Hei miten saisin teini ikäiselle lapselleni edes jotain joululahjoja kun työt loppuivat ja rahat on todella tiukassa eikö ole varaa ostaa joulu lahjoja teini ikäiselle lapselle? Joulupuu ja hope keräykseen myöhäistä osallistua enää tässä vaiheessa...
Ei haluaisi tuottaa lapselle täydellistä pettymystä.
Joulu vähävaraisena
6
224
Vastaukset
- Anonyymi
Tavarat mitä tarvii kannatta hommata Joulun jälkeen alennuksesta,Jouluna riittää kun on pöperöä pöydässä.
- Anonyymi
Niukasti on varaa ostaa sitä pöperöäkin...
- Anonyymi
Rahat tiukalla olevia on nyt niin paljon. Katso netistä mistä voi saada jotain avustuksia, joskaan nekään ei kaikille tarvitsijoille riitä.
- Anonyymi
En ole löytänyt mitään paikkaa mistä saisi apua ellei olisi osannut ilmoittaa sitä tarvitsevansa jo aiemmin tänä vuonna
- Anonyymi
Vähävaraisena kannattaa niitä lahjoja hankkia jo pitkin vuotta eikä jättää viimetippaan. Alennusmyyntejäkin kun on monta kertaa vuodessa niin helppo niistä kerätä useampikin lahja tulevaa joulua varten. Itse tein näin kun jäin yksinhuoltajaksi ja olin osa-aikaisessa työssä pienellä palkalla. Pitkin vuotta ostin jotain tarpeellista yhden kerrallaan ja näin sain lapselle hyvän joulupaketin. Jo lapsen pienenä ollessa sovimme että hommaan vain yhden paketin, sitä en sanonut montako tavaraa se paketti sitten sisältää :)
- Anonyymi
mene matiaksen reppuun ja odota siellä yöhön asti, kunnes matias ei huomaa sinua ja silloin varasta sieltä kovalevyt ja myy ne tori.fi
tämä idea ei ole minun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai1029659Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki764967Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.554712Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.13222Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j92431Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1061676- 451468
Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.511407Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota581397Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441306