Nyt niitä saa. Aito Rombat akku

Anonyymi-ap

26

321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt siis saa alkuperäistä akkua parempia Toyotaan ja vielä hyvityksen vanhasta painon mukaan, mieletön diili jokaiselle Terolle.

• Anonyymi

Vartan akku corollassa ensiasennus akkuna. Tämähän se datsia avtoilijaa viiksettää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vartan akku corollassa ensiasennus akkuna. Tämähän se datsia avtoilijaa viiksettää.

Kyllä mun Yariksessa on Rombat vakiona.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mun Yariksessa on Rombat vakiona.

Mun 2021 corollassa on VARTA!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vartan akku corollassa ensiasennus akkuna........................Japanilaiset eivät enää edes kelpuuta omia akkujaan ensiasennus akuksi vaan ne täytyy ostaa ulkomailta, Rombat on kuitenkin selvinnyt läpi ensiasennus akun testeisstä,,,,milloinkahan niihin henkilöautoihinkin tulee peräti moottoritkin ulkomailta,esim Stellantikselta , hyvä esim. PRO ace

• Anonyymi

Hahahahaha. Pyh. Mikä ihmeen Rombat. Kyllähän akussa pitää lukea VARTA.

• Anonyymi

Ei nämä kommunistivaarit sellaista huoli autoonsa.

• Anonyymi

Nehän ovat Toyotan perusakkuja. Daccian kanssa niillä ei ole mitään tekoa.

• Anonyymi

Ei Rombat akku ole muita huonompi. Kokemusta on.

• Anonyymi

Nimi on karsee mut akku voi sinänsä olla kohtuu hyväkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimi on karsee mut akku voi sinänsä olla kohtuu hyväkin

8 vuotta kesti Loganissa ,kerrassaan hyvä ja hyvä on myös Varta. Onhan sen Rombatin Renault hyväksynyt peräti ensiasennus akuksikin . Auton valmistaja ei halua tyhjänpäiväisiä korjauksia takuuaikana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

8 vuotta kesti Loganissa ,kerrassaan hyvä ja hyvä on myös Varta. Onhan sen Rombatin Renault hyväksynyt peräti ensiasennus akuksikin . Auton valmistaja ei halua tyhjänpäiväisiä korjauksia takuuaikana.

Takuuajaksi eli kolmeksi vuodeksi riittää hyvin rombatin ripuliakku.

• Anonyymi

Puhukaa ennen vaikka menneitten aikojen roska akuista Pakkasakku, Branza Cloride , ja myöhemmät Exiden Basic ja Classic, ja y.m.s

• Anonyymi

Voi näitä lasten ja lapsenmieleisten juttuja ja brändikiimaa. Auton akku on halpa osa ja ne kestää aina aikansa ja käyttäjän tavat vaikuttaa kestoon paljon ja kaikissa merkeissä on hyviä ja huonoja yksilöjä.

• Anonyymi

AGM akku kesti mulla 6 vuotta kerrallaan. Olisi ehkä kestänyt pidempään mutta mittarin mukaan jännite alkoi hiipua sen verran että laitoin uuden kun se tulee halvemmaksi kuin uusia puolat, joita on 6 kpl. Startissa ottoteho P= UI ja jos jännite putoaa niin virta kasvaa, se voi silloin polttaa puolan. Varta ja Bosch akkuja käytin, samasta tehtaasta ne kuulemma tulee.

• Anonyymi

Mitkä tavat vaikuttavat akun kestoon hybridiautossa jossa käyttöakku latautuu 2kWh hybridiakusta?

• Anonyymi

Kun jäärjellä ajattele akun täytyy kestää paljon , vaikkapa esim täydellä vauhdilla ajo johonkin routamonttuun, ajo mukulakivi katuja pitkin, yllä'ttävät hypyt, ym.s. onneksi ei enää tänään ole autoissa kovinkaan paljon lataushäiriöitä ,(ylilatauksia)

• Anonyymi

Onko avaajalla kaikki asiat ihan hyvin, vai mikä ahistaa joku auton akku joka ei ole valtamerkkiä? Onko tullut pettymys tai pelkkä periaateko harmittaa ja ahistaa?

• Anonyymi

Minä olen avaaja ja minulla ei todellakaan ole kaikki hyvin. Sylettää tuollaiset noname akut uusissa autoissa! SYLETTÄÄ!

• Anonyymi

Kyllähän se hieman harmittaa, että pitää halvinta paskaa laittaa kalliisiin autoihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän se hieman harmittaa, että pitää halvinta paskaa laittaa kalliisiin autoihin.

No se on just näin. Tää on just tätä! Kautta rantain! Sanon minä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen avaaja ja minulla ei todellakaan ole kaikki hyvin. Sylettää tuollaiset noname akut uusissa autoissa! SYLETTÄÄ!

Mikä niissä harmittaa, hyvin ne ovat toimineet ja toimivat jatkossakin. Saattaa jossain vaiheessa akkumerkki vaihtua jne...
        Ison asian olet itsellesi rakentanut tuollaisesta halvasta ja vaihtokelpoisesta osasta joka ajaa kuitenkin asiansa ihan yhtä hyvin kuin toisella logolla varustettu vastaava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Dacia on edullinen auto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Dacia on edullinen auto.

Alkaen 17000€ ei ole halpa.

• Anonyymi

Trollitehtaan aaauuutisti narsu seeekopään avaus kuten n 90 % kaikista avauksista ! ! Älä kommentoi ! ! Älä ruoki trollia! !

• Anonyymi

Täysin normaalin ihmisen aloitus. Sinun sekoilu kommentit hieman epäilyttävät, kenties laitoshoitoa tarvitsisit?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      85
      4858
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      164
      3582
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3159
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      202
      2043
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      35
      1871
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      28
      1808
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      46
      1803
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1704
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      18
      1631
    10. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19