Valtuuston kokous taltiointi, kamerako pöllin päähän naulattu.

Anonyymi-ap

On kumma kun taltiointiin käytettävässä kameran jalustassa ei ole pyörivää niveltä josta kameran sais käännettyä aina puhujaa kohti. Ei tiedä kenen suusta ääni tulee kun nuija kopsahtaa. Ja sivulla olijatkaa ei näy kuvassa liekkö kamera naulattu pölkyn päähän ettei sitä voi pyörittää eri suuntiin. Ja ääntään ei sitten tahdo kuulla millään.

30

564

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulla olis kyllä lahjoittaa jalusta jolla kameran saa myös liikkumaan.

• Anonyymi

hyvin näky ja loppuvalssi kuulu vallan hyvin

• Anonyymi

Onkose sitä vihreää siirtymää mistä kunnanjohtaja puhu

• Anonyymi

Sille kameralle ihan sama näkihän tuon nytkin ketä kiinnostaa kokoukset ja ketä ei (lue vastaus näin päätöksen on tehnyt jokin muu kuin minä joka osallistun kokoukseen), enemmän näytti kiinnostavan katon rajan listotukset laseilla ja välillä ilman laseja., mutta olen huomaavinani, että keskustan kumileimasimesta on muste loppumassa..ja hyvä niin saataisiin jotain järkeä päätöksiin.

• Anonyymi

Sulla olikin sitten eri kanava käytössä. Monesti oli että puhetta kuului mutta puhujaa ei näkynyt vaikka kuinka kuvattuja osallistujia koitti katsoa niin suut ei liikkunut.

• Anonyymi

Missä on 10min tauon jälkeinen osuus kokouksesta? Alkoiko kepua ahdistaa ja jätettiinkö kamera vaikean aiheen vuoksi laittamatta päälle?
      Miksi tallenne ei näy kokouksen loppuun saakka? Eikö noita kepuja saa ruotuun,että kuntalaisilta ei pimitettäisi asioita?

• Anonyymi

On ne röyhkeitä nuo keput!

• Anonyymi

Kuka rakastaa nii paljon ihtiään että pitää jälkeenpöin päästä katsomaan miten tuli vedettyä show. Narsismin pönkittämistä nuo videointi sekä tallenteet.

• Anonyymi

Lähetyshän ei tullut Tohlopin rannasta, mutta valitukset voinee laittaa osoitteeseen PL 347,
        33101 Tampere 10 ???

• Anonyymi

Eihän minua näytetty kun kamera ei liikkunut.....

• Anonyymi

Nyt onnistui kepujen sensurointi parhaiten, kukaan ei nähnyt puhujia, ei kuulunut, eikä saaanut puheista selvää kuin pienen osan ja lsäksi lähetystä katkottiin, kun tuli esille mielenkiintoisimmat asiat eli pahimmat kepuloinnit!

• Anonyymi

Ei näkynyt kuin se ensimmäiset tunti ja kolome minnuuttia lähetystä ja se taukon alkuun saakka. sitten ei mitään tullu. että semmosta suhurua oli se .

• Anonyymi

se kamera joka oli meleko huono oli kolomejalasa kiini osaksi huojuen

• Anonyymi

Eikö kameramies osannut liikuttaa kameraa sivusuunnassa puhujia kohti jos kerta oli oikeassa jalustassa vai onko sekin kameramiehen tehtävä jätetty hoitamatta. Ja langattomia mikkejä puhujille ääntä varten. Pitäs jonkun mennä neuvomaan kokouspaikalle ettei ole kuin kaitafilmikaudella 60 vuotta sitten.

• Anonyymi

”Eihän minua näytetty kun kamera ei liikkunut.....”

Kamera liikahti kyllä kun äänten laskijat kompuroi edessä olevaan jalustaan.

Tarvitaan kunnon kamera ja kameramies joka liikuttaa sitä kohti puhujaa!

• Anonyymi

Minä voin lahjoittaa tietokonemiehelle HD kameran jota hän käyttelee …

• Anonyymi

Kamera vois pyöriä katossa 360 astetta esimerkiksi. Aina se kohdistuis kuitennin puhujana olevaan.

• Anonyymi

Kiva olisi nähdä mitä ne kännyköitä selaa? Asialistaa vai viihdettä.?

• Anonyymi

Nykyään listat taitaa olla netissä ja koneitahan noilla ei näytä olevan joten kai se on pakko kännykään turvautua

• Anonyymi

keskusta on vastuussa videoinnista. muualla tämäkin hoidetaan paikallistvn kautta laadukkaasti ja kuntalaisia kunnioittaen

• Anonyymi

Perustelut tälle!!

• Anonyymi

Katsoin ensi kertaa Haapaveden valtuuston viime kokouksen salista ja ihmettelin!! Valtuutettuja pitkä rivi istumassa,mutta suurin osa ei saa sanaa suustaan....

• Anonyymi

Olen samaa mieltä,suurin osa ei pyydä puheenvuoroa,ollaan joo joo

• Anonyymi

Kamera on kuulema surkia ja mikrofooni näemmä sammaa laatua. Ku kanavaa ei viritykkää niin lätäkköön meni ko valtuustonlähetys sukkanaan.

• Anonyymi

Menkää yleisöksi valtuuston kokouksiin, jos ne noin kiinnostavat!

• Anonyymi

Mua ei turhat höpinät kiinnosta, en ole koskaan katsonut lähetyksiä, vain päätökset kiinnostaa ja ne näkee kaupungin sivuilta!

• Anonyymi

Kiinnostaa kyllä. Kokousta seuratessa tajuaa miksi keskusta häiritsee kokouksen seuraamista tahallaan surkealla kuvaamisella. Keskustaa ei kannata äänestää. Viimeisessä valtuuston kokouksessa uultiin taas miten keskusta hoitaa asioita.

• Anonyymi

Minä katon oman ja naapurikuntien kokoukset suorana tai tallenteina ja täytyy sanoa, että kyllä Haapaveden esitys on surkiaa laatua.

Ympäristökuntien asiat kiinnostaa, kun ei koskaan tiedä millon ollaan yhtä suurta kuntaa. Kuntaliitokset on tulevaisuutta!

• Anonyymi

Kyllähän ne on vain tärkeitä asioista tehtävät päätökset. en ole kiinnostunut mistää turhasta!

• Anonyymi

Parempi kuvan ja äänen laatu saatava pikaisesti. Pilkkaavatko keput kaupunkilaisia,kun näin surkeaa tarjoatte. Muissa kunnissa sentään osataan,muttakun täällä keput häärää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      16
      2356
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1261
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      897
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      135
      828
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      821
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      59
      797
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      766
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      735
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      164
      722
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      130
      673
    Aihe