Daciaan kelpaa vain paras. Nyt näitä Rombat akkuja saa kaupasta
https://www.kujakiila.com/tuotteet.html?id=0/1
Nyt niitä saa. Aito Rombat akku
26
321
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt siis saa alkuperäistä akkua parempia Toyotaan ja vielä hyvityksen vanhasta painon mukaan, mieletön diili jokaiselle Terolle.
- Anonyymi
Vartan akku corollassa ensiasennus akkuna. Tämähän se datsia avtoilijaa viiksettää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vartan akku corollassa ensiasennus akkuna. Tämähän se datsia avtoilijaa viiksettää.
Kyllä mun Yariksessa on Rombat vakiona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mun Yariksessa on Rombat vakiona.
Mun 2021 corollassa on VARTA!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vartan akku corollassa ensiasennus akkuna........................Japanilaiset eivät enää edes kelpuuta omia akkujaan ensiasennus akuksi vaan ne täytyy ostaa ulkomailta, Rombat on kuitenkin selvinnyt läpi ensiasennus akun testeisstä,,,,milloinkahan niihin henkilöautoihinkin tulee peräti moottoritkin ulkomailta,esim Stellantikselta , hyvä esim. PRO ace
- Anonyymi
Hahahahaha. Pyh. Mikä ihmeen Rombat. Kyllähän akussa pitää lukea VARTA.
- Anonyymi
Ei nämä kommunistivaarit sellaista huoli autoonsa.
- Anonyymi
Nehän ovat Toyotan perusakkuja. Daccian kanssa niillä ei ole mitään tekoa.
- Anonyymi
Ei Rombat akku ole muita huonompi. Kokemusta on.
- Anonyymi
Nimi on karsee mut akku voi sinänsä olla kohtuu hyväkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimi on karsee mut akku voi sinänsä olla kohtuu hyväkin
8 vuotta kesti Loganissa ,kerrassaan hyvä ja hyvä on myös Varta. Onhan sen Rombatin Renault hyväksynyt peräti ensiasennus akuksikin . Auton valmistaja ei halua tyhjänpäiväisiä korjauksia takuuaikana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
8 vuotta kesti Loganissa ,kerrassaan hyvä ja hyvä on myös Varta. Onhan sen Rombatin Renault hyväksynyt peräti ensiasennus akuksikin . Auton valmistaja ei halua tyhjänpäiväisiä korjauksia takuuaikana.
Takuuajaksi eli kolmeksi vuodeksi riittää hyvin rombatin ripuliakku.
- Anonyymi
Puhukaa ennen vaikka menneitten aikojen roska akuista Pakkasakku, Branza Cloride , ja myöhemmät Exiden Basic ja Classic, ja y.m.s
- Anonyymi
Voi näitä lasten ja lapsenmieleisten juttuja ja brändikiimaa. Auton akku on halpa osa ja ne kestää aina aikansa ja käyttäjän tavat vaikuttaa kestoon paljon ja kaikissa merkeissä on hyviä ja huonoja yksilöjä.
- Anonyymi
AGM akku kesti mulla 6 vuotta kerrallaan. Olisi ehkä kestänyt pidempään mutta mittarin mukaan jännite alkoi hiipua sen verran että laitoin uuden kun se tulee halvemmaksi kuin uusia puolat, joita on 6 kpl. Startissa ottoteho P= UI ja jos jännite putoaa niin virta kasvaa, se voi silloin polttaa puolan. Varta ja Bosch akkuja käytin, samasta tehtaasta ne kuulemma tulee.
- Anonyymi
Mitkä tavat vaikuttavat akun kestoon hybridiautossa jossa käyttöakku latautuu 2kWh hybridiakusta?
- Anonyymi
Kun jäärjellä ajattele akun täytyy kestää paljon , vaikkapa esim täydellä vauhdilla ajo johonkin routamonttuun, ajo mukulakivi katuja pitkin, yllä'ttävät hypyt, ym.s. onneksi ei enää tänään ole autoissa kovinkaan paljon lataushäiriöitä ,(ylilatauksia)
- Anonyymi
Onko avaajalla kaikki asiat ihan hyvin, vai mikä ahistaa joku auton akku joka ei ole valtamerkkiä? Onko tullut pettymys tai pelkkä periaateko harmittaa ja ahistaa?
- Anonyymi
Minä olen avaaja ja minulla ei todellakaan ole kaikki hyvin. Sylettää tuollaiset noname akut uusissa autoissa! SYLETTÄÄ!
- Anonyymi
Kyllähän se hieman harmittaa, että pitää halvinta paskaa laittaa kalliisiin autoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän se hieman harmittaa, että pitää halvinta paskaa laittaa kalliisiin autoihin.
No se on just näin. Tää on just tätä! Kautta rantain! Sanon minä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen avaaja ja minulla ei todellakaan ole kaikki hyvin. Sylettää tuollaiset noname akut uusissa autoissa! SYLETTÄÄ!
Mikä niissä harmittaa, hyvin ne ovat toimineet ja toimivat jatkossakin. Saattaa jossain vaiheessa akkumerkki vaihtua jne...
Ison asian olet itsellesi rakentanut tuollaisesta halvasta ja vaihtokelpoisesta osasta joka ajaa kuitenkin asiansa ihan yhtä hyvin kuin toisella logolla varustettu vastaava. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dacia on edullinen auto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dacia on edullinen auto.
Alkaen 17000€ ei ole halpa.
- Anonyymi
Trollitehtaan aaauuutisti narsu seeekopään avaus kuten n 90 % kaikista avauksista ! ! Älä kommentoi ! ! Älä ruoki trollia! !
- Anonyymi
Täysin normaalin ihmisen aloitus. Sinun sekoilu kommentit hieman epäilyttävät, kenties laitoshoitoa tarvitsisit?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854858- 1643582
- 533159
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2022043- 351871
- 281808
- 461803
- 571704
- 181631
- 191627