Et varmaan edes sitä uskoisi

Anonyymi-ap

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle.

Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein olla sinun ja levätä.

80

1912

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kennele viesti on tarkoitettu? Haluatko kertoa lisää?

• Anonyymi

Miehelle 🌹

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehelle 🌹

Itsellä sama tilanne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsellä sama tilanne.

Rakastan toista miestä ja huonosta parisuhteesta pitäisi päästä eroon. Olen yrittänyt tukahduttaa tunteeni tätä kaivattuani kohtaan mutten onnistu. Tiedän että on väärin ja kannan syyllisyyttä mutta tunteille ei voi mitään. Rakkaus tuli vaan elämään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehelle 🌹

naiselle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsellä sama tilanne.

naiselle viestini

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehelle 🌹

Naiselle

• Anonyymi

Nymfomaani, pyromaani ja shamaani tässä näin samassa paketissa suosittelen lämpimästi pysymään siellä oman kultaisen kainalossa
      On My Mind - Ellie Goulding

Mukavaa viikkoa kaikille

• Anonyymi

Samat sanat eräälle ihanalle naiselle

• Anonyymi

Vaikka tämä tuskin oli minulle niin nostaisin tässäkin esiin sitä, miten rakkautta voi tuntea jotain kohtaan vaikka olisi toisen kanssa. Sama pätee siinä, jos jollain olisi ottajia joka sormelle niin silti voi hyvin olla, että sydämessä vain yksi jopa sillon kun olisi muiden kanssa.

• Anonyymi

Se on juurikin näin. Sydämen asiat eivät ole aina yksiselitteisiä.

• Anonyymi

Jos AP:tä on uskominen, tämä oli juuri sinulle kun et usko että se oli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos AP:tä on uskominen, tämä oli juuri sinulle kun et usko että se oli

Tiedän vain yhden varatun joka minua kaipailee vielä vuosien jälkeen, mutta tuskin hän täällä käy minulle kirjoittelemassa enkä halua rikkoa mitään.
        Kyllä minä ne kauniin ruskeat silmät aina muistan vaikka täällä nykyään sinisilmäistä kaipaankin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän vain yhden varatun joka minua kaipailee vielä vuosien jälkeen, mutta tuskin hän täällä käy minulle kirjoittelemassa enkä halua rikkoa mitään.
        Kyllä minä ne kauniin ruskeat silmät aina muistan vaikka täällä nykyään sinisilmäistä kaipaankin.

Etkö halua vaihtaa takaisin ruskeisiin silmiin, en ole enää varattu 😎

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä tietää, ei se mihinkään vaikuta, mutta kuitenkin. :)

• Anonyymi

Näinhän se monesti on. Ihmiset ajautuvat vaan monesti yhteen. Ehkä nähdään tärkeänä käytännölliset puolet ja sitä rakkauspuolta ei edes niin paljon mietitä ja tietenkin alussa parisuhteessa seksikin tuntuu uudelta ja usein hyvältä kahden kesken, eikä siinä vaiheessa mietitä, olisko parempaa saatavilla seksin ja kaiken muunkin suhteen. Ylipäätään on on niin tavallista et haikaillaan varattunakin. Se vain kertoo, ettei todellakaan ole helppoa löytää itselleen kaikin puolin sopivaa kumppania.

• Anonyymi

Totta. Varsinkin jos se parempi ei ole syystä tai toisesta saatavilla, ollut välttämättä vuosiin. Harva haluaa elää elämäänsä kuitenkaan yksin, ja näistä ajautumissuhteistakin voi kasvaa syviä ja merkityksellisiä, joissa voi olla paljonkin rakkautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta. Varsinkin jos se parempi ei ole syystä tai toisesta saatavilla, ollut välttämättä vuosiin. Harva haluaa elää elämäänsä kuitenkaan yksin, ja näistä ajautumissuhteistakin voi kasvaa syviä ja merkityksellisiä, joissa voi olla paljonkin rakkautta.

Tottakai voi. Ihmissuhteissakin tunteetkin voivat kehittyä niin hyvään kun huonoonkin suuntaan. Tärkeintä on kuitenkin ihmisen läheisyys ja välittämisen tunne. Ihminen on kuitenkin rakennettu niin jos perustarpeet tyydytetään, sinänsä on jo hyvä elämä. Tietenkin asiat voisivat olla aina paremmin mut voisivat ne olla huonomminkin. Sitä ei voi kuitenkaan kieltää et on olemassa ihmisiä, jotka jo fyysisen ennakkosäteilyn perusteella sopisivat tosi hyvin yhteen.

• Anonyymi

kyllä kämälää äitiii isiii kämälää

• Anonyymi

Tottakai oletus on, että varatulla on vain kumppaninsa mielessään.

• Anonyymi

Noin kai se olisi täydellisessä maailmassa. Monet kuitenkin haikailevat, ja uusia ihastuksiakin voi suhteessa ollessa syntyä. Suhde kun itsessään ei ketään nunnaksi tee, eikä tunteilleen mitään voi.

• Anonyymi

tuskin hihi

• Anonyymi

Kuinka vanha keissi tämä on?

• Anonyymi

Liian monta vuotta vanha jo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liian monta vuotta vanha jo

Jo liian ?
        Mikä tekee sellaiseksi mut silti teit tollasen alotuksen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jo liian ?
        Mikä tekee sellaiseksi mut silti teit tollasen alotuksen?

Koska olisi helpompaa jos en tuntisi näin. Vuosien toivon ja epätoivoin rajoilla hapuilu on raskasta. Silti toivon että vielä jonain päivänä polkumme kulkevat kohti toisiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska olisi helpompaa jos en tuntisi näin. Vuosien toivon ja epätoivoin rajoilla hapuilu on raskasta. Silti toivon että vielä jonain päivänä polkumme kulkevat kohti toisiaan.

Kuulostaa hankalalta. Etkö yritä viedä omaa polkuas lähelle häntä?

Millainen suhde teillä oli? Onko mahdollista että häneen on jäänyt sama kutina..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa hankalalta. Etkö yritä viedä omaa polkuas lähelle häntä?

Millainen suhde teillä oli? Onko mahdollista että häneen on jäänyt sama kutina..

Aina silloin tällöin yritän, mutta en saa tarpeeksi vastakaikua, että se saisi minut hylkäämään koko valmiin elämäni. Tiedän että hänellä on myös tunteita, mutta oma elämänsä ja syynsä miksi ei pysty edetä niiden kanssa, jonka vuoksi minun ei ole järkevää hänelle suoraan tunteitani vakuuttaa.

Toivon vain että olosuhteet vielä joskus muuttuvat, tai että herään vielä joku päivä hänet unohtaneena, mutta luulen sen olevan tässä kohtaa jo mahdotonta.

• Anonyymi

Aloittaja naiselle voin kertoa että olen mies ja sama juttu, olen varattu mutta sydämestä iso osa kuuluu lähtemättömästi naiselle jota ikävöin, ikävöin niin kauan kunnes kuolen, sen tiedän.
      Tämän asian kanssa on vain elettävä.

• Anonyymi

Missäpäin tämä kyseinen nainen asuu?

• Anonyymi

Sivusta: ei ulospäin näy mutta kotona ei ole kaikki kuten pitäisi. Lohtua ja olkapäätä tarvitaan, ja sitä mikä omasta suhteesta puuttuu. Muitakin vaikeita asioita nyt.

• Anonyymi

Olen nainen ja itsellä aivan sama tilanne miehen suhteen.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nainen ja itsellä aivan sama tilanne miehen suhteen.

lopeta paskanjauhanta tai tuleeiso juttu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missäpäin tämä kyseinen nainen asuu?

kauhavalla

• Anonyymi

Siihen saakka nautit kakkosvaihtoehdosta? Etkä aiokaan erota miehestä, jota et edes rakasta? Sitten kun me ollaan yhdessä, katseletko silti vieraisiin pöytiin jos vaikka joku vielä parempi tulisi vastaan?

Kuvittelet itsestäsi liikoja, jos luulet, että tuohon leikkiin lähden.

• Anonyymi

Tiedoksi. En ole koskaan, en koskaan miestäni pettänyt. Henkisellä tasolla nyt olen, mutta muuten en. 😞

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedoksi. En ole koskaan, en koskaan miestäni pettänyt. Henkisellä tasolla nyt olen, mutta muuten en. 😞

Sama mulla. Tunteet on niin vahvat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitään peruuttamatonta ei ole siis tapahtunut.
        Lopulta päädyt takaisin sen oman miehesi työ ja rakastat häntä entistä enemmän.
        Varatuille käy monesti näin.
        Ehkä se on jonkinlainen koettelemus joka lopulta vahvistaa omaa parisuhdetta.

• Anonyymi

En aio erota mielestäni jota kuitenkin rakastan, vaikka kaivattu onkin aina sydämessä, mutta saavuttamattomissa. Miestäni en ole koskaan pettänyt, en kaivatun, enkä kenenkään muunkaan kanssa. Sitten jos olisimme yhdessä ei minulla olisi enää tarvetta katsella muita kuin häntä, tämä ei ole mikään viikon juttu, vaan olen ollut sydämeltäni hänen jo vuosia. Ei sielunkumppaneita ole kuin yksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitään peruuttamatonta ei ole siis tapahtunut.
        Lopulta päädyt takaisin sen oman miehesi työ ja rakastat häntä entistä enemmän.
        Varatuille käy monesti näin.
        Ehkä se on jonkinlainen koettelemus joka lopulta vahvistaa omaa parisuhdetta.

Ei, mennyt on mennyttä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En aio erota mielestäni jota kuitenkin rakastan, vaikka kaivattu onkin aina sydämessä, mutta saavuttamattomissa. Miestäni en ole koskaan pettänyt, en kaivatun, enkä kenenkään muunkaan kanssa. Sitten jos olisimme yhdessä ei minulla olisi enää tarvetta katsella muita kuin häntä, tämä ei ole mikään viikon juttu, vaan olen ollut sydämeltäni hänen jo vuosia. Ei sielunkumppaneita ole kuin yksi.

Mun kaivattu ei halua näin. Ero pitää olla selvä ensin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun kaivattu ei halua näin. Ero pitää olla selvä ensin.

Ero olisi selvä jos kaivattuni voisi olla kanssani, nyt näin ei ole

• Anonyymi

Tähän totean niinkuin koulutetut psykologit ovat todenneet joskus: Mikä pettämisellä alkaa se pettämisellä loppuu.
        Tänään olen todennut hyvin monen kohdalla jotka liitossa ollessaan sivusuhteissa. Kun sitten päästään siitä ensimmäisestä eroon ja jatketaan tämän sivusuhteen kanssa vapaasti, sama jatkuu jomman kumman toimesta,taas uuden sopivan ihastuksen ilmaannuttua!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tähän totean niinkuin koulutetut psykologit ovat todenneet joskus: Mikä pettämisellä alkaa se pettämisellä loppuu.
        Tänään olen todennut hyvin monen kohdalla jotka liitossa ollessaan sivusuhteissa. Kun sitten päästään siitä ensimmäisestä eroon ja jatketaan tämän sivusuhteen kanssa vapaasti, sama jatkuu jomman kumman toimesta,taas uuden sopivan ihastuksen ilmaannuttua!

Ketään ei ole petetty. Tunteet eivät ole pettämistä, ne eivät ole omassa hallinnassa, teot niiden pohjalta sen sijaan ovat.

• Anonyymi

Uskoa jos ei ole, niin mitä syntyy aloituksesta?
      Ihmettelyä ja epäluuloa .... ihme miks nainen haluaa tuollaista vakuutella.

Tuo on varma ansa, kuten Röyhkä laulaa
      https://youtu.be/C5BsGNNpurA

• Anonyymi

Muistakaapa varatut ettei teillä ole mitään asiaa leikkiä ihmisten tunteilla.

• Anonyymi

Kukaan ei pysty valitsemaan sitä kehen ihastuu. Rakkautta ensisilmäyksellä, sitä on oikeasti olemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei pysty valitsemaan sitä kehen ihastuu. Rakkautta ensisilmäyksellä, sitä on oikeasti olemassa.

Uskon siihen nyt kun itse sain kokea tänän. Todellakin rakastua voi ensisilmäyksellä

• Anonyymi

Ei kukaan tunteilla leiki. Jos nykyinen parisuhde ei toimi enää niin ei ole vaihtoehtoja

• Anonyymi

Tuo kuullostaa toisten neuvomiselta, jopa käskemiseltä. Ketään ihmistä ei voi omistaa eikä varsinkaan hänen tunteitaan säädellä.

• Anonyymi

ihmisten kanssa voi jutella ei tarkoita ettäon rakastunut tai panojuttuja.Se on sitten sivullisten päävaiva ja ajatus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ihmisten kanssa voi jutella ei tarkoita ettäon rakastunut tai panojuttuja.Se on sitten sivullisten päävaiva ja ajatus

Pitääkö kysyä oletko varattu?ennekuin voit keskustella outoa jos niin on.

• Anonyymi

Entinen rakkauteni paljasti, että hän on aina minua rakastanut, kaikkina näinä vuosina. Missä se rakkaus oli, kun oli surun ja ilon hetkiä ja kaipasin toista?

• Anonyymi

Aina eivät elämät kulje niin että kaksi voisi olla yksi. Tunteet ovat silti aitoja, ja toisen tukena olisi enemmän kuin mielellään jos se olisi mahdollista.

• Anonyymi

Varattu kuka haikailee toista ja on yli ystävällinen satuttaa kahta ihmistä. Omaa kumppaniaan sekä tätä toista.

Oma kumppani kärsii koska ei anna hänelle enää rakkautta. Toinen kärsii koska hänen tunteillaan pelataan.

Älkää ihmiset såätäkö.

• Anonyymi

Ei sitä välttämättä säädä eikä halua ko. tilanteeseen. Elämä vain tapahtuu. Surkeaa ihan kaikille osallisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sitä välttämättä säädä eikä halua ko. tilanteeseen. Elämä vain tapahtuu. Surkeaa ihan kaikille osallisille.

Surkeaa? Olette te oikein moraalinvartijoita täällä vaikka ette tiedä yhtään mitään kenenkään elämistä. Pätekää jossain muualla tai hankkikaa terapia-apua. Puhutte kärsimyksestä ja muuta paskaa ihan kuin tietäisitte yhtään mistään mitään. Mikä saa teidät leikkimään jotain pyhiä sisaria täällä?
        Jälleen kerran tullaan siihen että ette pystyneet pitämään kiinni niistä omista rakkaista ukoistanne tai eukoistanne ja nyt saarnaatte täällä kun muuhun ette pysty.
        Teillä ei ole minkään valtakunnan oikeutta tuomita ketään missään anonyymipalstalla tietämättä yhtään mitään kenenkään asioista.
        Ja ennenkuin vastaat. Laske kymmeneen, niele kielesi ja anna olla.

• Anonyymi

Anna rakkautta?? Voi lapsi hyvä, ei rakkautta anneta. Sitä on, tai ei ole. Kasva aikuiseksi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Surkeaa? Olette te oikein moraalinvartijoita täällä vaikka ette tiedä yhtään mitään kenenkään elämistä. Pätekää jossain muualla tai hankkikaa terapia-apua. Puhutte kärsimyksestä ja muuta paskaa ihan kuin tietäisitte yhtään mistään mitään. Mikä saa teidät leikkimään jotain pyhiä sisaria täällä?
        Jälleen kerran tullaan siihen että ette pystyneet pitämään kiinni niistä omista rakkaista ukoistanne tai eukoistanne ja nyt saarnaatte täällä kun muuhun ette pysty.
        Teillä ei ole minkään valtakunnan oikeutta tuomita ketään missään anonyymipalstalla tietämättä yhtään mitään kenenkään asioista.
        Ja ennenkuin vastaat. Laske kymmeneen, niele kielesi ja anna olla.

…10. En minä saarnaa. Saatika tulisi mieleenikään olla kenenkään moraalinvartija, vaikka olenkin kiinnostunut ihmislajin (kulttuurisista ja evolutiivisista) moraalisista taipumuksista. Et tainnut ymmärtää oikein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suhde ei toimi jos alkaa etsiä jotakin toista. Eikä välttämättä sitä etsi vaan rakkaus kävelee vastaa. Sellainen jota on odottanut pitkään. Se tuntuu syvällä rakkauden tunne kun huomaa jonkun joka on samantyyppinen ja sama ajatusmaailma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anna rakkautta?? Voi lapsi hyvä, ei rakkautta anneta. Sitä on, tai ei ole. Kasva aikuiseksi!

Te vieraiden perään haikailevat varatut niitä kakaroita olette. Opetelkaa ottamaan vastuu elämästänne ja seiskää valintojenne takana kuin aikuiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Te vieraiden perään haikailevat varatut niitä kakaroita olette. Opetelkaa ottamaan vastuu elämästänne ja seiskää valintojenne takana kuin aikuiset.

Voin sanoa, että ihastuin. En pettänyt. Kerroin ihastuksesta puolisolle. Hän ei kestänyt. Hän petti vuoden päivät. Annoin anteeksi. Kuka on tarinan pahis, häh???

Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varattu ei tarkoita että on loppuiäksi sidottu toiseen. Ero on tehtävä selväksi ennen uutta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varattu ei tarkoita että on loppuiäksi sidottu toiseen. Ero on tehtävä selväksi ennen uutta

Varattu ei tarkoita yhtään mitään jos ei ole rakkautta. Lopeta selittäminen frigi di.

• Anonyymi

Joskus se toinen on voinut myös muuttaa sydämeen jo ennen sitä vakisuhdetta, eikä sen kanssa olla enää edes tekemisissä. Sydän silti muistaa.

• Anonyymi

Mielestäni parempi olisi kunnioittaa puolisoaan niin, että täysi rakkaus on hänen. Jos ei pysty siihen, ei pysty. Turha asiassa on kenenkään moralisoida. Ihan tarpeeksi on kestämistä tunteissa ja tilanteissa ihmisillä itsellään..,

Sanompahan vaan

• Anonyymi

Kertokaa kaikki viisaat, miten tunteet sammutetaan, onko joku onnistunut siinä?

• Anonyymi

Ei tunteita voi haudata mitenkään. Yrittänyt tässä pitemmän aikaa monella tavalla. Uppoutua työhön ja vältellä ja muuta ajateltavaa kehitellä mutta kyllä se rakastettu sieltä tulee mieleen vähän väliä vaikka yrittänyt olla näkemättä. Isompi ikävä vaan tulee

• Anonyymi

Olet oikeassa, tällä hetkellä en usko tuota.

• Anonyymi

Huomenta rakas❤️

• Anonyymi

Huomenta! 💘

• Anonyymi

En ole kirjoittanut sanaakaan tähän ketjuun.

• Anonyymi

Vähintään kuuden sanan verran valheita

• Anonyymi

Joo

Sama

• Anonyymi

Onko mahdollista, että jos ihminen elää parisuhteessa, missä olisi toivomisen varaa eli kaikki ei ole ihan kuten ihminen toivoo, on altis ihastumaan johonkuhun muuhun.
      Ei siinä mitään tarvitse etsiä.
      Eikö ole vähän hassu määritelmä "varattu". Sehän on kuin 'melkein oma' ja ketäänhän ei voi omia. Ehkä vuosikymmeniä sitten 'toisen oma' oli raja-aita.
      Kunnioitan toisten parisuhteita, mutta olen aikoinaan ihastunut naimisissa olevaan mieheen. Hän ei käyttänyt sormusta. En tiennyt aviosta. Tiedon saatuani olin hyvin vihainen. Mitä tunteiden tuhlausta!

• Anonyymi

Mulla sama mutta sukupuolet toisinpäin.
        Ei mene ohi tunteet vaikka emme ole olleet tekemisissä 2021 syksyn jälkeen.

• Anonyymi

Ei tästä ole kovin pitkä aika kun jossain iltapäivälehdessä oli juttu näistä ihastumisista parisuhteessa ja tunteiden hallinnasta
      Kyllä tunteitaan voi hallita ja myös lopettaa mutta se vaatii rohkeutta myöntää itselleen toimivansa väärin, lujaa selkärankaa ja omaa halua korjata tilanne mutta aika harvalla on rohkeutta ja halua myöntää olevansa se "pahis".
      Nämä ovat kuulemma niitä pettäjien vakio selityksiä kun eivät halua ottaa vastuuta itsestään ja he ovat hyvin taitavia uskottelemaan itselleen olevansa vain tunteidensa "uhreja".

• Anonyymi

En ole jaksanut lukea tätä ketjua,yritetään nyt.

• Anonyymi

Luin vaan alun hyvät kommentit, ja tiivistän ajatukseni tähän: ”rakkauden asiat eivät ole aina yksiselitteisiä”.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      59
      14601
    2. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      37
      4223
    3. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      51
      2413
    4. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      154
      2259
    5. Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:

Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn
      Maailman menoa
      340
      1815
    6. Kumpiko kaivatussasi

teki suhun vaikutuksen äly vai ulkonäkö?
      Ikävä
      109
      1680
    7. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      29
      1514
    8. Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?

Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?
      Sinkut
      204
      1473
    9. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?
      Ikävä
      62
      1216
    10. 102
      1204
    Aihe