Onko geenivirhe, kun vasurit valehtelee aina? Itkihän vihervasemmiston terroristi natsitkin, että he ovat "uhreja", kun putkaan lensivät.
Geenivirhe?
15
187
Vastaukset
- Anonyymi
En tiijä, mutta persuilla Upotetissa on jytku.
- Anonyymi
Missä ihmeen "upotetissa" on "jytku"? 🤣. Tämä vasureiden oma kielioppi ei aukea minulle "vaalivalheoetosjytky" 😁
- Anonyymi
Onko metsätaloushuijaus fgeenivirhe?
- Anonyymi
Vai kgeenivirhe?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai kgeenivirhe?
Älä yritä liian vaikeita sanoja vielä, pysy tutussa
vaalivalheoetosjytkyssä😁
- Anonyymi
Täytyy olla todella tyhmä olla petoksia tehtaileva persu!
- Anonyymi
Persu on persukoululainen ja on Upon järjestässä Tetissä Upotetissa
- Anonyymi
Nyt reppana aloitti taas itsensä kanssa "keskustelun" 😁. Toivottavasti pääset aamuun mennessä itsesi kanssa sopuun tai ainakin suoniyhde löytyy 😁
- Anonyymi
Miten sinä arvasit sen että minä kommentoin itse asiassa itsekseni itseni kanssa ja hyvin ypöyksin
- Anonyymi
Onko muuten eduskunnan puhemies porukan älykkäin?
Ainakin kieliä osaa hiukan enemmän kuin tänne moni kirjoitteleva.
Jollekin on ongelma työläisistä . Kyseinen henkilö voi perustaa oman yrityksen ja miettiä onpa helppoa tuo rahan tulo.
Yölläkin mietit mistä löydät taas palkkarahat, kun seuraavia palkkoja pitää maksaa.
Löydät työt mitä teettää työläisillä.
Esim osa työläisistä eivät selviä aamulla töihin. "Minä olen oikeutettu saikkuun. . Harrastus vei vkl niin voimat.. " moni ajattelee näin.
Itse en ole ennen persun tyyliin ajatteleva vaan kyllä tällä formaatilla on ollut sellaista tekstiä, että keväällä äänestän persuja.. - Anonyymi
Onkohan aloittaja itse mitä väittää 🤣
- Anonyymi
Persuja tehdessä HERRALLE sattui geenivirhe kun SAATANA pääsi kusemaan PERSUjen alkioihin. Näin HERRALTA saamassani profetiassa näin,siksi PERSUt ovat yksiä Perkeleen äpäröitä 🙏
- Anonyymi
Suuri pahkasika sanoo, suurin pahuus asuu cepuleissa, jotka tulevat paistumaan voissa ikuisesti 😇
- Anonyymi
Röh röh sanoo sika ja pieraisee 😆
- Anonyymi
Suviiii😘😘😘😘❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673468- 152136
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701251- 441221
- 371131
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381073Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 471004
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.411000