Onko outoa jos tykkää kaksi vuotta nuoremmasta? Onko se tyhmää tai noloa? Voitteko jakaa teidän kokemuksia ja kertoa mitä mun pitäis tehä...
Onko outoa tykätä kaks vuotta nuoremmasta?
8
310
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi koet sen olevan tyhmää?
Itse tykkään 13vuotta nuoremmasta ja hän tykkää minusta. Joskus rakkaus ei katso ikää. Sä oot ilmeisesti joku todella nuori henkilö. 2 vuotta ei ole ikäero eikä mikään, mutta tietty se tuntuu isolta erolta silloin jos kyseessä on nuoret ihmiset. Aikuisena joku 10 vuottakaan ei ole iso ikäero varsinaisesti. Enemmän ratkaisee se, millaisessa elämäntilanteessa eletään.
Rakkaus ei katso ikää. Eikä siihenkään pysty vaikuttamaan, ette minkä ikäiseen sitä sattuu ihastumaan. Toki on jotain yhteiskunnallisia ja sosiaalisia ajatuksia siitä minkä ikäisten katsotaan sopivan toisilleen paremmin. 2 vuotta ikäeroa ei ole todellakaan liikaa. Kyse on myös omista mieltymyksistä ja toiveista parisuhteessa.
Kuuntele omaa sydäntäsi ja mieti, tuntuuko tämä ihminen sinusta oikealta ja sopivalta juuri sinulle. Tärkeintä on molemminpuolinen kunnioitus ja yhteisymmärrys- Anonyymi
Joo oon nuori. Ehkä mun pitäisi vaan ajatella se normaalisti. Ajattelin vaan että se on tyhmää kun kaverit on välillä ihmeissään kun oon puhunut että tykkään jonkin verran yhdestä kaksi vuotta nuoremmasta...😅
Anonyymi kirjoitti:
Joo oon nuori. Ehkä mun pitäisi vaan ajatella se normaalisti. Ajattelin vaan että se on tyhmää kun kaverit on välillä ihmeissään kun oon puhunut että tykkään jonkin verran yhdestä kaksi vuotta nuoremmasta...😅
Joo, se toki tuollainenkin ikäero tuntuu isolta, nuorempana. Ymmärrät sen sitten, kun olet vaikka 10 vuotta vanhempi.
- Anonyymi
Kiitos kaikille jotka kommentoivat positiivisesti 🙏
- Anonyymi
Ei iällä ole mitään väliä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään15413424Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen893736Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,1363037Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2721483Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?471438Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1571395Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151304Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141264- 811091
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin2071022