Kaksi koiraa taas kuollut susien hampaisiin

Anonyymi-ap

Kyllä nyt täytyisi jo syyttää metsästäjiä eläinrääkkäyksestä kun tiedetään että susia liikkuu metsissä niin silti laskevat koiransa metsään!
Tuohan on törkeää koirien kohtelua!!

87

512

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Osittain näin! Hirvihommissa koirat löysätään autosta hirven jäljille ja on opetettu siihen, että seuraavat hirveä niin kauan kunnes löytyy. Tutkasta seurataan koiran menoa, joka voi olla kymmenenkin kilometrin päässä. Ennen ei sudet syöneet koiria, kun se kävi isännän luona, eikä saatellut karannutta hirveä kuin pari kilometriä. Olen metsästänyt 60 luvulta saakka, joten tiedän miten asia on. Xd trolli voi sitten pitää taas hyökkäävän vihakirjoituksen, mutta ei välitetä hänestä. Asiaa tutkitaan parhaillaan.

• Anonyymi

On se niin ihanaa nähdä, että metsästäjänä palstalla esiintyvä metsästystä vastustava tutkatrolli on löytänyt kahdenkymmenen palstatrolli vuoden jälkeen täältä metsästystä vastustavan ystävän jonka kanssa voi kimpassa mustamaalata metsästäjiä 24/7. 😂🥰🤭

• Anonyymi

Sudet pitäis tappaa sukupuuttoon!

• Anonyymi

Ja metsästäjiltä kieltää koirien pito.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja metsästäjiltä kieltää koirien pito.

Ja metsästyksen vastustajilta kieltää metsästys palstan trollaaminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei kai sattunut nyt joku olemaan oikeassa kun noin älähtelet!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

miksi itse jotkun teistä tulee vastustajien sivuille

• Anonyymi

Kalliit koirat ovat nykyään tarpeettomia kun on nämä dronet🚁 joilla ajaa hirviä.
      Parhaimmilla droneilla🛸 voi myös ampua hirven vaikka kotisohvaltaan.

• Anonyymi

Metsästyksen vastustaja ei enää erota ukrainan ja venäjän sotatoimia metsästyksestä. 😂 No minkäs sitä tyhmyydelleen voi. 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Metsästyksen vastustaja ei enää erota ukrainan ja venäjän sotatoimia metsästyksestä. 😂 No minkäs sitä tyhmyydelleen voi. 🤭

Oikeastaan metsästäjätkin ovat kohta tarpeettomia nykyisten droonien ja tekoälyn kehityksen myötä.
        Yksi ainut ihmisoperaattori pystyy hoitamaan kokonaisen maakunnan hirvenmehtuun.
        Salametsästäjät ovat tietysti asia erikseen mutta eiköhän nekin kiikkiin ja linnaan saada vaanivien droonien avulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeastaan metsästäjätkin ovat kohta tarpeettomia nykyisten droonien ja tekoälyn kehityksen myötä.
        Yksi ainut ihmisoperaattori pystyy hoitamaan kokonaisen maakunnan hirvenmehtuun.
        Salametsästäjät ovat tietysti asia erikseen mutta eiköhän nekin kiikkiin ja linnaan saada vaanivien droonien avulla.

Et sinä droneillakaan eroon metsästäjävihastasi tule pääsemään saati muuttamaan perinteistä metsästystä miksikään. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä teknisen kehityksen myötä ei pyssyjä enää tarvita vaan valtio voi takavarikoida pyssyt sulatettavaksi Raahen Rautaruukille.
        Samalla loppuisi kännisten metsästäjien yöllinen pyssyillä paukuttelu jonka kohteina ovat useimmiten naapurin ukko ja oma akka.
        Takokaamme aseet auroiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä teknisen kehityksen myötä ei pyssyjä enää tarvita vaan valtio voi takavarikoida pyssyt sulatettavaksi Raahen Rautaruukille.
        Samalla loppuisi kännisten metsästäjien yöllinen pyssyillä paukuttelu jonka kohteina ovat useimmiten naapurin ukko ja oma akka.
        Takokaamme aseet auroiksi.

Missäs on tutkimustuloksesi näistä "kännisistä metsästäjistä" jne muista metsästysvihasi mustamaalaamis asioista? Pelkkä oma ideologinen metsästäjävihasi ei edelleenkään ole syy minkään harrastuksen tai ihmisryhmän polkemiseen ja julkiseen herjaamiseen.
        Korkeintaan ihanne valtiossasi venäjällä tai pohjois-koreassa. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HEH! hyvää tarinaa sinulta! joku tolkku noillekin

• Anonyymi

Muutama susi jossakin ja heti kauheaa vinkuminen ja valitus. Ihminen on suurempi peto ja lisääntyy ja leviää jatkuvasti enemmän ja enemmän.

• Anonyymi

Miksi et siis aloita poistokampanjaa itsestäsi, jos näet ihmisen ongelmaksi? Ainiin. Viherideologian mukaan kaikki muut ihmiset paitsi he itse ovat ylimääräisiä. 😂 Että mikäs se olikaan vertaus metsästyksen vastustajien ja totalitarismin yhteyksistä toisiinsa? 🤭

• Anonyymi

Niinkuin on sanottu ja tälläkin palstalla nähty, että dx trolli sai aikaan rähinää. Metsästäjänä olen tuonut tutkien tuomia haittoja esille ja taistellut metsästyksen kieltäjien ja laittomien metsästysmuotojen harrastajien välillä, kunnioittaen perinteistä metsästystä. Dx trolli on trolli, joka riitelee kaikkien kanssa, mutta lienee jätettävä omaan arvoonsa.

• Anonyymi

No näytä minulle ja meille montako aloittamaani metsästys vastaista tai metsästäjiä herjaavaa ketjua täältä löydät? Ai et taaskaan yhtään. 😂Eli syytät minua siitäkin, kun hyökkään teidän metsästys vastaisia trollejanne vastaan jotka eivät edes kuulu metsästyspalstalle ja joita tälläkin hetkellä on noin puolet etusivun avauksista.
        Mene kuule uuden metsästys vastaisen palsta ystäväsi kanssa keskenänne vastustajiin itkemään. Mikäli jatkatte tämän palstan trollausta, niin jokaiseen puutun vaikka kuinka itkisit ja uhriutuisit. 😂 Sitä saat mitä tilaat. 😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No näytä minulle ja meille montako aloittamaani metsästys vastaista tai metsästäjiä herjaavaa ketjua täältä löydät? Ai et taaskaan yhtään. 😂Eli syytät minua siitäkin, kun hyökkään teidän metsästys vastaisia trollejanne vastaan jotka eivät edes kuulu metsästyspalstalle ja joita tälläkin hetkellä on noin puolet etusivun avauksista.
        Mene kuule uuden metsästys vastaisen palsta ystäväsi kanssa keskenänne vastustajiin itkemään. Mikäli jatkatte tämän palstan trollausta, niin jokaiseen puutun vaikka kuinka itkisit ja uhriutuisit. 😂 Sitä saat mitä tilaat. 😂😂

Märisehän pois, ei se minnuu haittaa! Märinää sulla tulee piisaamaankin, niin kauan kuin terrorisoit näitä palstoja ja yrität estää metsästäjien keskusteluja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Märisehän pois, ei se minnuu haittaa! Märinää sulla tulee piisaamaankin, niin kauan kuin terrorisoit näitä palstoja ja yrität estää metsästäjien keskusteluja.

Projisoinnin maailmanmestari jälleen uhriutuu, kun saa metsästys vastaisissa trolleissaan näpeilleen. 😂 Märise kuule omalla vastustajat palstallasi niin pääset minusta eroon. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

xD trolli hyökkää yhä van asiallisesti keskustelevien kimppuun. Törkeä trolli joka ei jätä rauhaan ketään, sotkee täysin asiallisetkin aloitukset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

xD trolli hyökkää yhä van asiallisesti keskustelevien kimppuun. Törkeä trolli joka ei jätä rauhaan ketään, sotkee täysin asiallisetkin aloitukset.

Näytä yksikin viestini missä trollaan herra metsästyksen vastustaja? Ai ei taaskaan löydy. 😂 Lopeta metsästäjien maalittaminen, mustamaalaaminen ja systemaattinen trollaamisesi, niin pääset minusta eroon. 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näytä yksikin viestini missä trollaan herra metsästyksen vastustaja? Ai ei taaskaan löydy. 😂 Lopeta metsästäjien maalittaminen, mustamaalaaminen ja systemaattinen trollaamisesi, niin pääset minusta eroon. 🤭

Lopetappas itse metsästyksenmädättäjä! Ikinä et pääse eroon kunnon metsästäjistä, joita haukut ja mollaat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopetappas itse metsästyksenmädättäjä! Ikinä et pääse eroon kunnon metsästäjistä, joita haukut ja mollaat.

Kunnon metsästäjistä en eroon haluakaan, vaan teistä palstaa trollaavista metsästyksen vastustajista. 😂 Noinko paljon vielä harmittaa, kun öyhöviestiketjusi poistettiin? 😂🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunnon metsästäjistä en eroon haluakaan, vaan teistä palstaa trollaavista metsästyksen vastustajista. 😂 Noinko paljon vielä harmittaa, kun öyhöviestiketjusi poistettiin? 😂🤭

Eipä ole ikinä poistettu! Miten sujui bannissa olo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä ole ikinä poistettu! Miten sujui bannissa olo?

Että painajaisuniko se sitten sinulle oli, kun palstalta poistettiin kymmeniä sinun tekemiä metsästys vastaisia trollejasi ja sekin vielä kun syksyllä sait kirjoitusbannin. 😂
        Nyt itket ja projisoit omaa kokemaasi ulkopuolisiin. 😂 Itke lisää herra metsästyksen vastustaja. 😂🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että painajaisuniko se sitten sinulle oli, kun palstalta poistettiin kymmeniä sinun tekemiä metsästys vastaisia trollejasi ja sekin vielä kun syksyllä sait kirjoitusbannin. 😂
        Nyt itket ja projisoit omaa kokemaasi ulkopuolisiin. 😂 Itke lisää herra metsästyksen vastustaja. 😂🤭

Itkeppäs itse, sillä en ole ikinä bannissa ollut! Jos välillä ei näy täällä, niin olen tunturissa, kairassa, joko metsästelemässä, kultaa kaivamassa tai marjastamassa. Kyllä sie taijat olla vähän.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kuule kunnon metsästäjät karttaa sinua kun trollaat täällä ja haukut kaikki. Yritä oppia käyttäytymään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kuule kunnon metsästäjät karttaa sinua kun trollaat täällä ja haukut kaikki. Yritä oppia käyttäytymään.

Kommentoi palstaa 24/7 trollaava metsästyksen vastustaja. 😂

• Anonyymi

Jokaisen viestiketju sekoittaa tämä xD, miksi et voi olla vastaamatta negatiivisesti aloituksiin ja olla haukkumatta trolliksi kaikkia kommentoijia?

• Anonyymi

Miksi itket täällä, kun vastustajat palsta on toisaalla?

• Anonyymi

Sanoppas muuta!

• Anonyymi

Nyky metsästäjät kutsuvat hauveleitaan "häneksi" ja pentuja vauvoiksi.
      Kylläpä olisi entisajan kunnon metsästäjät häpeissään.

• Itselle kun vastaa niin saa toivovansa vastauksen😅

• SudenYstävä kirjoitti:

Itselle kun vastaa niin saa toivovansa vastauksen😅

Vastasin jo tolleron puolesta, mutta tuo ei ollut minun, heh heh. On täällä muitakin fiksuja luin minä.

• SudenYstävä kirjoitti:

Vastasin jo tolleron puolesta, mutta tuo ei ollut minun, heh heh. On täällä muitakin fiksuja luin minä.

Nythän tollero raapii otsansa verille kun miettii kuka kirjoittaa milloinkin ja missäkin.

• Anonyymi
        SudenYstävä kirjoitti:

Nythän tollero raapii otsansa verille kun miettii kuka kirjoittaa milloinkin ja missäkin.

Mitä saat metsästys palstan trollaamisesta?

• Anonyymi
        SudenYstävä kirjoitti:

👍👍👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

👍👍👍

Puskanosto metsästys vastaisella trollilla. 😂

• Anonyymi

Kumma juttu, kun 60 luvulla ei sudet syöny yhtään koiraa. Onko nyt syy liian kaukana hirviä ajattavat "tutkakoirat"joita on aivan liian paljon? Jokainen hirvimieshän tietää, kuinka koirat seuraavat eli ajattavat hirviä kymmeniä kilometrejä. Ei ole ihme, jos susi saa vainun koirasta ja tappaa sen. Toisin noli ennen tutkia,kun koira ei lähtenyt ajattamaan hirveä. Nykyään koirat tietää että isäntä kyllä noutaa, vaikka siperiasta, jos sinne pääsee.

• Näinhän se on.

• Anonyymi

Kumma juttu, että metsästyksen vastustaja ihmettelee asiaa, kun eihän 1960 luvulla edes ollut susia. Toisekseen se hävinnyt koira joita tapahtui paljon tutka aikojen ulkopuolella vain katosi. Eipä niihin jäänyt todisteita petojen tapoista. Joten metsästyksen vastustaja ihmetelkööt tyhmyyttään vastustajissa. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumma juttu, että metsästyksen vastustaja ihmettelee asiaa, kun eihän 1960 luvulla edes ollut susia. Toisekseen se hävinnyt koira joita tapahtui paljon tutka aikojen ulkopuolella vain katosi. Eipä niihin jäänyt todisteita petojen tapoista. Joten metsästyksen vastustaja ihmetelkööt tyhmyyttään vastustajissa. 😂

Jos ei siellä pääkauounkiseudulla ollutkaan, mutta täällä oli. Isäni hirvikoira katisi 60 luvulla ja totuus paljastui, kun ampuja tunnusti teon. Koira joka ajattaa hirveä kymmeniä kilometrejä, niin joutaakin suden ruuaksi. Molemmat joutas sukupuuttoon, niin susi kuin ajattavat hirvirakitkin. Dx trollille ja paskanjauhajalle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ei siellä pääkauounkiseudulla ollutkaan, mutta täällä oli. Isäni hirvikoira katisi 60 luvulla ja totuus paljastui, kun ampuja tunnusti teon. Koira joka ajattaa hirveä kymmeniä kilometrejä, niin joutaakin suden ruuaksi. Molemmat joutas sukupuuttoon, niin susi kuin ajattavat hirvirakitkin. Dx trollille ja paskanjauhajalle!

Mitäs olet saanut näillä samaa toistavilla itkuillasi 20 vuoden aikana aikaan? 😂 Et yhtään mitään etkä tule valituksillasi mitään saamaankaan muuta kuin vellomalla yksin vihassasi. 🤭

• Anonyymi

Oliko se niin että tuhat (1000) koiraa kuolee omistajansa tappamana vuodessa koska eivät toimi siten mitä ostettiin?

• Anonyymi

Kun puhutaan suden aiheuttamista koira kuolemista, niin muut tavat koirien kuolla ei liity aiheeseen. Öyhötä vastustajissa itkujasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun puhutaan suden aiheuttamista koira kuolemista, niin muut tavat koirien kuolla ei liity aiheeseen. Öyhötä vastustajissa itkujasi.

Se ulahti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ulahti

Eli typerämmänkin pitäisi ymmärtää, että öyhötyksesi kuuluvat metsästyksen vastustajiin. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli typerämmänkin pitäisi ymmärtää, että öyhötyksesi kuuluvat metsästyksen vastustajiin. 😂

Uli uli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uli uli

Mitä saat metsästys palstan trollaamisestasi?

• Anonyymi

MIELEN kiintoinen aloitus.! ja nämä jutut muuttu aina paremmaksi kun vedettiin jo metsästykseen mukaan jo droonitkin.hienoa tekstiä kuka siellä takana onkin? itse en hyväksy susien oloa ihan tuossa nurkan takana ja jos niistä on vaaraa lapsille tai muulle olemiselle.ei hyvä. TÄSSÄ oli pitkästä jotain hauskaa kun siellä joku aloittelli ja haastoi sitä raavasta metsästäjää järkisanoin!

• Anonyymi

Et sitten vieläkään ole harkinnut sinne äidinkielen alkeiskurssille menoa? 😂

• Anonyymi

En hyväksy minäkään susia kämppäni vieressä, tosin hurtat jotka menevät kymmeniä kilometrejä hirven perässä, niin joutaakin menettää nuppinsa. Dx saa taas märistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En hyväksy minäkään susia kämppäni vieressä, tosin hurtat jotka menevät kymmeniä kilometrejä hirven perässä, niin joutaakin menettää nuppinsa. Dx saa taas märistä.

Metsästyksen vastustaja taas itkee. 😂🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Metsästyksen vastustaja taas itkee. 😂🤭

Märisijä dx jäi selvästi jopa metsästäjien mollaamaksi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Märisijä dx jäi selvästi jopa metsästäjien mollaamaksi!

Eihän minua täällä mollaa muut kuin metsästyksen vastustajat. 😂 Harmittaako? 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän minua täällä mollaa muut kuin metsästyksen vastustajat. 😂 Harmittaako? 🤭

Kyllä minä olen metsästäjä ja hirviporukan jäsen sekä mukana Ervassa pohjoisessa keski-suomessa ja ihmettelen tuota sinun toimintaa täällä.
        Pari kommenttia on täällä minunkin kirjoittamia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä olen metsästäjä ja hirviporukan jäsen sekä mukana Ervassa pohjoisessa keski-suomessa ja ihmettelen tuota sinun toimintaa täällä.
        Pari kommenttia on täällä minunkin kirjoittamia.

No, jos väität olevasi muka metsästäjä ja hermostut kun saat minut kimppuusi se tarkoittaa, että mustamaalaat tai perusteetta syyttelet metsästäjiä. Yhteenkään asialliseen viestiin en puutu. Jos asialllisuus on vaikeaa syy löytyy peilistäsi. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, jos väität olevasi muka metsästäjä ja hermostut kun saat minut kimppuusi se tarkoittaa, että mustamaalaat tai perusteetta syyttelet metsästäjiä. Yhteenkään asialliseen viestiin en puutu. Jos asialllisuus on vaikeaa syy löytyy peilistäsi. 😂

Kyllä minä ole samaa mieltä tuon metsästäjän kanssa toimintatavoistasi. Eiköhän olisi parempi vähän panna jäitä hattuun, kun näkyy jo metsästäjien mielikin olemaan sitä mieltä. On sinulla kyllä pinna kireällä, kun märiset jatkuvasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä ole samaa mieltä tuon metsästäjän kanssa toimintatavoistasi. Eiköhän olisi parempi vähän panna jäitä hattuun, kun näkyy jo metsästäjien mielikin olemaan sitä mieltä. On sinulla kyllä pinna kireällä, kun märiset jatkuvasti.

Mä on seurannu tätä foorumii jo pitkään. Oon aloitteleva metsästäjä. Kortin suoritin vasta pari vuotta sit enkä oo käyny vielä yksin metsästämässä kertaakaa.
        Harrastan myös kaikkea muutaki ja oon huomannut että joka harrastuksen foorumeil on yksi tai useampi ongelma.
        Jotkut heittää foorumeil läppää mut pitää vaan filtteröidä eikä hiiltyy.
        Täällä hiiltyy tää yksi tyyppi ja myrkyttää sil mielensä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olet samaa mieltä "metsästäjän" kanssa annat siis täyden tuen metsästäjien mustamaalaamiseen millaisia herjoja meitä metsästäjiä kohtaan tämä palsta on ollut viime ajat täynnä. Sinä voit vaikka kuinka esiintyä eri persoonissa minulle se ei mene läpi, vaikka muille menisikin. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olet samaa mieltä "metsästäjän" kanssa annat siis täyden tuen metsästäjien mustamaalaamiseen millaisia herjoja meitä metsästäjiä kohtaan tämä palsta on ollut viime ajat täynnä. Sinä voit vaikka kuinka esiintyä eri persoonissa minulle se ei mene läpi, vaikka muille menisikin. 😂

Et älyä, että sinä dx märsyäjä pelle et ole metsästäjää nähnytkään, kun pilaat vuodesta toiseen meidän mainetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et älyä, että sinä dx märsyäjä pelle et ole metsästäjää nähnytkään, kun pilaat vuodesta toiseen meidän mainetta.

Ja sinä metsästäjänä esiintyvä metsästyksen vastustaja aloitit taas tyypillisen yötrollaamisesi ja jokaisen metsästys vastaisen kommenttisi osaa jo arvata, kun näkee mitä ketjuja olet nostellut ylös. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sitten vieläkään ole harkinnut sinne äidinkielen alkeiskurssille menoa? 😂

KATOHAN! kuulostat tutulta ! on se hyvä kun sinäkin sanalukkari vielä olet voimissasi. en taida lähteä äidinkielen alkeiskurssille kun noin hyvin pystyit tulkitsemaan vieläkin miun harmillista sananointia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KATOHAN! kuulostat tutulta ! on se hyvä kun sinäkin sanalukkari vielä olet voimissasi. en taida lähteä äidinkielen alkeiskurssille kun noin hyvin pystyit tulkitsemaan vieläkin miun harmillista sananointia!

Aina paremminhan sivistymättömät metsästys vastustaja kumppanisi sinua ymmärtävät äidinkielentaidottomana tyhjän uikuttajana. 😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tai sitten on ja tuntee jonkun verran touhua. eikä se ole maineen pilaamista jos totuuksia laukoo.EN YLEISTÄ asiaa,mutta metsästäjien joukoissa on vaan porukkaa jotka osaavat pilata ns oikean metsästyksen oikeaa luonnetta vuodesta toiseen. EN YLEISTÄ!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina paremminhan sivistymättömät metsästys vastustaja kumppanisi sinua ymmärtävät äidinkielentaidottomana tyhjän uikuttajana. 😂😂

onko tuo äidinkieli sinulle jokin pakkomielle!mie en nyt ymmärrä. mitä sie ukko/akka koitat selittää miulle sivistyksestä.LUULETKO että sivistys on kiinni jostain vokaalista tai konsonantista! älä vastaa jos et ymmärrä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

onko tuo äidinkieli sinulle jokin pakkomielle!mie en nyt ymmärrä. mitä sie ukko/akka koitat selittää miulle sivistyksestä.LUULETKO että sivistys on kiinni jostain vokaalista tai konsonantista! älä vastaa jos et ymmärrä!

Sanoppas muuta! Hänellä on alemmuus kompleksi! Joten nyt kehun häntä. Dx on uljas ja uhkea metsästäjä, joka urheasti taistelee metsästäjien puolesta väsymättä ja nukkumatta. Hän tietää jos valehtelet ja paljastaa vanhan lapin ukonkin helsingin taajamassa asuvaksi työttömäksi luuseriksi. Kaikki kumartamaan kaikkitietävää herra dx:ää, sillä vain hän on metsästäjä, jonka vierellä kalpenee moiset 7:llä vuosikymmeninä metsästäneetkin. Palkatkaamme hänet opettamaan muille metsästäjille kunnon erämiestaitoja ja käyttäytymistä. Myös koulutukseltaan hän on psykologi (vähintään) ja on myös metsä alan yrittäjä, äidinkielen maisterin tutkinnosta puhumattakaan. Ammattimaisuus on kerrassaan mittavaa ja ylitsevuotavaa, joten kumarramme sinua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos ylempänä olevasta kehuistasi. 😂 Mutta asiaan. Sivistykseen kuuluu niin kirjoitus kuin lukutaitokin. Jos ja kun kirjoittamasi teksti on viisivuotiaan lapsen tasoa ei asian ymmärtäminen ole ulkopuolisten vastuulla, vaan vastuu on sinulla oppia ja ottaa oppia vastaan asian kehittämiseksi. Voihan se olla, että joka kerta kun itket metsästys vastaisuuttasi olet joko juovuksissa tai muiden aineiden vaikutuksen alaisena mikä on teille vihervasemmistolle tyypillistä, mutta todellakin. Mikäli sinä et jotain asiaa hallitse syy ei ole muissa kuin peilikuvassasi. Sivistymättömyydelleen ei muuta mahda, jos ajatusmaailma on muutenkin ahdasmielinen kuten metsästys vastaisuutesi. 😂🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos ylempänä olevasta kehuistasi. 😂 Mutta asiaan. Sivistykseen kuuluu niin kirjoitus kuin lukutaitokin. Jos ja kun kirjoittamasi teksti on viisivuotiaan lapsen tasoa ei asian ymmärtäminen ole ulkopuolisten vastuulla, vaan vastuu on sinulla oppia ja ottaa oppia vastaan asian kehittämiseksi. Voihan se olla, että joka kerta kun itket metsästys vastaisuuttasi olet joko juovuksissa tai muiden aineiden vaikutuksen alaisena mikä on teille vihervasemmistolle tyypillistä, mutta todellakin. Mikäli sinä et jotain asiaa hallitse syy ei ole muissa kuin peilikuvassasi. Sivistymättömyydelleen ei muuta mahda, jos ajatusmaailma on muutenkin ahdasmielinen kuten metsästys vastaisuutesi. 😂🤭

En suinkaan vastusta metsästystä, koska olen jo metästänyt 60 kuvulta saakka. Syy siihen miksi kielioppivirheitä tulee, johtuu siitä, että koulunkäynnistä ei lapsuudessani tahtonut tulla mitään, kun asuimme keskellä lapin kairaa, niinkuin me sitä kutsumme. Isän mukana pöllisavotassa ym ym josta nykypolvi ei ymmärrä yhtään mitään. Köyhyys oli käsinkosketeltavissa ja opimma pyytämään riistaa ruuaksi omilla vaistoilla. Silloin oltiin sinut luonnon kanssa ja ei ollut tutkia ym prkl:n vempaimia. Oli vain sukset ja edessä armoton erämaa. Voin vilpittömästi sanoa, että te metsästyksen vastustajat ja autometsästäjät vempeleineen olette samaa paskasakkia. Metsästän yhä ja ilman nykyvempaimia ja tuossa juuri käristys kypsyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En suinkaan vastusta metsästystä, koska olen jo metästänyt 60 kuvulta saakka. Syy siihen miksi kielioppivirheitä tulee, johtuu siitä, että koulunkäynnistä ei lapsuudessani tahtonut tulla mitään, kun asuimme keskellä lapin kairaa, niinkuin me sitä kutsumme. Isän mukana pöllisavotassa ym ym josta nykypolvi ei ymmärrä yhtään mitään. Köyhyys oli käsinkosketeltavissa ja opimma pyytämään riistaa ruuaksi omilla vaistoilla. Silloin oltiin sinut luonnon kanssa ja ei ollut tutkia ym prkl:n vempaimia. Oli vain sukset ja edessä armoton erämaa. Voin vilpittömästi sanoa, että te metsästyksen vastustajat ja autometsästäjät vempeleineen olette samaa paskasakkia. Metsästän yhä ja ilman nykyvempaimia ja tuossa juuri käristys kypsyy.

Kielioppivirheinesi olet täällä haukkunut metsästäjiä niin paljon, että minulle esityksesi milloin ties kuinka monta vuosikymmentä metsästäneenä ei mene läpi. Toisekseen kukaan muu metsästäjäkään ei määrittele miten kukakin laillisesti metsästää. Jos joku haluaa pyytää ilman koiraa se on fine. Jos toinen koiran kanssa se on yhtä fine.
        Mutta se, että kitistään kuin pikkulapsi metsästystavoista on lapsellista ihan kuin pikkuoskarin hiekkalaatikko nillitystä. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kielioppivirheinesi olet täällä haukkunut metsästäjiä niin paljon, että minulle esityksesi milloin ties kuinka monta vuosikymmentä metsästäneenä ei mene läpi. Toisekseen kukaan muu metsästäjäkään ei määrittele miten kukakin laillisesti metsästää. Jos joku haluaa pyytää ilman koiraa se on fine. Jos toinen koiran kanssa se on yhtä fine.
        Mutta se, että kitistään kuin pikkulapsi metsästystavoista on lapsellista ihan kuin pikkuoskarin hiekkalaatikko nillitystä. 😂

Luulis märisijällä v...tuttavan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulis märisijällä v...tuttavan?

Miksi vtuttaisi? Te vastustajathan täällä itsestänne tyhmiä teette. 😂

• Anonyymi
        UUSI

Yhdenkään metsästäjän kanssa minulla ei ole tarvetta kinata, mutta teille metsästyksen vastustajille kaadan bensaa liekkeihin, niin lukijat näkee kuinka tyhmistä ihmisistä on teissä kyse. 😂😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Yhdenkään metsästäjän kanssa minulla ei ole tarvetta kinata, mutta teille metsästyksen vastustajille kaadan bensaa liekkeihin, niin lukijat näkee kuinka tyhmistä ihmisistä on teissä kyse. 😂😂

Hahaha sinä luulet täällä kaikkia metsästyksen vastustajiksi. Ensin luulit että täällä kommentoi vain yksi henkilö ja nyt sitten tuo että luulet kaikkia metsästyksen vastustajiksi.
        Kyllä ei ole kaikki muumit enää laaksossa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Laillista on metsästää koiran kanssa ja ilman koiraa...mutta hirven metsästyksessä voi syyllistyä metsästysrikokseen jos on vääränlainen koira ja se ajaa hirveä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hahaha sinä luulet täällä kaikkia metsästyksen vastustajiksi. Ensin luulit että täällä kommentoi vain yksi henkilö ja nyt sitten tuo että luulet kaikkia metsästyksen vastustajiksi.
        Kyllä ei ole kaikki muumit enää laaksossa.

Ja herra metsästyksen vastustaja on olettavinaan, että metsästäjät haukkuvat täällä julkisesti omiaan ja harrastustaan. 😂 Iipeet ei edelleenkään valehtele. 🤭

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

hyvä kirjootus!oikea asenne metsästykseen!

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      8
      3316
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1848
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1556
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      75
      1156
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      60
      966
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      32
      940
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      208
      861
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      813
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      806
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      758
    Aihe