Hän kutsui Presidentinlinnan parhaat kaverit ja rahoittajat
Presidentti
11
1213
Vastaukset
- Anonyymi
Vaalien aikaan Presidentti sai 100 000 euron potteja useamman, on sitä jollain joutavaa rahaa.
- Anonyymi
On niillä rahaa. Saisivat itse maksaa nuokin juhlakulunsa.
Stubb oikein kaksin käsin tervehti Pekka Haavistoa. Haaviston ansiota se on, että Stubb pääsi presidentiksi.
Mikäli Haaviston tilalla oli ollut joku muu, niin vaalit olisivat olleet erilaiset. Kun se pitää aina olla se Haavisto! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On niillä rahaa. Saisivat itse maksaa nuokin juhlakulunsa.
Stubb oikein kaksin käsin tervehti Pekka Haavistoa. Haaviston ansiota se on, että Stubb pääsi presidentiksi.
Mikäli Haaviston tilalla oli ollut joku muu, niin vaalit olisivat olleet erilaiset. Kun se pitää aina olla se Haavisto!Jos Haavisto olisi valittu pressaksi, Itsenäisyyspäivän vastaanotolla olisivat olleet vieraita tervehtimässä Pekka Haavisto ja Antonio Flores.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos Haavisto olisi valittu pressaksi, Itsenäisyyspäivän vastaanotolla olisivat olleet vieraita tervehtimässä Pekka Haavisto ja Antonio Flores.
Niinpä, varmaankin olisi linna täynnä homppeleita.
- Anonyymi
Olihan niitä nytkin ja seuraavan kerran vielä enempi.
- Anonyymi
Höpö höpö! Oli siellä kyllä yksi naapuri ainakin ja muijan kavereita myös!😅
- Anonyymi
Eipä haittaa. Olipa Miten tahansa mutta ei tuhota itsenäistä suomea..🤡🤡
- Anonyymi
Ainahan pressat ovat näin toimineet ei ole ensimmäinen kerta.
- Anonyymi
Ei muuten ollut yhtään Ay pomoa, vaikka he pitävät Suomea pystyssä. Vain jonninjoutavia urheilijoita ja kauppiaan ketkuja.
- Anonyymi
Ai että Ay-pomot pitävät tätä maata pystyssä, salli mun nauraa.
- Anonyymi
Olihan siellä montakin, kaikki keskusjärjestöjen johtajat ja muutaman ammattiliiton puheenjohtaja.
Niin työnantajien kuin työntekijöidenkin lisäksi ainakin kaksi tuttua pääluottamusmiestä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1041824- 2111594
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591050Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311010Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K61937En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k54849Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉63808Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.37797Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49795The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5792