Nykyään ajattelet ja toivot
Mitä sä musta
39
605
Vastaukset
- Anonyymi
Vai toivotko mitään
- Anonyymi
Että jätät rauhaan
- Anonyymi
Sivusta kysyn, että miksi sinä varattu elämääsi turhautunut frigi di ämmä haluat että muillakaan ei ole rakkautta eikä intohimoa elämässä. Olet Iuuseri ja ukkos on samanlainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta kysyn, että miksi sinä varattu elämääsi turhautunut frigi di ämmä haluat että muillakaan ei ole rakkautta eikä intohimoa elämässä. Olet Iuuseri ja ukkos on samanlainen.
No oletpas sinä äkäinen pikku luuserintynkä 🤣
Ja kaukaaa sivusta.
- Anonyymi
En tiedä.
- Anonyymi
Samaa kun sä musta. Lyhyesti ja ytimekkäästi näin.
Hyvää yötä 🫂- Anonyymi
Hyvää yötä sinulle 🫂
- Anonyymi
Nykyään sanasta tuleekin mieleen, että on joku vuosien takaa. Sellaisista minä en toivo mitään.
- Anonyymi
Miksi sitten vastailet, mene eteenpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten vastailet, mene eteenpäin.
Tietysti hän vastailee kun viesti ei ole kenellekään eikä keneltäkään. Hänen viesti on yhtä mitätön kuin sinun vtun aloittajan. Anna muidenkin kirjoitella harppunaama!
- Anonyymi
En minäkään!
- Anonyymi
Että lopetat kuvittelun, että olet ainoa kaivattu näillä palstoilla.
Että lopetat kuvittelun, että sinut tunnistaa ei.mistään.
Että alat käyttä aivojasi ja kerrot vähän kuka kysyy ja keneltä.
Siihen asti ei ole sinulle mitään sanottavaa.
Pidä huomionkipeä pskas.- Anonyymi
Suahan ne kaikki kaipaa ;) sua ainoastaan ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suahan ne kaikki kaipaa ;) sua ainoastaan ;)
Ketä viihtisitkö tarkentaa ni me muukki tierettäs ketä pitäs kaivata ja toki kun kerrot vie et miks pitäs kaivata ni olis vie parempi
- Anonyymi
En halua olla mikään rasittava riippakivi hänelle.
- Anonyymi
En mäkään, siksi käännyin pois.
- Anonyymi
En tohdi kertoa. Rakastan vain sua enkä muuta näköjään voi.
- Anonyymi
Mikset kerro 🥹
- Anonyymi
Sitä tässä mietin itsekin.
- Anonyymi
Se, että ollaan yhdessä joku päivä.
- Anonyymi
Toivon sitä, että pääsisin sanomaan hänelle kaivatulleni kuinka sanoinkuvaamattoman paljon tykkään hänestä. (tämä siis eräälle ihanalle naiselle, kenen nimi alkaa Jiillä, ja jota näen välillä ohimennen ja aivan liian harvoin). Hän kyllä tietää jos näkee tämän. Oot ihana!
-Sinun omasi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon sitä, että pääsisin sanomaan hänelle kaivatulleni kuinka sanoinkuvaamattoman paljon tykkään hänestä. (tämä siis eräälle ihanalle naiselle, kenen nimi alkaa Jiillä, ja jota näen välillä ohimennen ja aivan liian harvoin). Hän kyllä tietää jos näkee tämän. Oot ihana!
-Sinun omasiOlisipa kaunista kuultavaa. Toivon, että saisin joskus kuulla vastaavaa.
Sivusta, eräs J-nainen.
- Anonyymi
Rehellisyyttä. Jos toivot läheisyyttäni pelkästään etkä muuta niin kaikki on enemmän kuin hyvin.
Halausta. Suukkoa, suutelemita...- Anonyymi
En toivo noita asioita keneltäkään! Ajattelen ihan eri tavalla. Haluan vain ystävyyssuhteen samanikäisen miehen kanssa kuin itse olen. Nuo asiat eivät kuulu ystävyyssuhteeseen koskaan!
- Anonyymi
Niin. Nämä kaikki vaihtoehdot mielessä olleet usein..
- Anonyymi
Mietin, että luetko sitten mun paperit?
- Anonyymi
Pitääkö pistää nimi papereihin vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö pistää nimi papereihin vai?
Valtakirjaan
- Anonyymi
Sanoinko joskus että haluaisin lukea ja auttaa?
- Anonyymi
Seksitön suhde tietty.
- Anonyymi
Ei ole ainakaan minun juttuni si on jo ihan sama olla yksin
https://youtube.com/shorts/pHfNJU-I27Q?si=GDBQ0W_nSGTY0mLM
- Anonyymi
Sanopa muuta
- Anonyymi
Muuta!
- Anonyymi
Tiedät mitä teen kun ikävöin ja oletan että se asia muistuu joskus mieleesi ja hymyilet asialle yksiksesi. Toivon että löydät sen rakkauden mitä minä en voinnut sinulle olla. Halusin kertoa monesti että haasteistasi huolimatta olet oikean ja aidon rakkauden arvoinen, mielestäsi vaan koitan löytää sen väärällä tavalla. En luovu toivosta suhteesi, löydät kyllä hänet jonka vuoksi kaikkien muiden kanssa meni pieleen.
- Anonyymi
Riippuu kenestä ihan lähiaikoina ole nähny edes kun yhtä josta kiinnostuin tähän vaivaudu edes kertomaan miksi
https://youtube.com/shorts/V8WKwY5wKrY?si=GQg31u9FFneJPsP7- Anonyymi
Ihana 🥰
- Anonyymi
Rakastan sua ja luotan että luotsaat meidät lopulta turvaan avioliiton satamaan. Sittenkin kun otamme taas yhteen lujine luonteinemme olemme turvassa, yhdessä❣️
Koska sinä hoidat asiat niin että mikään mahti ei enää väliimme pääse.- Anonyymi
Näin oisi kyllä erään miehen kanssa.
- Anonyymi
Elämäni miehen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo769062Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per603343- 422728
- 272241
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto382207Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182195- 131937
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151773- 681715
- 181649