Oppitunnin jälkeen jättäydyin luokkaan ja toisten mentyä opettaja vielä kokosi tavaroitaan pöydän vieressä halusin kysyä mitenkä saisin lisäopetusta ja korotettua numeroitani. Olin kuullut, että juuri tämä hieman alle viisikymppinen ope on antanut yksityisesti kotona lisäopetusta. No , mitäs asiaa Marilla on, kysyi ja sanoin haluavani nostaa ainakin kolmea numeroa päättötodistukseeni ja tietääkö hän kuka niitä halvalla antaisi?
Sanoi itse pystyvänsä ainakin kahteen aineeseen pystyvänsä antamaan lisäopetusta kotonaan ja sovimme että tulen ensiviikolla käymään ekan kerran illalla.
Mies asui kerrostalossa kaksiossa viikot ja palasi aina viikonlopuksi maalle perheensä luoksi, vähän pelotti mennä, kun luulin aivan toisin.
Aluksi meni kaikki normaalisti, mutta jo kolmannella kerralla huomasin kuinka hän tuli vähän liian lähelle ja tunsin partaveden tuoksun kun melkein poskensa työnsi olan takaa hiuksiini kiinni neuvoessaan.
Lopettellessamme kertoi, että pystyisi itse ainakin kahta numeroani parantamaan joita opetti, samalla hivellen paljasta olkavarttani, tajusin vasta kotona mitä oli tarkoittanut.
Mies oli ikäisekseen melko timmissä kunnossa ja usein toisten tyttöjen kanssa jutellessamme moni kehuikin open ulkonäköä.
Olin vielä melko kokematon ja tunsin pientä kihelmöintiä soittaessani illalla ovikelloa, mies tuli avaamaan pelkässä aamutakissa oven ja pahoitteli asuansa kun ei ollut muistanut tätä iltaa, muka.
Siinä sitten taas tuli takaapäin aivan lähelleni yhä vain aamutakki päällänsä istuessani pöydän vieressä ja nyt tunsin jotain muutakin kuin partaveden tuoksun, miehellä selväst oli täysi seisokki valkoisen aamutakin sisällä, selässäni kovana sen tuntui.
Mies hyväili niskaani ja sanoi että olisihan sen numeron nostamiseen oikotiekin ja työnsi kovana seisovaa kaluansa voimalla selkääni vasten.
Tietysti tajusin heti miehen tarkoituksen ja pelästyin ensin, mutta samalla tunsin pientä kihelmöintiä teinipillussani, sitä selvästi alkoi kiihoittamaan tilanne, mitenkä se onnistuisi, kysyin muka hölmönä.
Se onnistuisi vain kahteen aineeseen jota opetan ja numeron saisi helposti nostettua, tällä ja heitti sen aamutakin lattialle ja sieltähän paljastui melkoisessa seisokissa oleva kulli, terskan ollessa tummanpunainen, jäin suu auki tuijottamaan sitä kauhuissani.
Sain vain sanottua ei, ei, mutta työnsi sen yhä lähemmäksi suutani ja tunsin kuinka se hehkui kuumuutta poskeani vasten, reijästä valui kirkasta kiimatippaa ja se oli kuin räjähtävä pommi joka laukeaa koska tahansa. Vapisevalla kädellä otin siihen otteen vaistomaisesti, työntääkseni sitä kauemmaksi ja nyt vasta huomasin kuinka se oli melkein yhtä paksukin kuin käsivarteni.
En ollut ennen pitänyt miehen elintä kädessäni ja se tuntui pirun oudolta ja vielä vanhan opettajan elintä, pilluni oli selvästikin enemmän kiinnostunut siitä ja tunsin kuinka se alkoi kastumaan, ota se suuhusi, kuului tiukka komento, varovasti nuolaisin ujona kuumaa terskaa.
Olin toki jo netissä katsonut monta kertaa kuinka nuori tyttö ottaa vanhan kullin suuhunsa, mutta en tosiaan ole koskaan ajatellut että mulle kävisi näin, kiihoittunut olin kyllä usein ollut ja kuvitellut millaiselta se tuntuisi.
En oikein tajunnut itsekkään kuinka toimin, varovasti sitä ensin nuoltuani otin sen hehkuvan terskan kokonaan suuhuni ja aloin imemään kunnolla sitä, hyvä että edes mahtui suuhuni.
Mies suorastaan tärisi kiimasta ja sanoi, hyvä tyttö, hyvä tyttö, työntäen samalla sitä syvemmälle suuhuni, ollessaan jo nielussa asti aloin yskimään ja vetäydyin vauhdilla. Oli vielä lämmin syksy ja mulla oli kevye sortsit päälläni ja noustuani seisomaan, mies riisui ne vauhdilla alas ja samalla lähti myös pikkuhousunikin. Nosti mut työpöydällensä ja pidin tiukasti jalkojani yhdessä, mutta ne aukaistiin voimalla ja huomasin kuinka itse ja autoin ne aivan ääriasentoon, siinä sitten olin teinipillu täysin esillä. Mies katseli aluksi kiimaisena pilluani hullunkiilto silmissään ja myhäillen avasi vapisevin käsin pilluni huulia ja sormellansa ensin työnsi sisälle ja todeten sen aivan märäksi, näytti märkää sormeansa ja hipaisi sillä huultani, Tunsin oman pilluni kiimanesteen ja miehen työntässä päänsä sinne alkaen kimaisena imemään ja kielellänsä pyörittämään klittaani, välillä työntäen kielensä sisääni, pillu alkoi suorastaan tulvimaan, voi piru kuinka äijä osaakin tehdä tuon hienosti jalkani tärisi jo orkun alkaessa olemaan huipussaan.
Nostin itse t- paitani ylös ja sen huomattuaan ihasteli pieniä tisseäni ja imutti vuorotellen kumpaakin, tunsin kuinka nännini kovettuivat, mies tosiaan osasi mitenkä saa tytön kuumaksi.
Jalkani olivat jo niskani takana ja pilluni siinä kuin tarjottimella, halusin katsoa kuinka miehen iso kyrpä työntyy ensikerran sisääni, paukutti ensin pilluani kyrvällään ja laittoi vihdoin sen pilluni huulille ja alkoi työntymään sisääni, olin pyörtyä kiimasta.
Nautiskeli selvästi, työnsi sen sisääni vain terskan verran ja veti nopeasti ulos, märkä pillu maiskahti joka kerralla ja......
Näin nostin päättötodidtukseni numeroita
10
4150
Vastaukset
- Anonyymi
Lopulta työnsi aivan pohjaan, parkaisin kun paksu kullinjuuri venytti teinipilluni aivan äärirajoille ja pinkeenä olivat pilluni huulet kalun ympärillä, mutta kun olin juuri alkanut nauttimaan vanhan äijän paksusta kullista, se alkoikin jo sykkimään sisälläni ja purkaamaan lastiaan sisälleni.
Sori, en voinut mitään, kun pillusi on niin tiukka, sanoi vetäessään kullin ulos, olisin toki tahtonut lisääkin.
Nostan numeroasi kahdella, teki niin valtavan hyvää - katsotaan seuravalla kerralla sitten sitä toista ainetta, sanoi ja kun sanoin etten käytä ehkäisyä, antoi 30e jälkiehkäisypillereihin.
Siinä sitten apteekissa jonotin äijän paksun sperman vieläkin valuessa reittäpitkin, koitin hädissäni tiukentaa pilluani, oli noloa.
Onko yhdynnästä paljonkin aikaa, vanha pervo apteekkari kysyi toisten asiakkaiden kuullen, pakko oli sanoa että vartti siitä on.
Äijä siihen, joo kyllähän sen näkee päältäkin päin, posket helottaa vieläkin, heh, heh.- Anonyymi
Jess ja lisää.
- Anonyymi
Mutta et oppinut kirjoittamaan - oikein?
- Anonyymi
Mä pidin tästä tarinasta 👍
- Anonyymi
Oli vielä 2 numeroa parannettavana, että pääsisin yliopistoon, kuten vanhemani toivoivat, mutta sitten kouluni käytävällä käveli vastaan isäänikin vanhempi mies, sanoen ,, sinäkö se haluat lisätunteja ottaa hänen opettaamaansa aiheesta.
Joo ja nyökkäilin ujost ja samantien mulla välähti, kun vielä sanoi että hänellä on iltaisin aikaa, mutta tulisi asunnolleni opettamaan.
Päästin sitten isäänikin vanhemman miehen sisälle yksiööni ja alussahan kaikki menikin kaikinpuolin hyvin, mutta kolmenlla kerralla se oli vähän huppelissa ja sanoi menevänsä vessaani.
Tullessaan sieltä kauhistuin, äijällä oli täysi seisokki pääll ja alasti oli - vanha kulli oli hemmetin käyrä ja, ja , ne pussit - en ollut koskaannähnyt noin isoja kellukkeita.
"Mitäs likka tykkäät, kysyi ja sanoi pesseensä kalunsa äskein vessassa "
Olin sanaton ja katsoin äijän tummanpunaista terskaa joka oli kuin laukaisuvalmiudessa, ota suukkuun, ota äijä uhosi.
Ajattelin, että vain tilanteesta pääsisin pois - otin vaistomaisesti äijän kuuman kullin suuhuni - kamalaa kuinka kuumalta se tuntukaan ja samantien se alkoi sykkimään sussani ja tietäähä jokainen nainen ettei se sperma mitään herkkua ole.
Kyllä muakin tilanne kieltämättä kiihoitti, tunsin kuinka pimppini kastui ja tartuin molemminkäsin äijän perseestä kiinni.
- Anonyymi
Huuhtelin suuni moneen kertaan ja vieläkin amulla tunsin sen jotenkin suussani vanhan äijän sperman maun, vaikka kuinka pesin hampaitani, mutta kun halusin niitä numeroita vanhempieni painotuksesta vieläkin nostaa ja halusinhan itse ja sinne yliopistoon päästä.
No, ne operthan olivat kavereita ja kuin "sattumalta" oivat sopineet tulevansa samaan aikaan yksiööni - vieläkin hengästyn ja teinipilluni on aivan turvoksissa ja sotkuisen näköinen ....se saikin melkoisesestikyytii - uskallakohan edes siitä jutella täällä? - Anonyymi
Ovikelloni soi tiistaina ja avattuani oveni oli siellä nämä molemmat opettajani, ei helvetti ajattelin - mutta päästin molemmat kuitenkin yksiööni.
Miehet kävelivät itsevarmana halvalle sovalleni istumaan ja toinen sanoi että nyt aletaankin porukalla niitä numeroita parantamaan ja nauroi.
Olin sanaton, kaks opettaajani istui yksiössäni ja isäänikin vanhempia harmaatukkaisiakin olivat, selvästi olivat kaveruksia.
"Kuules likka, jos haluat tosissasi sinne lääkikseen mennä - tässä olisi sulle alkuksi ainakin todistuukseesi hyvät alkumetrit".
Olin aivan ulalla, ja tossa ne vanhat äijät nyt ovat kuin kotonansa ja sanoin meneväni vessaan alkuhämmästyksestäni selvittyäni
Kustuani ja suihkulla pilluani pestessäni, klittaanhanse kuuma suihku osui ja sehän herätti pilluni, se jotenkin, vaikka aivoni oli koko ajan vastaan, pilluni sanoi toisin, se alkoi,,,,,,,
Poistuessani veskistä oli vastassani oudoin näky, kaksi vanhaa miestä kullit pystyssä oottamassa, käyrä ja juuresta paksu ja toinen kuin olisi räjähtämisillään. - Anonyymi
Mitä helvetiä, sain sanotusi - no likka, sulla ei ole mitään mahiksia yliopistoon jos et saa korotettua numeroitasi - olin aivan sanaton ja jotenkin aloin kiinnostumaan tilanteesta, pilluni alkoi kihelmöimään pelkästään kahden seisovan kullin näkemisestä.
Mietin tilannetta, voi helvetti ajattelin ja huomasin sanovani ettette sitten yhtäaikaa tule - nyt alkoi pilluni tosissaan kiimaaa vuotamaan - tahtomattaani.
Riisuiduin puolittain ja menin sänkyyni peppu pystyyn, miettiei kupikohan sieltä ensin tulee - tunsin heti,,,ai tuo jolla on se paksu kullinjuuri , parkaisin.....- Anonyymi
Ihanaa , voi kuinka tuo kulli alkaakin tuntumaan hyvältä, en enää ajatelllut lainkaan poikaystäävääni, unohdin hän täysin ja työnsin peppuani tahtiin
Nuoren teinipillu tuntee aivan eritavalla kun sine
e ruiskuttaa kunnnon kyrpää, eikä pojanklopit
Olin aivan nolona, kuinka voi vanhat kullit nänkin hyvältä tuntua
Saatanan äijt, huusin ja kouraisinspermaa jalojenivälistni ja heitin sitä lattialle.
Levitin vaistomasti jalkani kun se toinen iso pussinen ope tuli vauhdilla sisäni, toisen pestessä vessani kaluansa.
Poikaystäväni soitti ja olin hengästynyt juuri saadun orkun äljiltä äijän kullin samanaikaisesti ruiskuttaessa spermaansa sisäni.
"Jumppaan, sanoin - kullinn työskennellensä pilluniperukilla samalla-
- Anonyymi
Aloin sitte itsekki kiinnostumaan ja usein hivelin alapäätäni kuvitellessani että taas useampaa miestä saan vuorotellen ja toteutuihan se.
Olin niin nuori ja en tajunut kun tämä ensimmäiseni ope kutsui mut kesäasunnollensa, mutta sinnehän saapuikin kolme muuta hänen opdttaja kaveriansa myös.
Aluksi kaikki meni hyvin, mutta sitten - tääkös se tyttö on joka haluaa numeroitansa nostattaa, myönsin ja tunsinhan jo kaikki opettajani, olin kahden vaiheella - lähtisinkö pakooon vai mutta , täältä korvesta.
Tein keittiössä pienii leipii ja kuulin kuinka saunassa jo kiisteltiin, kuka olisi ensimmäinen,,,,
Jotenki tunsin kuinka silloin pilluni alkoi selvästi reakoimaan, siihen että kohta sisään tulee otain....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.906393- 1723692
- 533229
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2152273- 351971
- 361930
- 471839
- 591746
- 191723
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?201707