Minua vitut* se kun ei ne sinä AA ryhmässä laske sittä 24,5 vuotta mitä olen ollut ilman alkoholia raitiudeksi kun olen käyttänyt kannabista ja sen takia ne laske että olen ollut ainoastan 2,5 viikkoa raitina ei minä halua olla 24 vuotta ilman kannabista se on vähän sama asia kun että ne sanoisi minulle että minun pitä myös olla ilman koffeinia ja nikotiinia muuten sittä ei lasketaan raitiudeksi?
Vitut* kun ei ne laske sittä minun raitiudeksi?
9
62
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Riippuvaisuus on aina riippuvaisuus huolimatta millä itsensä huumaan siis olet riippuvainen
- AnonyymiUUSI
Kuinka toi nikotini ja koffeinia eikö nekin ole rippuvuksia mitä voi verrata kannabis eli ei ne muutkaan mitä käy siellä AA ryhmässä ole ollut edes päivän raittiina kun ne käyttä nikotiinia ja koffeinia?
- AnonyymiUUSI
AA laiset laske kaikki olut pulloissa esim montako olut pulloa vasta kannabis mutta se ei ole sama asia?
Voitko laskea esim montako tupakka vasta olut pullo tai montako olut pulloa vasta tupakka? - AnonyymiUUSI
He ovat muukamassa niin hyvin tietävinän kuinka haittalista toi kannabis on ja kuinka hyviä ne itse ovat kun ne ovat ainoastan alkoholia käyttänyt vaikka ne ei ikinä ole käyttänyt kannabista.
- AnonyymiUUSI
Kyllä heillä tietoa on ja monien vuosien tutkimuksia juuri eri riippuvaisuuksita. Joten tietävät mitä sanovat.
Niin että kyllä olis paras kuunnella miten selittävät asioita.
Sitä,on saanut niin monia selityksiä näistä asioista , joten aina mieli hyvä kun joku todella saa uuden elämän jossa ei ole riippuvaisuuksia - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä heillä tietoa on ja monien vuosien tutkimuksia juuri eri riippuvaisuuksita. Joten tietävät mitä sanovat.
Niin että kyllä olis paras kuunnella miten selittävät asioita.
Sitä,on saanut niin monia selityksiä näistä asioista , joten aina mieli hyvä kun joku todella saa uuden elämän jossa ei ole riippuvaisuuksiaSama asia tutkitaan eri tavalla yksi lekuri voi tehdä väitös kirja kannabiksen lääkinnällistä ja parantavista vaikutuksista ja toinen lekuri voi tehdä väitöskirja kannabiksen haitoista ja hän saa varman rahoitusta alkosta mutta hän teke sen tutkimuksen haitoista koska alko halua tutkimuksen kannabiksen haitoista niin se lekuri teke tutkimuksen kannabiksen haitoista kun hän saa sittä rahoitusta alkosta mutta kaikki ei halua käyttä alkoholia?
- AnonyymiUUSI
Viina on kaikkista pahin huume mistään ei tule niin sekaisin ja kännin kun viinasta ja mistään ei tule niin huono olo seuravana päivänä kun viinasta viina pitäisi kieltä eikä kannabis.
- AnonyymiUUSI
Niin viina kun cannabiskin vaikuttavan samaan osaan aivoissa, joten kukin kokee nekin asiat omalla tavallaan
- AnonyymiUUSI
Jos käyttä paljon alkoholia voi tulla juoppo hulluus sittä kutsutaan delirium tremens sinä voit esim kulla ja nähdä asioita mitä muut ei kuule tai näe sinä voit esim kulla rock tai heavy musikkia vaikka kukan ei soitta rock tai heavy musikkia ja sinä voi esim nähdä piruja vaikka kukan muu ei samassa huoneessa näe piruja jos sinulla on delirium tremens niin ne anta sinulle diapam kyllästyys eli anta sinulle diapam sihen asti kunnes nukahdat mistään huumeista ei tule vastaava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606544- 1003382
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252706- 212338
- 271891
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251620
- 321468
- 491462
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423