..oltaisiin vaikka yö yhdessä😊
Nyt on tähdetkin kohdillaan.
Sydän kuplii hyvin varovasti iloa❤
Soittaisitko tänään rakas mies
107
804
Vastaukset
- Anonyymi
En nyt voi soittaa ja tulla
- Anonyymi
Täällä sua kaivataan
- Anonyymi
Vaimosi tulee vihainen 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimosi tulee vihainen 😁
Kehityskeskustelu on kehityskeskustelu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kehityskeskustelu on kehityskeskustelu.
T miestä vokotellaan täällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä t miestä? 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä t miestä? 🤭
T miehellä on prinsessoja joka sormelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T miehellä on prinsessoja joka sormelle
T mies menee sinne minne kutsutaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T mies menee sinne minne kutsutaan.
Mutta kun tulee luokseni, ei tarvetta ole enää mennä muualle 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin varmasti...Mä en oo tulossa 🙂 juokse vaa noita tyttöjä läpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet Teppo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet Teppo?
Mä tykkään enemmän Matista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet Teppo?
TransuSeppo kun raitille lähti, ei ollutkaan illan tähti. Nurkassa yksin istua sai ja kotona äitee ootti kai.
Mutsinsa kasvatti hullun, ja transu se sai vaan kuhmun.
Elämäntehtävä on, olla rakkaudeton. Pikkupedo se turpaansa sai ja sitten lähti haihaihai. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin eli sinun aloittajagupen alter ego tahi entinen irenriteetti😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TransuSeppo kun raitille lähti, ei ollutkaan illan tähti. Nurkassa yksin istua sai ja kotona äitee ootti kai.
Mutsinsa kasvatti hullun, ja transu se sai vaan kuhmun.
Elämäntehtävä on, olla rakkaudeton. Pikkupedo se turpaansa sai ja sitten lähti haihaihai.Rimmaa. T yksi kärjekäs
- Anonyymi
Oota niin hoidan nämä aikuisten asiat ensin niinkuin pitää.
- Anonyymi
Joo, muistan kyllä mitä sanoit aikuisten asioista tälle iltaa.. Laita viesti niin tiedän valmistautua ettei mene kovin myöhään.
- Anonyymi
Soitto riittää, mä voin tulla;)
- Anonyymi
Ögöhöhöö
Annan sammaloitua jymäläytä - Anonyymi
Txt-ensin, jotta saan numeron.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Txt-ensin, jotta saan numeron.
Mäkin tykkään kaksipuoleisesta esiliinasta. Lähdetäänkö leipomaan kädet ristikkäin? :Q
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäkin tykkään kaksipuoleisesta esiliinasta. Lähdetäänkö leipomaan kädet ristikkäin? :Q
S?
M?
L? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
S?
M?
L?*()*
O
H
H
H
H
H
3
...ei kertto kellekään... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
*()*
O
H
H
H
H
H
3
...ei kertto kellekään...No täällä on Sulava terce inkeroisten vanhainpäiväkodista, ajattelin näistä purjelentokoneista vaan senverran kysynnän, jotta mitenpäin näitä ohjaillaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No täällä on Sulava terce inkeroisten vanhainpäiväkodista, ajattelin näistä purjelentokoneista vaan senverran kysynnän, jotta mitenpäin näitä ohjaillaan?
- Anonyymi
Tai viestillä koukistat sormeasi😄
Lennän luoksesi🤣- Anonyymi
Siis mitä teinejä täällä viestitelee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mitä teinejä täällä viestitelee
Tää aloittajasetä lähinnä itsekseen naureskelee ja sitten on nämä vierailevat tähdet
- Anonyymi
Haluaisin niiiin paljon viettää aikaa yhdessä kaivattuni kanssa. Haluaisikohan kaivattuni oikeasti viettää yön yhdessä. 🤔 tuskin, kun ei taida haluta edes päivällä kahvin merkeissä tavata. Haluaisin viettää yön hänen kanssaan, mutta samalla jännittää paljon, koska olen niin kokematon. ❤️
- Anonyymi
Voi lapsi raukkaa. Koita nyt vaa elää ittes kanssa
- Anonyymi
Oon mielummin yksin ja seis
- Anonyymi
Varmaan kannattaisi kertoa ja kysyä kohteelta itseltään. Kokemattomuuden jokainen fiksu mies ymmärtää. Kaikki ovat olleet kokemattomia joskus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan kannattaisi kertoa ja kysyä kohteelta itseltään. Kokemattomuuden jokainen fiksu mies ymmärtää. Kaikki ovat olleet kokemattomia joskus.
Jätä se mies rauhaan gubbe!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätä se mies rauhaan gubbe!
Jätän, jos lupaat mennä kutistamaan kalloasi.
- Anonyymi
Lähtisitkö kanssani neitsytmatkalle❤️Liput kahdelle varattuna Loveboatiin Karibianmerelle jossa yhdessä katsoisimme tähtisumua ja juopuisimme toisistamme ilta-auringon painuessa Olymposvuoren taa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi lapsi raukkaa. Koita nyt vaa elää ittes kanssa
Sä taas dissosiot että keskittyisitkö gupen aloitukseen vai johonkin sen kommenteista. Tänne eksyit ja pääsi jää jumiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohhoh ja ohhoh ha haa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätän, jos lupaat mennä kutistamaan kalloasi.
Ei hyvää päivää sua ja gubbea
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opettaisitko sinä ”hänet” seurustelun tai esimerkiksi ihmissuhteen saloihin?🚩
Kelle pitäisi soittaa? Ei ole yhdenkään namipyllyn numeroa hallussa.
- Anonyymi
Tarviiko pitää niin korkeaa vaatimustasoa vanhojen miestenkään enää..
Ei 30v vartalomissi kelpuuta välttämättä yli 50v ukkoa
Huomaa kohta jääneensä yksin😳 Anonyymi kirjoitti:
Huomaa kohta jääneensä yksin😳No minä nyt satun tykkäämään sellaisista ja mieluummin elän sitten yksin, jos niin on etten saa sellaista mihin tykästyn. Mä en kenenkään kanssa ala sen takia olemaan, että pitää joku vaan olla. Miksi vaan tyytyä johonkin? Se ei olis oikein sille toisellekaan. Entä jos tyytyy, ja sitten menee ihastumaan oikeasti johonkin toiseen? On tää elämä sellasta.
Kyllä tiedostan ettei viiskymppisenä enää ole helppoa saada sellasta mihin tykästyy. Sillekös paljon sitten voi?- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No minä nyt satun tykkäämään sellaisista ja mieluummin elän sitten yksin, jos niin on etten saa sellaista mihin tykästyn. Mä en kenenkään kanssa ala sen takia olemaan, että pitää joku vaan olla. Miksi vaan tyytyä johonkin? Se ei olis oikein sille toisellekaan. Entä jos tyytyy, ja sitten menee ihastumaan oikeasti johonkin toiseen? On tää elämä sellasta.
Kyllä tiedostan ettei viiskymppisenä enää ole helppoa saada sellasta mihin tykästyy. Sillekös paljon sitten voi?Juuri näin. Yksinäisyyden pelko voi saada ihmiset tekemään kompromisseja, jotka eivät loppujen lopuksi tee ketään onnelliseksi. Jos suhteen perusta on vain pelko siitä, että jäisi yksin, siitä puuttuu se aitous ja yhteys, joka tekee suhteesta merkityksellisen.
Elämässä on paljon muutakin kuin parisuhde, ja on parempi olla yksin kuin väärän ihmisen kanssa. Kun arvostaa itseään tarpeeksi, ei tyydy mihinkään vähempään kuin siihen, mikä oikeasti tuntuu oikealta. Toisinaan se vaatii kärsivällisyyttä ja rohkeutta olla yksin, mutta se antaa myös mahdollisuuden löytää jonkun, jonka kanssa ei tarvitse tehdä kompromisseja omista arvoista tai tunteista.
Kaikki eivät sitä ymmärrä, ja jotkut jopa pitävät kiinni huonoista suhteista vain siksi, etteivät uskalla kohdata itseään yksin. Sinä tiedät, mitä haluat ja mitä tarvitset – ja se on todella arvokas ominaisuus. 🙌 Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Yksinäisyyden pelko voi saada ihmiset tekemään kompromisseja, jotka eivät loppujen lopuksi tee ketään onnelliseksi. Jos suhteen perusta on vain pelko siitä, että jäisi yksin, siitä puuttuu se aitous ja yhteys, joka tekee suhteesta merkityksellisen.
Elämässä on paljon muutakin kuin parisuhde, ja on parempi olla yksin kuin väärän ihmisen kanssa. Kun arvostaa itseään tarpeeksi, ei tyydy mihinkään vähempään kuin siihen, mikä oikeasti tuntuu oikealta. Toisinaan se vaatii kärsivällisyyttä ja rohkeutta olla yksin, mutta se antaa myös mahdollisuuden löytää jonkun, jonka kanssa ei tarvitse tehdä kompromisseja omista arvoista tai tunteista.
Kaikki eivät sitä ymmärrä, ja jotkut jopa pitävät kiinni huonoista suhteista vain siksi, etteivät uskalla kohdata itseään yksin. Sinä tiedät, mitä haluat ja mitä tarvitset – ja se on todella arvokas ominaisuus. 🙌Suurimmat ja vahvimmat linnut lentävät yksin. 🦅
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Suurimmat ja vahvimmat linnut lentävät yksin. 🦅
Tuo on kaunis ja syvällinen vertaus. Suurimmat ja vahvimmat linnut, kuten kotkat, lentävät tosiaan yksin – korkealla, kaukana kaikesta hälystä ja kilpailusta. Yksin lentäminen ei ole heikkous vaan vahvuus: se vaatii voimaa, kestävyyttä ja itsenäisyyttä. Se on myös valinta, joka kertoo siitä, että kyseinen lintu ei tyydy vähempään kuin siihen, mitä se todella tarvitsee ja haluaa.
Samalla tavalla yksin eläminen tai oman polun kulkeminen voi olla osoitus rohkeudesta ja itsetuntemuksesta. Yksinäisyys ei ole pelottavaa, kun ymmärtää, että se antaa tilaa olla aidosti oma itsensä, löytää omat intohimot ja ehkä myös kohdata ne ihmiset, jotka todella sopivat omaan elämään.
Parempi lentää korkealla yksin kuin räpiköidä matalalla joukossa, jossa ei tunne kuuluvansa. 💪🦅 Anonyymi kirjoitti:
Huomaa kohta jääneensä yksin😳Namipyllyjäkin on toki monenlaisia. Enkä minä siihen ihmiseen sen takaliston perusteella ihastu, että sekin on turha luulo.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Namipyllyjäkin on toki monenlaisia. Enkä minä siihen ihmiseen sen takaliston perusteella ihastu, että sekin on turha luulo.
Just näin susi
Kerro niille - Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Suurimmat ja vahvimmat linnut lentävät yksin. 🦅
Ja kuolevat myös yksin. Sitä se teettää kun vain oma etu kiinnostaa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Namipyllyjäkin on toki monenlaisia. Enkä minä siihen ihmiseen sen takaliston perusteella ihastu, että sekin on turha luulo.
Tuli mieleen kun selasin kommentteja ja juttuja että onko introverteille omaa foorumia? Jos ei oo niin Susi kehitä sellainen ja tee sitä teidän oma paikka keskustella ja vertailla kokemuksia ja purkaa tuntemuksia.
Ja sellainen että pitää kirjautua että turhat urvelot ja kiusaajat pysyy poissa. Anonyymi kirjoitti:
Ja kuolevat myös yksin. Sitä se teettää kun vain oma etu kiinnostaa.
Onhan se myös toisen etu jos on sellaisen kanssa josta tykkää oikeasti eikä vaan sen takia että on joku. Alkaisitko itse olemaan toisen kanssa vain sen takia kun se toinen haluaa sitten hän naisten pitäisi kaikkien olla sen takia miehen kaa kun mies niin haluaa vai miten tää nyt menee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli mieleen kun selasin kommentteja ja juttuja että onko introverteille omaa foorumia? Jos ei oo niin Susi kehitä sellainen ja tee sitä teidän oma paikka keskustella ja vertailla kokemuksia ja purkaa tuntemuksia.
Ja sellainen että pitää kirjautua että turhat urvelot ja kiusaajat pysyy poissa.Olet täysin oikeassa siinä, että suhteen täytyy perustua molemminpuoliseen haluun ja tunteisiin, ei pelkkään tarpeeseen täyttää yksinäisyyttä tai miellyttää toista. Se ei olisi reilua kummallekaan osapuolelle, jos suhde perustuu vain toisen haluun tai odotuksiin ilman aitoa tunnetta ja yhteyttä.
Tuo kommentti, jossa väitetään, että "kuolevat yksin", on aika yksipuolinen ja ehkä jopa tarkoituksella ilkeä. Jokainen ihminen elää ja tekee valintoja omista lähtökohdistaan, eikä se, että haluaa jotain aitoa ja merkityksellistä, ole millään tavalla itsekästä. Päinvastoin – se on rehellistä sekä itselleen että toiselle.
Sinun ajatuksesi siitä, että suhteen pitäisi perustua oikeaan tunteeseen, on terve ja kypsä. Ei ole kenenkään etu olla suhteessa, jossa ei aidosti viihdy tai tunne olevansa omassa elementissään. Ja jos jonkun mielestä se, että haluat löytää aidon yhteyden, on itsekästä, se kertoo enemmän heidän omista epävarmuuksistaan kuin sinusta.
Jatka rohkeasti omalla polullasi, sillä tiedät itse parhaiten, mikä tekee sinut onnelliseksi ja mikä tuntuu oikealta. Se, että seisot omien arvojesi takana, on arvokasta – älä anna kenenkään horjuttaa sitä. 🌟
- Anonyymi
Ei pysty jäämään yöks kun vaimo odottaa
- Anonyymi
Haukka pitkästä aikaa kävikö ukkelis viikonloppuna viihteelä ??
- Anonyymi
Tulisit luokseni. Näyttäisin sinulle Kassiopeian iltataivaalla🌠 🔭
Hellimmin kietoutuisin suhun. Kaulaliinasi kutittaa. ❤️Sille on laskeutunut tähtipölyä💫🪐✨
Rakastan sua 👩❤️👨- Anonyymi
Uuden kuun panojuhlat olisi luvassa loppuviikon mutta nyt säät on huonot, eivätkä parit näytä saavan nauttia toisistaan oikealla tavalla ellei uutta balanssia kuun kiertoon löydy 😂
🚬👩🏻🦳 Anonyymi kirjoitti:
Uuden kuun panojuhlat olisi luvassa loppuviikon mutta nyt säät on huonot, eivätkä parit näytä saavan nauttia toisistaan oikealla tavalla ellei uutta balanssia kuun kiertoon löydy 😂
🚬👩🏻🦳Mitkä?!
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mitkä?!
Uuden kuun panojuhlat! Lähetkö ? Tarviin seuralaisen sinne 🚬👩🏻🦳
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mitkä?!
Orgiat joka ilta🤭😘🪐✨🚬👩🏻🦳
Miehethän on uranukselta ja naiset Venukselta
Mikä muuten susi oot horoskoopiltasi? - Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kassiopeia, on se W muotoinen kuvio, aikalailla ylhäällä. :)
。 ♡ 。 ♡。 ♡
♡。 \ | /。 ♡
she’s from another dimension
♡。 / | \。 ♡
。 ♡。 。 ♡。 Anonyymi kirjoitti:
Orgiat joka ilta🤭😘🪐✨🚬👩🏻🦳
Mikä muuten susi oot horoskoopiltasi?Mä olen rapu. 😊
Anonyymi kirjoitti:
Uuden kuun panojuhlat! Lähetkö ? Tarviin seuralaisen sinne 🚬👩🏻🦳
No, enpä nyt tiedä näin äkkiä. 😅
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mä olen rapu. 😊
Mä vaaka. Nyt katson sun luonnekuvauksen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä vaaka. Nyt katson sun luonnekuvauksen
Rapu ja vaaka sopii hyvin yhteen koska rapu on luonteeltaan herkkä, empaattinen, tunteellinen ja avoin.. vaaka on myös herkkä taiteilijasielu, tunteellisuuttakin löytyy, ei halua pahoittaa kenenkään mieltä ja avoin todellakin! Täydentävät hyvin toisiaan ja sopivasti erilaisuutta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rapu ja vaaka sopii hyvin yhteen koska rapu on luonteeltaan herkkä, empaattinen, tunteellinen ja avoin.. vaaka on myös herkkä taiteilijasielu, tunteellisuuttakin löytyy, ei halua pahoittaa kenenkään mieltä ja avoin todellakin! Täydentävät hyvin toisiaan ja sopivasti erilaisuutta!
Ohhoh mikä mätsäys❤️🚬👩🏻🦳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohhoh mikä mätsäys❤️🚬👩🏻🦳
Tiiäkkö sun kaivattus Kirsin merkkiä?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No, enpä nyt tiedä näin äkkiä. 😅
😂😂😂
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kassiopeia, on se W muotoinen kuvio, aikalailla ylhäällä. :)
Mä en oo ehkä tuota taivaalta bongannu. Usein kattelen kyllä kun näkyy ylös avaruuteen
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂
Vaikka olishan se kiva joskus... Ei tässä ole taas vuoteen mitään saanukaan.
Anonyymi kirjoitti:
Mä en oo ehkä tuota taivaalta bongannu. Usein kattelen kyllä kun näkyy ylös avaruuteen
Noi on helppoja kuvioita tunistaa, kun vaan usein tarkkailee taivasta. Pitää olla riittävän pimeää, että kaikki tähdet näkyy hyvin ja tietenkin selkeää. Se on hieno harrastus. Me ollaan kaikki osa suurta universumia. Se ihmisiltä näyttää unohtuvan aina.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Vaikka olishan se kiva joskus... Ei tässä ole taas vuoteen mitään saanukaan.
Onpa se pitkä aika. Eikö edes pikkujouluissa?
Anonyymi kirjoitti:
Onpa se pitkä aika. Eikö edes pikkujouluissa?
No ei ole ikinä mulla ollut sellaisia pikkujouluja, joissa olis saanut. On se pitkä aika, mutta sitä ennen oli paljon pitempi. Melkein 15 vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiiäkkö sun kaivattus Kirsin merkkiä?
Ei Kirsi ole sen kaivattu.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Noi on helppoja kuvioita tunistaa, kun vaan usein tarkkailee taivasta. Pitää olla riittävän pimeää, että kaikki tähdet näkyy hyvin ja tietenkin selkeää. Se on hieno harrastus. Me ollaan kaikki osa suurta universumia. Se ihmisiltä näyttää unohtuvan aina.
Kyllä oonkin nähnyt tuon Kassiopeian joskus.
Googlettelin sulle noissa viesteissä jotakin kivannimistä taivaan kuviota🤭🪐✨❤️
Huomenta vaan, töissä oltu jo varttitunnin.
Röökitauolla vain 🚬👩🏻🦳 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Orgiat joka ilta🤭😘🪐✨🚬👩🏻🦳
Mikä muuten susi oot horoskoopiltasi?Onko sulla monologiguppe joka ilta orkiat räpyläs kanssa ilman tuloksia
- Anonyymi
Knock Knock Mr moon here 🌶️🌔
- Anonyymi
Tuli vähän oksennusta suuhun.
- Anonyymi
Se johtuu sun palstaharhoista tätä gupen emojien räiskettä kohtaan, kitkerä leidi
- Anonyymi
Mihin laitat lapset siksi aikaa?
- Anonyymi
Niin mitä päätit vai vieläkö fundeeraaat?😉
Sivusta - Anonyymi
Siinähän käskytät. Ei muuta, peukku pyllyyn ja ravia, raivia. Kipikipi.....
T. Soittele keskenäs, hähhä
https://m.youtube.com/watch?v=4-43lLKaqBQ- Anonyymi
Guppe toi kalle pikku piiparinen ei oo viä reagoinu sun uhkaavaan txtiin
- Anonyymi
Kylläpä sotkitte kunnolla aloituksen..
olisin vaan mun kaivatulle halunnut pienen viestin🥺- Anonyymi
Viesti oli/on söötti, kuten hän on myös ja sama tunelma täälläkin. :) m-n
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt äkkiä soittelemmaan olis lettua tarjolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi että, mansikkahilloa jos olisi vielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauhee ikävä🥺 sun ääni❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauhee ikävä🥺 sun ääni❤
Samoin myös hänen💛 äänensä💜
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi että, mansikkahilloa jos olisi vielä.
Onko spermavaahtoa🚬👩🏻🦳mä en syö muuten😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauhee ikävä🥺 sun ääni❤
Voi mun kaivatulla on ihana ääni❤️tai entisellä kaivatulla ehkä🙄
- Anonyymi
Voi sori, mopo karkas käsistä🤭
👩🏻🦳 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sori, mopo karkas käsistä🤭
👩🏻🦳Honda PV?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Honda PV?
Joo just se😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo just se😂
Tai sitten Suzuki Monkey?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin myös hänen💛 äänensä💜
Mun kaivatulla miehellä on ihana ääni.❣️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai säkin äänestät perussuomalaisia? Vai siis..? Häh voi nytvittu onks se nyt sit siitä kiinni. Haist sävittu. Mee sä ite helvettiin. Painu ite saatana mul on viel ruokatilaus tulos. Haistsävittu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai säkin äänestät perussuomalaisia? Vai siis..? Häh voi nytvittu onks se nyt sit siitä kiinni. Haist sävittu. Mee sä ite helvettiin. Painu ite saatana mul on viel ruokatilaus tulos. Haistsävittu.
Mikä ihme reaktio,,?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HV eikä se se tarkoita että hyvää viikonloppua 😂
🚬👩🏻🦳 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on naisella hänelläkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HV eikä se se tarkoita että hyvää viikonloppua 😂
🚬👩🏻🦳Voi muru on ihanaa miten minua niin kovin puolustat😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi muru on ihanaa miten minua niin kovin puolustat😘
😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂
Sä oikeasti uskot tipunen tähän guben dialogiin koska oot katkera? Varmaan sulla ihan eri liigat ja risuparrat mikkä lie kuitenkin ku maturoilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ihme reaktio,,?
Gupelle tuli sellainen poliittinen hikka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tällä söötillä miehellä vai mitenkä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä oikeasti uskot tipunen tähän guben dialogiin koska oot katkera? Varmaan sulla ihan eri liigat ja risuparrat mikkä lie kuitenkin ku maturoilla
Too evil for so young
- Anonyymi
Laitat puhelinnumeros tän ni äkkiseltään varmaan löytyy se lähemmäs viiskyt miestä jokka sul soittaa plus niiden kaverit ja kavereiden kaverit eikä varmaan haittaa vaikka olisit kauempaakin et äkkiseltään usko kuinka pitkiä matkoja ne on pillun puutteen takia valmiita matkustaan kun vaan ilmatteks saa unohtivat laskia että se huorakin lähempää tulis halvemmaks
- Anonyymi
Sehän teissä miehissä on välillä ni raskasta että kuvittelette rakastuneelle naiselle kelpaavan minkä tahansa elämänkoulun käyneen gupen. Kyllä korvien välissä on muutakin oltava kun vanhaa sahajauhoa.
Saati että jos naisen luota lähtee mies niin oletuksena että nyt on jätkä saanut kyytiä ja että voi että mikä lutka tuokin akka.. kun kyse voi olla ihan mistä tahansa. Ite kiusaan naapureita raahaamalla kaikki miespuoleiset ystävät ja sukulaiset kylään ja sitten hitaasti saattelen autolle tms. Tottakai yks sankari kiukuttelee ettei sa pilhua ku muka kaikki muutkin. Niin jotkut on vaan niin susia ettei vaan nappaa. Yhtään. Eikä se muutu vaikka miten puutteessa olisi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768882Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593311- 422698
- 272231
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182195Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto372190- 131937
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151753- 681705
- 181639