😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫!!!
Aika usein kuulee vanhojen ukkojen kiroavan, että he eivät näe ajaa pimeässä, kun kaiken maailman kirkkaat valot häikäisevät.
Tuossa vaiheessa on syytä mennä silmälääkärille toteamaan kaihi ja miettiä vaihdattaako linssit silmiin vai lopettaako autoilun eikä syyttää vastaantulijoiden valoja.
Häikäistyminen on merkki ikääntymisestä. Siksi vanhat ihmiset valittavat kirkkaista valoista.
5
167
Vastaukset
- Anonyymi
Hö ylikirkkaat valot on buumerien vastainen SALALIITTO!
- Anonyymi
Miksiköhän parikymppinen poikani valitta samasta aiheesta. Olen huomannut että monien autojen valoissa on himuinen hajavalo. Lähivaloilla valaistuu ylhäällä olevat opasteetkin. Mikä v...ttu näitä nykysiä valoja vaivaa tai siten on tehty näitä omia laittomia valovirityksiä.
- Anonyymi
Olen lapsesta asti ollut valoyliherkkä ja olen tullut aurinkoisena päivänä hiihtoladulla lumisokeaksi kun en ole muistanut ottaa aurinkolaseja silmilleni suojaksi. Loppuhiihto menikin sitten kyyryssä silmät sirrillä hiihtäen.
- Anonyymi
.....Pimeällä taas näen paremmin kuin moni muu.
- Anonyymi
Avaaja kertoo itsestään riittävästi hymiöineen, eli huomionkipeä ahdistunut teini joka ei tiedä mistään mitään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947106- 1723722
- 533259
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2332384- 482125
- 411978
- 471869
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?241818- 601768
- 191753