ollaan kavereitten kanssa pelattu uutta indiana jones peliä.
minua ihmetyttää kun mulla on se huonoin näytönohjain tässä(rtx3060 12gb) niin silti ei töki indiana jones peli mulla,kamuilla on esim rtx3080 ja 3060 ti näyttikset.
prossut ja muut on samaa luokkaa.
tuotahan ne ihmettelevät ja itsekkin.
mistä voisi johtua,kuka tietää kiitos!
rtx3060 vetää paremmin kuin rtx3080??
10
242
Vastaukset
- Anonyymi
sul on enemmän muistii näyttiksessä 12 vs 8 ja 10
mahtaa olla katkeraa kalkkia niille jotka huutivat parivuotta sitten että 3060 ei hyödy mitään 12 gb muistista😂
no 3060 omistajat pelaa indiana jonezii ja jokku ei😃 - Anonyymi
SE PELAA JOLLA ON RAMIA tai se piirtää jolla on liitua.
- Anonyymi
jopa 3060 ti joutuu käyttämään huomattavasti huonompia grafiikka asetuksia kuin 3060.
https://www.sportskeeda.com/gaming-tech/indiana-jones-great-circle-guide-best-settings-rtx-3060-rtx-3060-ti
se siitä liiasta muistin märrästä. - Anonyymi
2025 korteissa minimi muisti on 12 gigaa, sen alle roskiin.dedbydown!
- Anonyymi
Myös prossu ja koneen piirisarja vaikuttaa asiaan.
- Anonyymi
Windows sumentaa kuvan!
- Anonyymi
Hmm.. Mulla NVIDIA RTX 6000 Ada 48 Gt
- Anonyymi
vääntöä näyttää löytyvän kaikkien haukkumasta 3060 kuitenkin,kiitos 12 gb
- Anonyymi
se pelaa jol on ramii,ti miehet voi pelaa pasianssia😂
- Anonyymi
Pelimiehet Pasi ja Anssi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1303797Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso83079Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai322834Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani122582Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1322403- 411818
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es611185"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For821119Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t361079Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 771071