Mikä on teidän lempiteos Kylmiksen tuotannossa?
Mun mielestä Kylmiksen paras elokuva on "Tupakkalakkoon chilin avulla!"
Käsikirjoitus, ohjaus, näyttely ja lavastus on siinä aivan mestarillisella tasolla.
Viis vuotta sitten Kylmis oli vielä todella kovassa iskussa, mutta ei varmaan mahu enää tuonne parvekkeelle polttamaan tupakkaa, joten on varmaan joutunut lopettamaan polttelun. Jalkakin kylmentynyt tuon jälkeen.
https://youtu.be/t6ZcLe7bOzE?si=rQwdjiPNjex0_ZmA
Kylmiksen mestarillisin elokuva?
13
138
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä ovipönkkävideo tai ne hellavideot ovat venäläisvaikutteisia tolstoimaisia kuvauksia joista tulee vielä klassikoita.
Jokainen siisti hella on samankaltainen toistensa kanssa, kun taas jokainen likainen hella on omalla tavallaan likainen. Mietelause on niin hyvä että se voisi olla itsensä kylmiksen kynästä.
Asd- Anonyymi
Tuossa elokuvassa on hellakohtaus, joka on kylmiksen paras ja herkullisin hellakohtaus
- Anonyymi
Hieno mietelause. Jokainen puhdas hella on samanlainen, mutta jokainen likainen hella kertoo omaa, ainutlaatuista tarinaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa elokuvassa on hellakohtaus, joka on kylmiksen paras ja herkullisin hellakohtaus
Kyseinen hellakohtaus oli niin dramaattinen, että osa yleisöstä juoksi itkien ulos elokuvateatterista, silminnähden järkyttyneinä. Suomen elokuvasäätiö harkitseekin nyt ikärajan nostamista.
- Anonyymi
”Putki poikki - päivä 1” oli vaikuttava, mutta muutakin hyvää tuotantoa herralta löytyy.
- AnonyymiUUSI
Koskahan yleltä löytyy rahoitus Puohitien Purple Rain -omaelämädokumentin toteuttamiseen?
- AnonyymiUUSI
Kylmis/Keijo oli turha jätkä, mutta tarpeellinen, siis todella pienen yhteisön keskuudessa toimiessan varoittavana esimerkkinä alkoholin vaaroista. Pisti kyllä tosissaan itsensä likoon, mutta ei missään nimessä ollut mikään merkittävä tyyppi.
Aikansa kutakin. Ehkä hänet tulisi jättää haudan lepoon? - AnonyymiUUSI
Hautarauhan rikkomisesta tulee yllättävän suuret seuraamukset.
-Laki - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kylmis/Keijo oli turha jätkä, mutta tarpeellinen, siis todella pienen yhteisön keskuudessa toimiessan varoittavana esimerkkinä alkoholin vaaroista. Pisti kyllä tosissaan itsensä likoon, mutta ei missään nimessä ollut mikään merkittävä tyyppi.
Aikansa kutakin. Ehkä hänet tulisi jättää haudan lepoon?Tuo Kylmiksen selitys tuosta, että haluaa olla varoittava esimerkki ei ole koskaan tuntunut uskottavalta. Kylmiksen seuraajat ovat kaikki samanlaisia rapajuoppoja, jotka vaan innostuu enemmän, kun näkee Kylmiksen juopottelevan.
Taitaa olla vain alitajuntainen tekosyy juopotella, kun kokee olevansa varoittava esimerkki kun juo, joten silloin sen juomisella on muka jokin syvempi tarkoitus.
Itse ajattelin tuossa yks päivä raitistella, mutta näin eineshyllyllä valmispatonkeja, joista mulle tuli mieleen patonkipojat ja kylmis ja heti tuli pakottava tarve mennä kaljahyllylle ja lastata kori täyteen juomaksia. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuo Kylmiksen selitys tuosta, että haluaa olla varoittava esimerkki ei ole koskaan tuntunut uskottavalta. Kylmiksen seuraajat ovat kaikki samanlaisia rapajuoppoja, jotka vaan innostuu enemmän, kun näkee Kylmiksen juopottelevan.
Taitaa olla vain alitajuntainen tekosyy juopotella, kun kokee olevansa varoittava esimerkki kun juo, joten silloin sen juomisella on muka jokin syvempi tarkoitus.
Itse ajattelin tuossa yks päivä raitistella, mutta näin eineshyllyllä valmispatonkeja, joista mulle tuli mieleen patonkipojat ja kylmis ja heti tuli pakottava tarve mennä kaljahyllylle ja lastata kori täyteen juomaksia.Tarkoitat siis karhunpalvelusta?
Hyvä pointti ja ilmeisesti tajusi sen itsekin, koska lopetti. Yrittihän se vielä loppuaikoinaan saarnata AA-kerhojen ja muiden vertaistukea tarjoavien kokouksien tärkeyttä, että kuinka niissä on mukavaa olla "yhdessä yksin". - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuo Kylmiksen selitys tuosta, että haluaa olla varoittava esimerkki ei ole koskaan tuntunut uskottavalta. Kylmiksen seuraajat ovat kaikki samanlaisia rapajuoppoja, jotka vaan innostuu enemmän, kun näkee Kylmiksen juopottelevan.
Itse ajattelin tuossa yks päivä raitistella, mutta näin eineshyllyllä valmispatonkeja, joista mulle tuli mieleen patonkipojat ja kylmis ja heti tuli pakottava tarve mennä kaljahyllylle ja lastata kori täyteen juomaksia." Taitaa olla vain alitajuntainen tekosyy juopotella, kun kokee olevansa varoittava esimerkki kun juo, joten silloin sen juomisella on muka jokin syvempi tarkoitus.
"
This.
Juoppo kyllä keksii tekosyitä ryyppäämiselleen aina. Suorastaan tekopyhää Kylmikseltä antaa ymmärtää, että sontaseppona olemisellaan olisi muka joku jalo agenda.
- AnonyymiUUSI
Koneen säätiöltä tulis heti miljuunan apuraha tuolla teokselle. Se yliopiston taiteentutkija joka työnsi luennolla kasviksia peppuun sai myös koneen säätiön apurahaa. Jos siinä elokuvassa olis kauheuttelua, niin varmaan toinenkin miltsi heltiäis.
- AnonyymiUUSI
Olen erimieltä.
Muistatko 80-luvulta sen Jouko Turkan innoittaman "Jumalan teatteri" -episodin? Näyttelijät nakkelivat ulostetta yleisön päälle ja suihkuttivat vaahtosammuttimella päälle. Siitä tuli melkoinen skandaali, josta puhuttiin vielä kymmeniä vuosia jälkeenpäinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423