Korvesta ei ehdi talviyönä tuulessa, tuiskussa ja pakkasessa hoitoon kun ihmisillä ei ole mitädän arvoa. Tärkeintä on yritys.
Hoitopaikat ja päivystykset lakkautetaan kun rahat laitetaan yritystukiin ja tunnin juniin
14
382
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos PERSUT! Vaaleissa tavataan valehtelijat!
- Anonyymi
Buahhahhhaaa!
- Anonyymi
Hyvä vaan, tulee säästöä kun mehtäapinakanta harvenee.
- Anonyymi
Buahhahhhaaa! 😂😂😂
- Anonyymi
Idiootti lauma Perceleissä buahattaa!
- Anonyymi
Päivystyspotilaiden kuljetus kyssiin ja takas tulee halvimmaksi tunnin yöjunalla.
- Anonyymi
Talvisena tuisku- ja pakkasyönä sairaskohtauksen saanut ei saa ajoissa hoitoa. Ihmisillä ei ole arvoa.
- Anonyymi
Miksi pitäisi olla jotain arvoa? Yhteiskunta on aina arvokkaampi, kuin yksilö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitäisi olla jotain arvoa? Yhteiskunta on aina arvokkaampi, kuin yksilö.
Kommunistinen ajatus eli valtio on tärkein.
- Anonyymi
Kopterilla kerkee.
- Anonyymi
Voi kunpa pikku-Petterin vanhemmat olisivat aikoinaan älynneet ostaa pikku-Petterille joululahjaksi vaikka Märklin-junaradan, niin ei pikku-Petterin tarvitsisi enää aikuisiällä pakkomielteisesti ajaa sitä haaveidensa junarataa kuin käärmettä pyssyyn. Ja vielä veronmaksajien rahoilla.
- Anonyymi
Niin siinä sitten kävi. Iisalmen yöpäivystyskin suljetaan. Hoitoon ei enää ehdi ajoissa.
- Anonyymi
Saa nähdä mitä tästä seuraa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa nähdä mitä tästä seuraa?
Toisaalta poikkeusluvalla päivystys on ollutkin auki jo 2017 lähtien. Sairaala on auki jatkossakin 7-22. Minä saan sovitettua käyntini tuohon väliin ja jos ei niin sitten kysiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308