Halkoja pitäisi saada ilmaiseksi

Anonyymi-ap

Metsänomistajille motti talkoot että kaikkien pitäisi tehdä 20 kiintoa vuosittain jaettavaksi ilmaiseksi työttömille ja vähävaraisille.

17

606

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö se pitäsi kuitenkin tuohon hintaan työttömien ite sahata ja halakoa puut? Pittääkö niitä kohta syöttääkkin ja pylly pyyhkiä kun ei oo enää haluja vai miten??

• Anonyymi

Työttömät velvoitettava tekemään halot työtä tekeville, sitten vasta saisivat päivärahan.

• Anonyymi

Suvannon laavulle tarvitaan paljon puita, mielellään koivua tai paneelitkin käy kunhan palaa hyvin ja lämmittää koko yön. 🔥🌚🌟

• Anonyymi

Kannatan aloittajaa, tavallaan yhteiskunta vastuuta rikkailta.

• Anonyymi

Myös eläkeläisille muutama kuutio ( mielellään koivua) ilmaiseksi, johan tuo varpaita paleltaa näin jouten ollessa🥶

• Anonyymi

Shellin ukot mettään tekemään halkoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Shellin ukot mettään tekemään halkoja.

Joutoukot mottimetsään.

• Anonyymi

Minulta saa ilmaisin pilkettä silmäkulmaan,tulee vain työtön hakemaan!

• Anonyymi

Eikös karhunpolku ole kukolämmössä?

• Anonyymi

Työtön voisi myydä halot jos ei itse tarvi lämmitykseen

• Anonyymi

Tuokkee minullehi, minä en kehtoo vaikka oon työttömänä

• Anonyymi

Hyvä ehdotus
      Poroporvarit sahaa tai sahauttaa taksavärkinä 20 m3 halkoja, myös seurakunta.
      Ovat riistolta saaneet omistamansa metsät, jauhosäkkiin nälissään ihmiset antaneet maansa.

• Anonyymi

Köyhät vois hakee Kelasta tukee ostaa tokmannin muotitalosta tarjouspäivänä halpaa köyttä ni sitä ku käyttää ni ei enää hetikään kohta palele eikä kylmä haittaa enää

• Anonyymi

Josko ei tehtäs käviskö sellanen teitä mikään vaivaa kuhan itkette vaa käykää sahaa ite puunne kirkon tai kunnan omistamista näreiköistä ne välttää teille koivuihin älkää koskeko yhteiskunta poliittinen asemanne ei riittä niitä sahailee ne on varatta meille paremmille

• Anonyymi

Onhan joka puolella kunnan puun karsintaa,lavoja saa marketeista.Rakennustyömailla purku puu lavallisia.Kaikki ilmatteeksi,vai oikein metsä puuta kotiin asti ilmatteeksi.

• Anonyymi

Ehei , -,epäuranttia. Pitää olla miedosti höylättyä tai uritettua. Pohjapuut tervaleppää tai lehtikuusta.

• Anonyymi

Tavallinen koivuhalko riittää aivan hyvin, kunhan ei ole tehty "giljotiini koneella". Ne on jotenkin epäsiistin näköisiä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1530
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      96
      736
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      588
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      536
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      536
    7. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      518
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      483
    Aihe