täällä on naurettavaa juttua eikä mitään järkeä.
Tämä foorumi on umpilisäke
13
1438
Vastaukset
- Ilmari
taso sen kuin nousee joka vuosi. Taitaa olla nuorten poikien chatti, joilla ei ole varaa maikkarin vieteihin. Yhtä tyhjänpäiväistä mölinää ilman minkäänlaista tarkoitusta.
- lahtaajamies
ilman mua, psycoa ja volvoa, ei olisi sheriffillä töitä.
- bönö
sä vaa tääl virtuaali puolel ja jätä katu oikeil kundeil...
- lahtaajamies
bönö kirjoitti:
sä vaa tääl virtuaali puolel ja jätä katu oikeil kundeil...
sii juu theer
Kyllä minulla töitä riittää ja tulee aina riittämään, jos teitä ei olisi, niin pystyisin viettämään paljon enemmän aikaa poissa koneen ääreltä oikeita töitäni tehden. Olen ottanut ylläpitoon yhteyttä, ja toivottavasti he tekevät jotain töideni helpottamiseksi.
- lahtaajamies
riina00 kirjoitti:
Kyllä minulla töitä riittää ja tulee aina riittämään, jos teitä ei olisi, niin pystyisin viettämään paljon enemmän aikaa poissa koneen ääreltä oikeita töitäni tehden. Olen ottanut ylläpitoon yhteyttä, ja toivottavasti he tekevät jotain töideni helpottamiseksi.
luulisin.
- bönö
lahtaajamies kirjoitti:
sii juu theer
en tulis...
- yksi/sama
tyyppi.
- lahtaajamies
riina00 kirjoitti:
Tuskinpa, ylläpidolla on muutenkin liian vähän sheriffejä.
lämmittää näin synkkänä päivänä.
lahtaajamies kirjoitti:
lämmittää näin synkkänä päivänä.
Synkkänä päivänä? Ei täällä ole ollenkaan synkkää. Ja vitsit kyllä lämmittävät mieltä, kunhan vitsit olisivat asiallisia ja hyvätasoisia.
- lahtaajamies
yksi/sama kirjoitti:
tyyppi.
riina vastaa jos vastaa ollaanko me sama.
- lahtaajamies
riina00 kirjoitti:
Synkkänä päivänä? Ei täällä ole ollenkaan synkkää. Ja vitsit kyllä lämmittävät mieltä, kunhan vitsit olisivat asiallisia ja hyvätasoisia.
mä en väittänyt että täällä on synkkää, täällähän aurinko loistaa. täällä 4 seinän sisällä on synkkää, aamulla uusimaan resepti.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa108867"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483