Kertokaa miehet mulle rehellinen vastaus. Olen toivonut miestäni pyytämään minua pukeutumaan seksikkäisiin alusvaatteisiin, mutta tätä pyyntöä ei vaan tule. On kuitenkin kertonut, että pitää naista seksikkäänä seksikkäissä alusvaatteissa. Miksi ihmeessä monesta toiveesta huolimatta ei halua minun pukeutuvan seksikkäisiin alusvaatteisiin vaikka niitä kotoonta löytyy.
Naisen seksikkäät alusvaatteet
11
287
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ei miehes mielestä sovi rämesian näköiselle ,eli on tarkoittanu kauniille naiselle
- Anonyymi
Yllättävää että täällä esiintyy aitoa keskustelua ja vastauksia jotka pitävät paikkaansa, vaikkakin vähän karheassa esitysmuodossa. Varmasti, mies ei halua naisensa pukeutuvan paljastelevasti jos paljastelu vain paljastaisi lisää rumuutta/wanhuutta.
Mutta, kaunotarten ollessa kyseessä, vaatteet eivät tee kauniimmaksi, vaan vain peittävät kauneutta. En ole koskaan erityisemin pitänyt kaunottarieni alusvaateista (paitsi, muistoesineinä, heidän tahrimistaan string tyyppiä olevista tiukoista pikkareista), vaan siitä kun hän on kotona läpeensä paljaana ja riennoissa ilman alusvaatteita (lyhyessä minihameessa koipi-reidet sekä varpit paljaina). - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yllättävää että täällä esiintyy aitoa keskustelua ja vastauksia jotka pitävät paikkaansa, vaikkakin vähän karheassa esitysmuodossa. Varmasti, mies ei halua naisensa pukeutuvan paljastelevasti jos paljastelu vain paljastaisi lisää rumuutta/wanhuutta.
Mutta, kaunotarten ollessa kyseessä, vaatteet eivät tee kauniimmaksi, vaan vain peittävät kauneutta. En ole koskaan erityisemin pitänyt kaunottarieni alusvaateista (paitsi, muistoesineinä, heidän tahrimistaan string tyyppiä olevista tiukoista pikkareista), vaan siitä kun hän on kotona läpeensä paljaana ja riennoissa ilman alusvaatteita (lyhyessä minihameessa koipi-reidet sekä varpit paljaina).Hyi saatana
- Anonyymi
Juu ei se sua tarkottanut.
- Anonyymi
Sinä oletkin sadan kilon siika silliviivalla jolle ei mene ku 200.litran jätesäkki päälle 😅🤣
- Anonyymi
Sinähän tuon voit tietää vain itsestäsi. Mitäs menit koittaa mahdutko 200.litran jätesäkkiin et sitten mahtunut hähähäää
- Anonyymi
Ootko tyhmä???? No siks ku et näytä miehes mielest seksikkäältä niis alusvaatteis, idiootti. Mene peilin eteen ja kato!
Ehkä voisit pukeutua seksikkäisiin alusvaatteisiin odottamatta pyyntöä ja katsoa miehesi reaktiota. Minä nauttisin, jos pukeutuisit seksikkäisiin alusvaatteisiin ja näyttäisit itseäsi minulle. M66, Pori
- Anonyymi
Juu, seksikkäisiin alusvaatteisiin voi pukeutua toisen pyytämättä/käskemättä, jos kerran itse haluaa.
- Anonyymi
Useimpien miesten mielestä nainen on kauneimmillaan ilman vaatteita. Voi rehellisesti sanoa, että kauniissa hepenissä on kaunis, mutta silti on tosi, että on vielä kauniimpi ilman.
- Anonyymi
Olen jo +60ukm ja kiihottavaa kun nainen on pukeutunut seksiasuihin, erilaiset bodyt ja stayup sukat ovat kauniita, myös stringit tuovat esiin pepun ihanasti, myös korkokengät tai korkeavartiset saappat on wau! Kyllä tulee kiima päälle jos nainen tekee itsestään haluttavan, onneksi minulla on ihana pieni taskuvenus joka laittaa erilaisia asuja kun nautitaan monipuolisesta seksistä, haluan ihailla tuota ihanaa puuma naistani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014