menninkäiset ja tontut ovat ovat paenneet norjaan
Joh 16
Vähän, ettekä te tule näkemään minua, ja taas vähän, ja tulette näkemään minut, sillä minä menen isän luokse4
Ja hänen oppilaansa sanoivat toinen toisilleen, ”mitä tämä on, jota sanoit meille, että vähän, ettekä näe minua ja
taas vähän, ja tulette minut näkemään, ja että minä menen minun isäni luokse?”
Ja he sanoivat, ”mitä se tämä vähän on, jonka hän sanoi – me emme tiedä, mistä hän puhuu.”
Mutta Jeshua tunsi, että he kaipasivat kysyä häneltä, ja hän sanoi heille, ”te kaipaatte tätä keskenänne, että minä
olen sanonut teille, että vähän, ettekä näe minua, ja taas vähän, ja tulette minut näkemään
.jeesus ilmestyy vasta maailman lopulla
Amen, amen, minä sanon teille, että te saatte itkeä ja valittaa, ja maailma on iloitseva, ja teillä on oleva murhe,
vaan se teidän murheenne on tuleva iloksi
Tarkoittaa ensi joulua
Joulu ei tuule tänä vuonna
Anonyymi-ap
2
73
Vastaukset
- Anonyymi
Maailman loppu ei tullutkaan eilen siihen menee huomiseen aikaan
Vuosi on kuin kaksi kuukautta ja kuukausi kuin yksi päivä eli ajat on lyhennet- Anonyymi
ettei joulun lapset pety pahat ja ilkeät ihmiset jotka valehtelee joulupukki nosta petterin korkealle ja pudottaa lahjat mustalle merelle vihreän aluksen päälle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005047558- 2302640
- 262571
- 1601907
- 1141768
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31479Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01367- 761183
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621158IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41155