Vuoden Varkautelainen kokoomus
Ja vuoden kulttuuripalkittu
Laitoin Tiktokissa kuvan
Puku päällä
Olkihattu päässä. On isän hattu
Tänään on isän ja äidin hääpäivä
Soi Tapio Rautavaara isoisän olkihattu
Tapasin Tapio Rautavaaran
Centrum marketissa 1974
Juttelin isoisän olkihattu kappaleen jälkeen
Että mullakin on olkihattu ja kitara
Tapio Rautavaara naurahti ja sanoi vai niin
Olin 5vuotias
Se tapaus on Tapio Rautavaara koko kansan Reissumies kirjassa kirjastossa
Ei mulla muuta pitää valmistautua sukuseuran juhlaan Hotelli Puijon Sarvessa 2025
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Isän hattu joka on Tapio Rautavaara koko kansan Reissumies kirjassa on
50vuotta vanha- Anonyymi
Niin että pidä kaupunki
Mulla on muuta tekemistä kun
Leikkiä ja jauhaa paska kuunnella haukkua syyttelyä ilman todisteita valetta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin että pidä kaupunki
Mulla on muuta tekemistä kun
Leikkiä ja jauhaa paska kuunnella haukkua syyttelyä ilman todisteita valettaEt taida tajuta olen Tapio Rautavaara koko kansan Reissumies kirjassa tapasin hänet vuonna 1974
Iskelmä Finlandia on Tapsan tahdit tapahtumassa Tapio Rautavaara nimikko tapahtuma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taida tajuta olen Tapio Rautavaara koko kansan Reissumies kirjassa tapasin hänet vuonna 1974
Iskelmä Finlandia on Tapsan tahdit tapahtumassa Tapio Rautavaara nimikko tapahtumaSe Normal rakennus on kuuluisa tyhmä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se Normal rakennus on kuuluisa tyhmä
Tapio Rautavaara koko kansan Reissumies kirjassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapio Rautavaara koko kansan Reissumies kirjassa
Käy katsomassa kirjastossa siinä kirjassa olen myös minä
Muka uhkaa ihmisiä ja haukkuu yritystä valheita kaupungin valtuuston uhkaaja syyte valetta
Olen Tapio Rautavaara koko kansan Reissumies kirjassa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy katsomassa kirjastossa siinä kirjassa olen myös minä
Muka uhkaa ihmisiä ja haukkuu yritystä valheita kaupungin valtuuston uhkaaja syyte valetta
Olen Tapio Rautavaara koko kansan Reissumies kirjassahttps://www.levykauppax.fi/book/rautavaara_tapio/tapsa_koko_kansan_reissumies/?srsltid=AfmBOorO4x6owjxtbf8Ya4Dy3fRwjfgKL4PLzTAmngctkxrzHhIG0KiS
Olen tässä
Se kirja julkaistiin Clubilla uimahallin vieressä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.levykauppax.fi/book/rautavaara_tapio/tapsa_koko_kansan_reissumies/?srsltid=AfmBOorO4x6owjxtbf8Ya4Dy3fRwjfgKL4PLzTAmngctkxrzHhIG0KiS
Olen tässä
Se kirja julkaistiin Clubilla uimahallin vieressäEt ota selvää asioista syytät ilman todisteita haukut valeet olen tossa kirjassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ota selvää asioista syytät ilman todisteita haukut valeet olen tossa kirjassa
Käyn kattoo kirjastossa jos et usko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyn kattoo kirjastossa jos et usko
Et taida olla älykäs kun syytät ilman todisteita ja haukut levität valetta kirjaston kirjassa olevasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taida olla älykäs kun syytät ilman todisteita ja haukut levität valetta kirjaston kirjassa olevasta
Minun ansiosta Normal rakennus on kuuluisa Tapio Rautavaara koko kansan Reissumies kirjassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun ansiosta Normal rakennus on kuuluisa Tapio Rautavaara koko kansan Reissumies kirjassa
Kirja on kirjastossa minä siinä
Vai vietkö pois kun vituttaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirja on kirjastossa minä siinä
Vai vietkö pois kun vituttaaTurhaa valitusta joka ei kiinnosta
Omissa asioissa elämässä tekemistä tarpeeksi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turhaa valitusta joka ei kiinnosta
Omissa asioissa elämässä tekemistä tarpeeksiEtpä pääse päättäjät mihinkään mukaan ikinä
Eikä kuule vituta masenna
Eipähän tarvitse mielistellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113485MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811194Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt213886- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768