Millaisia jengikytköksiä tapahtuneeseen liittyy?
Poliisi tiedotti epäiltyä murhaa seuraavana iltapäivänä tutkivansa Suvelassa tapahtunutta epäiltyä murhaa ja selvittävänsä sen mahdollisia yhteyksiä katujengien ja rikollisverkostojen toimintaan.
Tapausta tutkii tutkinnanjohtaja Forssin johtama pääkaupunkiseudun katujengitutkintaryhmä, joka toimii Helsingin poliisissa. Kyseessä on ensimmäinen ryhmän tutkima epäilty murha, josta poliisi tiedottaa.
Tietojen mukaan karkumatkalla oleva epäilty on parikymppinen virolaismies, jolla on tai on ainakin ollut yhteyksiä leppävaaralaiseen katujengiksikin kutsuttuun L-City-ryhmään.
L-Cityyn kuuluu muiden pääkaupunkiseudun niin kutsuttujen katujengien tapaan lähinnä maahanmuuttajataustaisia nuoria
https://www.satakunnankansa.fi/kotimaa/art-2000010891279.html
katujengien tapaan lähinnä mamutaustaisia nuoria
Anonyymi-ap
2
119
Vastaukset
- Anonyymi
SDP ja LaitaVasemmiston ja Vihreiden - Kasvattamia - ÄÄRI-Vasemmistolaisia !
Terrorisoivat tava ihmisiä, Tuo ÄäriVasemmisto on Kiellettävä Lailla !- Anonyymi
muistatko suurImaami Juha Sipilää
sotilaita ja rikollisia suomeen tuotti 2015 alkaen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 785306
- 1253634
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj413526- 513124
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262788Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72329- 242111
- 1992010
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4331669Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91588