puolella ei löydä 60+vuoden ikäistä uutta ystävää, niin sen jälkeen en enää koskaan sellaista en enää koskaan edes etsi. Haluan sellaisen elämän minkä halusin jo yli kymmenen vuotta sitten ja siihen ei kuulunut tutustuminen keneenkään. Viihdyin todella hyvin yksin ja siksi ei ole pakollista tarvetta löytää uutta ystävää. Ehkä sitten vanhainkodissa!
Jos tämän vuoden
4
97
Vastaukset
- Anonyymi
Työn tekeminen on minulle tärkeämpää kuin uusi ystävyys kenenkään kanssa!Ilman työtä olen masentunut eikä masentunut ihminen jaksa tutustua keneenkään. Projekti sai minut voimaan huonosti, eikä huonosti kiinnosta uusiin ihmisiin tutustuminen.
- Anonyymi
Ihmisiä voi löytää elämäänsä helpommin yllättäen kuin väkisin vääntämällä. Niin minulle kävi että kohtasin ykkösrakkauteni kohteen täysin yllättäen. Minulta puuttui silti rohkeus lähestyä häntä niin siksi tilaisuus jäi käyttämättä. Rohkeus olisi säästänyt minut paljolta murheelta, jopa silloin vaikka olisin saanut pakit.
- Anonyymi
Minä kerroin ettei ole mitään pakkoa edes saada uutta ystävää! Takana monta todella rankkaa vuotta ja niistä vuosista olisi saanut jäädä puolet kokematta!
- Anonyymi
Näillä mennään eteenpäin. Tämä vuosi ratkaisee kaiken. Sen jälkeen myös 60v ja vanhemmille tulee pakit! Luin äsken kirjoituksen, jossa kerrottiin että pariskunta oli löytänyt toisensa satavuotiaina vanhainkodissa ollessaan. Projekti aloitettiin ilman lupaa, eikä minulta kysytty yhtään kysymystä siitä mitä elämältäni haluan! On mahdoton ymmärtää miksi niin toimittiin, eikä minulle koskaan selitetty mitään siitäkään miten projekti oli tarkoitus toteuttaa! Minut heitettiin ikään kuin täysin vieraaseen maailmaan, minkä kielestä en ymmärtänyt suurimman osan ajasta yhtään mitään! Sen aloittajat saisivat todella hävetä, koska he eivät ymmärtäneet sitä etteivät kaikki ajattele samalla tavalla kuten iso määrä ihmisiä! Siksi ne henkilökohtaiset kysymykset minulle olisivat olleet erityisen tärkeitä, jotta minua ja ajattelutapaani olisi ymmärretty! Olen traumatisoitunut rankkojen vuosien kokemusten takia! Kestää kauan selvitä niistä ja siksi en enää tämän vuoden jälkeen edes halua löytää uutta ystävää elämääni! Työn tekeminen on lääkettä, joka auttaa selviämään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2244681Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223459Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2632015Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,81832Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381247Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611209Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin100964- 30777
- 61767
- 176750