Ystävälliset kommentit.

Tyttö 2010 Neitinen 99, 9%Naiselle.
"Seurasta nauttimisesta voit miettiä hiljaa itseksesi."
Kehotan sinua miettimään myös käytöstäsi.
"Kuten todettua ja tiedettyä. Senssua ei ole olemassa."
Voinet sitten jo viimein lopettaa kirjoittelusi minulle.
"On vain mielisairas ja jakomielinen Possonderi jossain päin Vantaata."
Kirjoituksesi on oman päävikaisuutesi tuotos.
"Miksi siis antaisin numeron mielikuvitusolennolle, joka ei ole Thaimaata nähnytkään."
Olet itse ehdottanut numeroiden vaihtoa, en minä.
Kyllä tämä Chiang Mai on Thaimaata.
Sinun haaveilluusio kotihotellisi on mielikuvitustasi, eikä sitä ole nähnyt kukaan, vain sinä mielikuvituksessasi.

4

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Höpöttelyn sijaan tulet reippaasti Chiang Maihin hotellille moikkaamaan minua, niin päästän sinut Facebook- kaveriksi ja voit sieltä katsella rauhassa kuka, missä ja miten asuu.

      Tiedät osoitteen, tiedät kellonajat pe ilta, lauantai ja sunnuntai- aamu 10.30 mennessä mutta mielellään ei ennen ysiä aamulla. https://ibb.co/Tk9ygWh

      Tervetuloa!

      2010

      PS: Kas kummaa kun et vielä ole kutsunut tuota hotellia lääväksi, sillä se on vain kolmen tähden edullinen perushotelli vanhassa kaupungissa. Olen ollut siinä ennenkin ja tykännyt.

      • Anonyymi

        Kuten lausuttu, en osallistu sinun ehdotuksesi mukaan koska olen mielisairas Vantaalta sinun tietojesi mukaan.

        Lataa tulemaan aijaten mitä olen vaatinut, niin tulen juomaan tarjoamasi oluen ja tuon vastalahjaksi pullon tyrnimehua jota et liene täällä Thaimaassa saanut ennen.
        Tulen Inkkarilla, Moparilla tai G mallin Mersulla, saat itse valita.

        Muussa tapauksessa kuten kirjoitin, lopeta minuun kohdistuneet idiotismisi koska olet tietoinen että minua ei ole olemassa.

        Hotelli on ihan kiva, siis ei ole kerrostaloläävä.

        > § <


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten lausuttu, en osallistu sinun ehdotuksesi mukaan koska olen mielisairas Vantaalta sinun tietojesi mukaan.

        Lataa tulemaan aijaten mitä olen vaatinut, niin tulen juomaan tarjoamasi oluen ja tuon vastalahjaksi pullon tyrnimehua jota et liene täällä Thaimaassa saanut ennen.
        Tulen Inkkarilla, Moparilla tai G mallin Mersulla, saat itse valita.

        Muussa tapauksessa kuten kirjoitin, lopeta minuun kohdistuneet idiotismisi koska olet tietoinen että minua ei ole olemassa.

        Hotelli on ihan kiva, siis ei ole kerrostaloläävä.

        > § <

        Tulet millä tulet, mutta Simonkylästä on varsin pitkä matka ja kun sinulla ei ole minkäänlaista kulkuneuvoakaan, eikä tule koskaan olemaan.

        Sinulla ei ole edes näyttää voimassa olevaa passia Senssun nimellä, jossa nimesi ekat kirjaimet ovat J ja O. Kenen lienee ollut se työeläkekortti, jonkun Jorman varmaankin kuka ikinä onkaan.

        Johtuu siitä että asut Posso "Paahtoleipä" Possondeeruksen kattilassa ja kaikki mitä pakiset on paljon melua tyhjästä.

        2010

        Nyt unille, huomenna on action- päivä, tulee koko päivän ajoreissu. Tai itseasiassa tänään, kun kelloa katsoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulet millä tulet, mutta Simonkylästä on varsin pitkä matka ja kun sinulla ei ole minkäänlaista kulkuneuvoakaan, eikä tule koskaan olemaan.

        Sinulla ei ole edes näyttää voimassa olevaa passia Senssun nimellä, jossa nimesi ekat kirjaimet ovat J ja O. Kenen lienee ollut se työeläkekortti, jonkun Jorman varmaankin kuka ikinä onkaan.

        Johtuu siitä että asut Posso "Paahtoleipä" Possondeeruksen kattilassa ja kaikki mitä pakiset on paljon melua tyhjästä.

        2010

        Nyt unille, huomenna on action- päivä, tulee koko päivän ajoreissu. Tai itseasiassa tänään, kun kelloa katsoo.

        Kun Pasanen oli Pattayalla, hän kutsui rakkaat tapaamaan itseään. Senssu oli innolla mukana kuin peräpukama ja järjesteli Pasasen tapaamisia, kutsui muita puskistahuutelijoiksi ja naismaisiksi pupujusseiksi. Hua Hiniin hän järjesteli myös Pasasen tapaamista. Kun Pasanen palasi Suomeen, niin Senssu alkoi järjestelemään Pasaselle tapaamista Vantaalle. Senssu oli itsekin sattumoisin "hesassaan", mutta ei halunnut itse tavata Pasasta, vaan palasi Chiang Maihin.

        Nyt tämä tapaamisten ehdottelija on Chiang Maissa, vaan ei sielläkään suostu tapaamaan rakastaan, jonka tiedot hän epätoivoisesti haluaa saada nyt jo vuosikaudet miltei päivittäin. Juttuhan on niin että jos Senssu olisi olemassa Thaimaassa, hän postittaisi joka ikisen kuitin ja valokuvan tänne, joka ikisen passileiman ja todistuksen, ajokortit, kuvia autoista, moottoripyöristä, jahdeista, peleistä ja vehkeistä, uimahyppytorneista, rantahuviloista, savusaunoista, savigrilleistä, hunajaherkuistaan, karateklubilta, salaiselta moottoriradalta, kukkatarhasta, vaimon hammasklinikasta, liivikavereista ja aivan kaikesta väsyksiin asti.

        Mutta tuo kaikki on sairaan mielen lluusiota, jossa hän tiukasti roikkuu, niin todellinen oma elämä Simonkylässä ei tunnu niin pahalta ja toisekseen ihminen jolla olisi tuollaiset mainitut kuviot, ei roikkuisi netissä yötä päivää vuosikausia, vaan hän eläisi sitä elämäänsä siellä rikkauksien ja rakkauksien keskellä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      305
      782
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      589
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe