IL: Suomi perustaa Naton maaoperaatioihin valmiit joukot.
Minut sidottava puuhun kiinni!
9
351
Vastaukset
- Anonyymi
On kyllä aikakin NATO n perustaa maaoperaatioihin valmiit joukot, hyvä lisäys ilmavoimille ja laivastoille.
- Anonyymi
Kiinnostaa kyllä, voisi lähteä näyttämään sivistystä alkuasukkaille, sodat loppuu sotimalla.
- Anonyymi
Syväristä tulee Suomen rajajoki.
- Anonyymi
Uralista tulee Suomen itäraja.
- Anonyymi
Minä en nykyään enää olisi soveltuva ryhmään enkä joukkueeseen.
Toiminta-ja ajattelutapani poikkeaa niin totaalisesti muitten tavoista.
Parhaiten toimisin aivan yksin. - Anonyymi
Miten puut ja sitominen liittyvät Naton valmiuteen maaoperaatioihin?
- Anonyymi
Estää sotilaita karkaamasta pakoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Estää sotilaita karkaamasta pakoon.
Ei kun innokkaimmat on lähdössä jo ilman kutsua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun innokkaimmat on lähdössä jo ilman kutsua.
Aika vähän näyttää olevan noita innokkaita. Ukrainastakin tuli maitojunalla takaisin innokkaita miehiä kun olivat ruudinhajua haistelleet ekan kerran.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265153Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123765Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462719Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861298Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2811267- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2081029