Tämä foorumi on umpilisäke

kalevi rämekorpi

täällä on naurettavaa juttua eikä mitään järkeä.

13

1428

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilmari

taso sen kuin nousee joka vuosi. Taitaa olla nuorten poikien chatti, joilla ei ole varaa maikkarin vieteihin. Yhtä tyhjänpäiväistä mölinää ilman minkäänlaista tarkoitusta.

• lahtaajamies

ilman mua, psycoa ja volvoa, ei olisi sheriffillä töitä.

• bönö

sä vaa tääl virtuaali puolel ja jätä katu oikeil kundeil...

• lahtaajamies
        bönö kirjoitti:

sä vaa tääl virtuaali puolel ja jätä katu oikeil kundeil...

sii juu theer

• Kyllä minulla töitä riittää ja tulee aina riittämään, jos teitä ei olisi, niin pystyisin viettämään paljon enemmän aikaa poissa koneen ääreltä oikeita töitäni tehden. Olen ottanut ylläpitoon yhteyttä, ja toivottavasti he tekevät jotain töideni helpottamiseksi.

• lahtaajamies
        riina00 kirjoitti:

Kyllä minulla töitä riittää ja tulee aina riittämään, jos teitä ei olisi, niin pystyisin viettämään paljon enemmän aikaa poissa koneen ääreltä oikeita töitäni tehden. Olen ottanut ylläpitoon yhteyttä, ja toivottavasti he tekevät jotain töideni helpottamiseksi.

luulisin.

• bönö
        lahtaajamies kirjoitti:

sii juu theer

en tulis...

• lahtaajamies kirjoitti:

luulisin.

Tuskinpa, ylläpidolla on muutenkin liian vähän sheriffejä.

• yksi/sama

tyyppi.

• lahtaajamies
        riina00 kirjoitti:

Tuskinpa, ylläpidolla on muutenkin liian vähän sheriffejä.

lämmittää näin synkkänä päivänä.

• lahtaajamies kirjoitti:

lämmittää näin synkkänä päivänä.

Synkkänä päivänä? Ei täällä ole ollenkaan synkkää. Ja vitsit kyllä lämmittävät mieltä, kunhan vitsit olisivat asiallisia ja hyvätasoisia.

• lahtaajamies
        yksi/sama kirjoitti:

tyyppi.

riina vastaa jos vastaa ollaanko me sama.

• lahtaajamies
        riina00 kirjoitti:

Synkkänä päivänä? Ei täällä ole ollenkaan synkkää. Ja vitsit kyllä lämmittävät mieltä, kunhan vitsit olisivat asiallisia ja hyvätasoisia.

mä en väittänyt että täällä on synkkää, täällähän aurinko loistaa. täällä 4 seinän sisällä on synkkää, aamulla uusimaan resepti.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      26
      11481
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      56
      4054
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      117
      3247
    4. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      169
      2557
    5. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      108
      2296
    6. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      206
      1865
    7. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      316
      1143
    8. Kuvaile kaivattusi

ulkonäkö. Asiattomatkin kommentit saa laittaa. -🏚️
      Ikävä
      67
      943
    9. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      19
      913
    10. Missä milloin

Missä milloin nähdään?
      Ikävä
      65
      818
    Aihe