Moi, olen todennäköisesti vaihtamassa mersuun jolla ajettu 580tkm kone on siis om647 dieseli automaattivaihteistolla 5g tronic. Kysymys on että kannattaako näin paljon ajettuun enään vaihtaa kestääkö ne ? Onko kokemuksia tai tietoa näistä?
Autoa on hyvin huolettu, krittisimmät osat vaihdettu kuitteja kuulemma löytyy 3-4k edest kahden vuode ajasta.
gg turbon ahdin vaihdettu, ilmapussit/palkkeet taakse ja kompressori, pussit ja kompura. Öljyt on vaihdettu 10-15t välein ja viimekerralla rvs käsitelty, ja laatikon öljyt noin 20t välein huuhtelemalla. KIITOS ETUKÄTEEN JO KAIKKIST VASTAUKSISTA!
E270 om 647 5g tronic automaatti
8
121
Vastaukset
- Anonyymi
Jos osaat itse korjata/ hitsata/ maalata yms yms niin osta ihmeessä. Tuon verran ajettua vanhaa E-mersua en itselleni edes ottaisi.
- Anonyymi
No jos haluat itsellesi huolta ja murhetta, niin siitä vaan. Muuten unohda koko kärry.
- Anonyymi
Jos tuota on korjailtu melkein vuosittain 2-3 tonnilla, tulee sen ylläpito yhä kallistumaan auton vanhetessa. Varaudu siis 3-4000€ remontteihin melkein vuosittain. Halpa auto, mutta ylläpito maksaa.
- Anonyymi
Ja eikös tuo oo alta 2006 mallia.
- Anonyymi
Lisäksi en tosiaankaan usko että on vaihtanut laatikkoon 20000km välein.
Ei oo. - Anonyymi
Mikä on vuosimalli ja hinta.
Tonnia enempää ei dieseleistä maksa terveet. Kukaan paikallisista tietäjistä ei huomaa, että kyseessä on suora kuutonen!
Km-määrä kuutosmoottoriin ei ole hirmuinen. En huomannut oliko se W211-
koppa?
Olen siinä uskossa, että osiakin saatavilla, mutta entä se jousitus?
Aivan oikein, kuten joku myös sanoi, että on oltava aikaa ja omaa osaamista
sekä lämmin paikka, jossa askarrella.
Jos joku kallis osa, joka on haettava marmoritiskiltä leviää, niin se on sitten
siinä.- Anonyymi
Ruoste on ainakin iso ongelma näissä sekä SBC-jarrut voi aiheuttaa omat harminsa. Kädentaitoa on syytä olla ja Star-ohjelmisto käytettävissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.33381331 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12501Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill672255- 1771906
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161482Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91321- 1121317
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181741264RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601250Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421157