Viimeisin ravintosuositus, ei leikkeleitä leivän päälle!
Jos nyt kuitenkin tekee mieli leikkelevoileipää, tee näin.
1. Teet normaalin voileivän
2. Laita haluamaasi leikkelettä tekemäsi leivän päälle
3. Laita toinen leipäsiivu leikkeleiden päälle
4. Käännä tämä kerrosleipä ylösalaisin ja nyt leikkeleet ovatkin tekemäsi leivän alapuolella ja voit syödä sen hyvillä mielin koska suositus koski ainoasataan leivän päällä olevia leikkeleitä 👍
Kelpo konsti kiertää uusin ravintosuositus
7
94
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Aloitus kuuluu samaan sarjaan kuin, että "suklaa ei lihota,
jos sitä syö pimeässä".- AnonyymiUUSI
hehheh....
- AnonyymiUUSI
Sehän on vain suositus, joten miksi sitä pitää kiertää kun voi laittaa leikkeleitä leivän päälle jos niin tahtoo!
- AnonyymiUUSI
Suomen aikuisväestön PISA testit osoittavat selvästi Suomen aikuisväestön pitävän edelleen maailman kärkipaikkaa tilastoissa.
Tämä koskee aikuisväestöä ikäluokissa joita ei ehditty pilata koulunuudistuksilla eikä muilla vasemmiston woketuksilla
Nämä ikäluokat saivat koulukasvatuksen itsenäiseen opiskeluun ja oppimiseen ja perinteiseen ongelmien ratkaisukykyyn. Kaikkeen siihen mikä nykyisiltä koululaisilta ja opiskelijoilta on nykysysteemissä estetty.- AnonyymiUUSI
Pisa ei ole laskutesti vaan alakoulun päättelyjuttua joku mulkkutsuu sellaista laskemiseksi ja täyshullu matematiikaksi
- AnonyymiUUSI
Vasta persu koulu uudistus nosti kouluarvostuksen kunniaan.
- AnonyymiUUSI
Alemman leivän voi jättää pois niin kokopska roikkuu alassuin ylemmästä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423