meistä. Siinä istuit takanani kädet mun ympärillä. Tunne oli ihana. Olo oli todella rauhallinen, tyytyväinen sekä tosi onnellinen.
n>m
Näin toisenkin unen
12
383
Vastaukset
- Anonyymi
No hyvä ku tykkäät
- Anonyymi
Olen laittanut kaksi kertaa vastauksen, että et ole se, kenelle viesti on tarkoitettu, mutta se on poistettu. Mitä tarkoittaa??!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen laittanut kaksi kertaa vastauksen, että et ole se, kenelle viesti on tarkoitettu, mutta se on poistettu. Mitä tarkoittaa??!!
En osaa vastata kysymykseesi, mutta mistä voit olla varma?
- Anonyymi
Minä näin unta, että harrastin seksiä isäni kanssa.
m>n- Anonyymi
Mitä vittya sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä vittya sivusta
Koimme kumpikin kovia siinä unessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koimme kumpikin kovia siinä unessa.
Kuulostat juuri häneltä mieheltä! ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostat juuri häneltä mieheltä! ap
No et todellakaan ole aloittaja!
ap
- Anonyymi
Hassua, kun mietin vähän aika sitten miten mukava olisi halata häntä takaapäin. Nuuhkaista hiuksia ja pusauttaa poskelle.
- Anonyymi
Voitko kertoa jotain itsestäsi.
ap
- Anonyymi
Tää ei sitten ollu multa...
- Anonyymi
Ei mikään koskaan ole 🥺
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768462Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593261- 382604
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182185- 272171
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362149- 131907
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151723- 661686
- 181619