän on 50-50. Joko elää haavemaailmassa tai tekee siitä todellista.
En elä haavemaailmassa. Voin menettää muuten hyvän ihmissuhteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koitin jo. Ei kelvannut.
Kelpaa, mutta se tuli äkkiä, säikähdin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pelkäisi koskaan haavoittuvaisuutta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pelkäisi koskaan haavoittuvaisuutta
Pelkään näyttää sitä. Tässä mielessä, tällä tavalla.
- Anonyymi
Vanha läski unelmoi
- Anonyymi
No ei nyt kai.
- Anonyymi
Sinä se tiedät kuinka ihmisille puhutaan kauniisti! Unelmieni toteuttamisesta et tiedä mitään.
- Anonyymi
Tämä on kuin voimakas virta, se vie minut mennessään, olen avuton. Veden liikkeet painautuvat minuun, pyörittävät minua miten tahtovat. Hylkään köyden, jos joku minulle sellaisen heittää; tähän haluan jäädä. Pienikin hetki kanssasi on pöydältä pudonnut murunen nälkäiselle. Niitä janoan ahnein silmin, kyllääni saamatta. En tunne enää itseäni, outo olen ja muukalainen tiettömässä laaksossa. Ap.
- Anonyymi
Minä tunnen tuskasi. Se polttaa rinnassa. Aivan kuin happi loppuisi. Istun hiljaa mutta
Itku alkaa tulla. Tiedän että kaikki on mennyttä. Eikä meitä tule. Ei sellaista voi pakottaa olit oikeassa se ei olisi oikein
Mutta itkun jälkeen saan taas henkeä olo on kirveltävä. Tunnista toiseen elämä etenee
silti meitä ei vain tule
Oliko kaikki liian helppoa
ennenkuin joku sulkee häkin oven ja tiedostaa että
kaikki on loppu
~elämän laululintu~ meille kaikille annetaan hetki
- Anonyymi
Sinulla oli varmaan harras minuutti guppe
- Anonyymi
Sinulla on obsessio sanaan gubbe. Siihen ajatukseen että minä olen gubbe. Ehdotan hoidoksi seuraavaa: luo tili nimimerkillä gubbe ja väittele sen kanssa. Minulla on aina harras hetki kun ajattelen ihmistä jota kaipaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on obsessio sanaan gubbe. Siihen ajatukseen että minä olen gubbe. Ehdotan hoidoksi seuraavaa: luo tili nimimerkillä gubbe ja väittele sen kanssa. Minulla on aina harras hetki kun ajattelen ihmistä jota kaipaan.
Minulla oli eilen "haureus" hetki, kun ajattelin yhtä ihanaa miestä.
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä oot muutama viikko sitten oppinu uuden sanan: OBSESSIO. Onko nyt akateeminen olo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä oot muutama viikko sitten oppinu uuden sanan: OBSESSIO. Onko nyt akateeminen olo?
Kommenttisi naurattaa, ethän sinä koulutustani tiedä.
- Anonyymi
Sinäkö siellä kauniisti taas kirjoitat, joka kaipailet ihmistä 40 vuoden takaa?
- Anonyymi
En kaipaa ihmistä 40 vuoden takaa vaan ihmistä joka on osa elämääni tässä hetkessä.
- Anonyymi
19.51. Näkisitpä todellisen viestin tyhjien sanojeni takana: minä kaipaan sinua, kaipaan kuin syksyinen puu kevättä, syksyinen puu josta armoton tuuli on riipinyt lehdet. Toisaalta pelkään että tajuat. Mitä minä sitten teen? Minne voin piiloutua? En ehkä kestä kohdata katsettasi, jos näet minut tunteideni vankina, vailla suojamuuria. En ole pitkään aikaan kokenut mitään tällaista, että joku saa sieluni soimaan kuten sinä teet, kaipuuni on tuli joka polttaa öin ja päivin, olen yksin savuavan lihani raunioilla. Ap.
- Anonyymi
Milloin me näemme?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin me näemme?
Ehkä ensi viikolla. Jollemme sovi erikseen jotain aikaa jolloin tapaamme.
- Anonyymi
Ehkä hän on jo nähnyt ja auttaa sua pitämään pystyssä suojamuurisi, jotta sinun on helpompi olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä hän on jo nähnyt ja auttaa sua pitämään pystyssä suojamuurisi, jotta sinun on helpompi olla.
Ennemmin toivoisin hänen ottavan ne muurit lekalla käsittelyyn, jos hän näkee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennemmin toivoisin hänen ottavan ne muurit lekalla käsittelyyn, jos hän näkee.
Sä oot itse se, jolla se leka on. Mä en ikinä pakottaisi mun häntä paljastamaan itseään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä oot itse se, jolla se leka on. Mä en ikinä pakottaisi mun häntä paljastamaan itseään.
Ei tarvitse pakottaa mutta vähän auttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse pakottaa mutta vähän auttaa.
Katsotaan, miten tämä tästä etenee, pääsenkö auttamaan häntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsotaan, miten tämä tästä etenee, pääsenkö auttamaan häntä.
Miten voisi auttaa auttamaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten voisi auttaa auttamaan?
En tiedä. Mä olen nähnyt jotakin, mutta en ole varma mitä. Mun pitää nähdä enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä. Mä olen nähnyt jotakin, mutta en ole varma mitä. Mun pitää nähdä enemmän.
Miten voisi näyttää enemmän? Mitä näit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Universumin kauneimman valon?
Kultaisen sydämen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä ensi viikolla. Jollemme sovi erikseen jotain aikaa jolloin tapaamme.
Niin…Sinäkö kirjoitat mulle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin…Sinäkö kirjoitat mulle?
En tiedä millainen se henkilö on jota sinä kaipaat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten voisi näyttää enemmän? Mitä näit?
Se, mitä näen on ehkä osin tiedostamatonta ja liittyy hänen kehonkieleensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä millainen se henkilö on jota sinä kaipaat?
Mies on minua vanhempi. Mutta rehellisesti sanottuna en muista 13.08.24. Ehkä törmäsimme toisiimme sinä päivänä sattumalta, ei sen enempää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se, mitä näen on ehkä osin tiedostamatonta ja liittyy hänen kehonkieleensä.
Tiedostamatonta sinun vai hänen puolelta? Mitä kehonkieli näyttää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedostamatonta sinun vai hänen puolelta? Mitä kehonkieli näyttää?
Tiedostamatonta hänen puoleltaan. Kehonkieli näyttää hänen olevan hermostunut tai ihastunut/kiinnostunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedostamatonta hänen puoleltaan. Kehonkieli näyttää hänen olevan hermostunut tai ihastunut/kiinnostunut.
Miten tämä ilmenee? Oletko varma ettei hän tiedosta asiaa? Jos hän on ihastunut, hän varmaan tietää reaktionsa. Ehkä yrittää peittää ne siinä onnistumatta. Miten tuoda ihastuminen esiin avoimemmin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tämä ilmenee? Oletko varma ettei hän tiedosta asiaa? Jos hän on ihastunut, hän varmaan tietää reaktionsa. Ehkä yrittää peittää ne siinä onnistumatta. Miten tuoda ihastuminen esiin avoimemmin?
En halua kertoa, miten se ilmenee. Se saa olla meidän välinen salaisuus. Voi hän tajutakin reaktionsa, mutta en ole varma, miksi hän reagoi niin. Jos hän ei olekkaan ihastunut vaan jotakin muuta. Kuinka itse tuot ihastumisesi sitten esiin? Lopulta kai sanat ovat varmin tapa kertoa tunteista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua kertoa, miten se ilmenee. Se saa olla meidän välinen salaisuus. Voi hän tajutakin reaktionsa, mutta en ole varma, miksi hän reagoi niin. Jos hän ei olekkaan ihastunut vaan jotakin muuta. Kuinka itse tuot ihastumisesi sitten esiin? Lopulta kai sanat ovat varmin tapa kertoa tunteista.
Minä muutun ihastukseni seurassa vähän vaikeaksi tai jännittyneeksi. Alan täristä kun tiedän hänen tulevan samaan tilaan. Saatan tuijotella lattiaan. Minun on vaikea katsoa silmiin. En ole luonteva. En uskalla mennä lähelle vaikka haluaisin, saatan jopa vetäytyä kauemmaksi. Olen livetilanteissa korostetun korrekti, ettei vaan kukaan huomaisi. Viesteissä rentoudun ja olen oma itseni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä muutun ihastukseni seurassa vähän vaikeaksi tai jännittyneeksi. Alan täristä kun tiedän hänen tulevan samaan tilaan. Saatan tuijotella lattiaan. Minun on vaikea katsoa silmiin. En ole luonteva. En uskalla mennä lähelle vaikka haluaisin, saatan jopa vetäytyä kauemmaksi. Olen livetilanteissa korostetun korrekti, ettei vaan kukaan huomaisi. Viesteissä rentoudun ja olen oma itseni.
Hänellä on osittain samoja juttuja, mutta ei kaikkia. Ollaan enimmäkseen ihan kasvokkain tekemisissä, ei juurikaan viestitellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut ollaan ehkä samantapaisessa tilanteessa. Mä itse huomaan, kun hänellä on vaikeaa mun seurassa. Yritän helpottaa tilannetta hänelle. En katso silmiin, en mene liian lähelle, keksin puheenaiheita, pidän puhetta yllä, yritän käyttäytyä asiallisesti ja neutraalisti.
Mun hänellä tuskin on yhtä suuria tunteita kuin sinulla. Ehkä hän vain tiedostaa jännitteen meidän välillä. Se voi olla ihan vaan fyysistä . Tai sitten hän tiedostaa sen, että olen alkanut kiinnittää huomiota häneen ja hänen käytökseen ja se saa hänet hermostumaan.
- Anonyymi
Onpa imelää vuodatusta taas...
- Anonyymi
Olet huono lukemaan tunnetiloja. Kaipauksessani ei ole mitään imelää. Tämä tunne syö minut elävältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet huono lukemaan tunnetiloja. Kaipauksessani ei ole mitään imelää. Tämä tunne syö minut elävältä.
Kaipaus ja siitä ylipursuavasti kirjoittaminen on eri asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaipaus ja siitä ylipursuavasti kirjoittaminen on eri asia.
Sinun mielestäsi ylipursuavasti. Mielipiteesi ei kiinnosta. Tämä on minun ketjuni, ja sanoitan kaipaukseni juuri kuten haluan.
- Anonyymi
Kirjaimia?
- Anonyymi
En voi tietää kenelle aloitus on mutta koska siinä on vähintään yhtä paljon tunnetta kuin minussa nyt niin kerron. olotila on käsittämätön enkä ole kokenut tälläistä, enkä uskonut koskaan että saan tätä enää kokea. Kaikki tuntuu luonnolliselta.
- Anonyymi
Tuo olotila on tuttu ja käsittämätön, mutta kuitenkin mitä luonnollisin. Se puskee esiin, antaa voimaa. Ja se tuo herkän puolen ihmisessä pintaan.
Pysähdyn punnitsemaan tätä: puhuuko Hän minulle pehmeällä äänellä, eri tavalla kuin muille? Muutaman kerran on käynyt niin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo olotila on tuttu ja käsittämätön, mutta kuitenkin mitä luonnollisin. Se puskee esiin, antaa voimaa. Ja se tuo herkän puolen ihmisessä pintaan.
Pysähdyn punnitsemaan tätä: puhuuko Hän minulle pehmeällä äänellä, eri tavalla kuin muille? Muutaman kerran on käynyt niin.Mä olen puhunt hänelle pari kestaa pehmeällä äänellä ja hän minulle. Nämä eivät ole välttämättä sattuneet samalla kertaa. Muita ei tällöin ole ollut paikalla kuulemassa. Silloin käytämme asiallista äänensävyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen puhunt hänelle pari kestaa pehmeällä äänellä ja hän minulle. Nämä eivät ole välttämättä sattuneet samalla kertaa. Muita ei tällöin ole ollut paikalla kuulemassa. Silloin käytämme asiallista äänensävyä.
Tämä kommennti siis sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pysähdyn punnitsemaan tätä: puhuuko Hän minulle pehmeällä äänellä, eri tavalla kuin muille? Muutaman kerran on käynyt niin.Olen jäänyt äänen sävyllä kiinni tunteistani ainakin kerran. Se ei ollut tahallista, vaan tunne tuli esiin enkä pystynyt sitä peittämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen jäänyt äänen sävyllä kiinni tunteistani ainakin kerran. Se ei ollut tahallista, vaan tunne tuli esiin enkä pystynyt sitä peittämään.
Tämä 17:48
- Anonyymi
Onko ap ystäväänsä rakastunut?
- Anonyymi
Ilmeisesti kun kerran sopivatkin tapaamisista.
- Anonyymi
Kuinka kauniisti kirjoitat.
Toivon, että uskallat antaa aidolle ja syvälle tunteelle tilaa ja mahdollisuuden.
Itse koen samankaltaisia tunteita päivittäin kohdatessani oman sieluni puolikkaan.
Koitan häntä varoen ja harkiten lähestyä, vaikka pelkään polttavani siipeni ja särkeväni sydämeni.
Mutta uskallettava on, ei kukaan toinen ole tällaista kaipausta, ikävää ja vetovoimaa synnyttänyt koskaan. - Anonyymi
Teidät pitäisi sulkea laitokseen ja pumpata täyteen lääkkeitä. Täysin aidattu alue, ei internetyhteyttä.
- Anonyymi
Millä perusteella? Mene sinä empatiakouluun.
- Anonyymi
lol
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun5914016T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli374063Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo472365- 1542239
Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:
Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn3381758- 1071616
Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast291488Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?2011442- 621196
- 1021194