Sodan varjossa
ruma elämä
ruma ihminen
särmikäs pistävä
rumuus on tullut maailmaan
ihminen on ruma
ruma ruma ruma
sanotaan sana ruma
huudan rumaan maailmaan
ruma on ihminen
ruma tuska sisälläin
ruman jäljen jättää
maailma on ruma
luuli
maailma kaunis on
maailma ruma on
upuneena lahustaa
ihminen rumaan maailmaan
ruma reppu selässä
kantaa rumaa tyhjyyttä
ruman elämän taakkaa
ruma oli koko elämä
ruma puutarha
rumat kukat
ruma ihminen
rumat sanat sinkoilee tuuleen
rumat autot
rumassa kaupungissa
rumassa maailmassa
sota teki ruman maailman !
kirj 2024 haamu meneisyydestä,
RUMA MAAILMA !
4
442
Vastaukset
- Anonyymi
Www.bitchute.com/pikkulammas
- Anonyymi
Musta maailma
musta mieli
musta kaivo
vesi mustaa
valo katosi
tuli pimeys,
tuli ruma maailama
tyhmyys vallan sai
aurinko ei paista
kuu ei kumota
linnutki mykäksi muuttui,
kuoli ihminen
kuoli sielu
tuli vanhuus
tuli mieli musta
sammui valo auringon
jäi mummo yksin
mustaan maailmaan,
haluu pois
odottaa
virta vie väsyneen pois,
musta on tuonelan virta,
-- sota silloin,
lapset kirmaili
pelolla, metsissä,
joessa kuin kala,
taas mylvii sota,
tuhon tuo
synkät pilvet nouseet taivaanrantaan,
salamoi
pahuus vallan sai
hyvyys kuoli
muutti luojan luo
hyvästi musta maailma
kiitos elämästä jonka sai elää,
silloin kun vielä aurinko paistoi.
kirj. sama kuin edellisenki,
mummi*
- Anonyymi00004
Ei hätää
on kevät
aurinko paistaa
kevät riissu kahleitaan
luo aina uutta elämää,
mummi vielä elossa 27.02.2025 v.- Anonyymi00005
niin,
vielä elossa,
kysymys kuuluu
onko vanhus sairas
vai laiska
uupuu vanhus
laiska sydän
väsyttää
miettii ,,,, mummi * 2026 v
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522