Mitenkähän tuo menee lääkehoito on maksaa vain 12,80€.vuodessa tulee monta 4-6vk välein pistot.En ymmärrä mihin nämä kuuluu?kela väittää ei heille...Lääke kattoon luulisi vaikuttavan?mutta ei.En ymmärrä.Matkat sentään korvaa kela
Silmäpiikit
6
220
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoitatko silmän diabeettisiin retinopatiamuutoksiin liittyviä lääkepistoshoitoja? Eikö ne laiteta diabeetikolle ihan poliklinikkakäyntimaksulla julkisilla tai ostopalveluna samalla summalla?
- Anonyymi
Ei kyllä niistä joutuu maksamaan ,käy hoidossa niin perivät vaan 16,80€. Silmälääkäri on erikseen.Siitä pitää maksaa poliklinikka maksun.Kysyin kerran kelasta asiaa,säästä maksukuitit sanottiin.Mutta miten voi hakea korvausta?luulen lääkärin lausunto kelaan korvattavuudesta????ei tälle semmosta ole ees tehty.Itse tulkitse ei korvausta tule.Matkakorv.on kyllä ajan tasalla.Silmäsairaus diagnoosi puuttuu täysin.
- Anonyymi
16,80€ nykyään..avastin tai elyth piikit
- Anonyymi
Pelkkä kontrollikäynti silmäpolilla lääkäriä näkemättä maksaa yli 40 euroa, poliklinikkamaksun verran, tuohon samaan hintaan olisivat laittaneet piikin samalla käynnillä ( kuten ennen), mutta kun lääkäri tulkitsee polikäynnin tulokset myöhemmin, tulee taas uusi aika piikille ja uusi polimaksu.
- Anonyymi
Tämä kävi silmäpiikeillä ,kerran kuukaudessa ,alkuvuosi 2024 ... 12,80€ alkuvuosi ,nyt hinta nousi 16,80€,nyt kolme piikkiä 6vk välein.Silmälääkäri maksaa poliklinikka maksun verran ja se aina kolmen piikin jälkeen,mutta piikeistä saan laskun aina kun pistetään..Vuodessa siitä tulee yli sata euroa,mutta lääkehoito,miksei se kuulu lääke kattoon???on ne ovelia...koko ajan nousee lääkekaton rajat,sama matka korvauksista.Ei ole kohta varaa näihin.
- Anonyymi
Yli sata euroa vuodessa!!! Ei ole todellakaan paljon.
Minun lääkkeet on alle vuodessa maksaneet niin paljon, että pääsin katosta läpi. En valita. Ja silmälasit yli tuhat euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192596Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681078Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2091030- 39982
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38921- 47894
- 36866
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke122842Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35812- 3746