Puuilo Aloittaa Nojanmaan Carlsonin Yhteydessä Helmi-Maaliskuussa 2025
12
304
Vastaukset
- Anonyymi
- Anonyymi
kyllä
- Anonyymi
Avataan Ensi Vuonna
- Anonyymi
Sehän olisikin hieno uutinen.
Lähde olisi aina paikallaan -Kiitos :) - Anonyymi
Siltähän se näyttäisi: https://www.puuilo.fi/tiedotteet/uusi-myymala-savonlinnaan-ja-varkauteen
Toivottavasti kohtuullinen hintataso säilyy jatkossakin. - Anonyymi
Vaikea mieltää, että tulisi ja olisi Carlsonin yhteydessä. Mahtaa myös Carlson lähteä...
- Anonyymi
Carlson Pärjää Urheilukaupan Tiloissa Puuilo Avaa Maalikaupan RTV.N Entisiin Liiketiloihin Helmi-Maaliskuussa 2025
- Anonyymi
Lyhyt oli RTV:n taru Savonlinnassa.
- Anonyymi
Vuoden verran taisi RTV toimia. Carlson ei silti ole saanut tappioputkeaan poikki, vaikka myikin rautakauppansa. Carlsonin liiketappio viime tilikaudelta huikeat 5,3 miljoonaa.
https://www.finder.fi/Kodinkoneliike/Carlson/Kuopio/yhteystiedot/204109
Taitaa Carlsonilla olla kuolinkamppailu käsillä.
- Anonyymi
Onhan kerrassaan hieno uutinen!
Puuilo on kiva ja edullinen kauppa - sopii hyvin yhteen rusta/tokmanni/jysk yhteyteen.
Varmasti tuo lisää porukkaa ja siitähän saa olla vain iloinen! - Anonyymi
ihanaa että halpis kauppoja tulee savonlinnaan kun rahaa ei ole tavan kauppojen hintoihin
- Anonyymi
Jep. Puuilo on mielestäni Suomen edullisin kauppa hinta-laatusuhteeltaan, Toivottavasti sellaisena pysyykin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351