täällä on naurettavaa juttua eikä mitään järkeä.
Tämä foorumi on umpilisäke
13
1424
Vastaukset
- Ilmari
taso sen kuin nousee joka vuosi. Taitaa olla nuorten poikien chatti, joilla ei ole varaa maikkarin vieteihin. Yhtä tyhjänpäiväistä mölinää ilman minkäänlaista tarkoitusta.
- lahtaajamies
ilman mua, psycoa ja volvoa, ei olisi sheriffillä töitä.
- bönö
sä vaa tääl virtuaali puolel ja jätä katu oikeil kundeil...
- lahtaajamies
bönö kirjoitti:
sä vaa tääl virtuaali puolel ja jätä katu oikeil kundeil...
sii juu theer
Kyllä minulla töitä riittää ja tulee aina riittämään, jos teitä ei olisi, niin pystyisin viettämään paljon enemmän aikaa poissa koneen ääreltä oikeita töitäni tehden. Olen ottanut ylläpitoon yhteyttä, ja toivottavasti he tekevät jotain töideni helpottamiseksi.
- lahtaajamies
riina00 kirjoitti:
Kyllä minulla töitä riittää ja tulee aina riittämään, jos teitä ei olisi, niin pystyisin viettämään paljon enemmän aikaa poissa koneen ääreltä oikeita töitäni tehden. Olen ottanut ylläpitoon yhteyttä, ja toivottavasti he tekevät jotain töideni helpottamiseksi.
luulisin.
- bönö
lahtaajamies kirjoitti:
sii juu theer
en tulis...
- yksi/sama
tyyppi.
- lahtaajamies
riina00 kirjoitti:
Tuskinpa, ylläpidolla on muutenkin liian vähän sheriffejä.
lämmittää näin synkkänä päivänä.
lahtaajamies kirjoitti:
lämmittää näin synkkänä päivänä.
Synkkänä päivänä? Ei täällä ole ollenkaan synkkää. Ja vitsit kyllä lämmittävät mieltä, kunhan vitsit olisivat asiallisia ja hyvätasoisia.
- lahtaajamies
yksi/sama kirjoitti:
tyyppi.
riina vastaa jos vastaa ollaanko me sama.
- lahtaajamies
riina00 kirjoitti:
Synkkänä päivänä? Ei täällä ole ollenkaan synkkää. Ja vitsit kyllä lämmittävät mieltä, kunhan vitsit olisivat asiallisia ja hyvätasoisia.
mä en väittänyt että täällä on synkkää, täällähän aurinko loistaa. täällä 4 seinän sisällä on synkkää, aamulla uusimaan resepti.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli5310441Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.1426492"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn744638Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois
Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul183532Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1433290Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji2863096Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1512853Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen
haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota692792Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota
Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma52242Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait342174