Yhteinen ystävä tekisi sulle selväksi että mä tykkään susta? Se on todellakin puolella
Mitä jos se meidän
17
480
Vastaukset
- Anonyymi
Jos oot se lehmän näköinen niin pysy kaukana
- Anonyymi
Siis täällä on oikeesti joku lehmännäkönen nainen, nyt mä laitan foliohatun päähän. Mä oon tunnistanu sellasen irl
- Anonyymi
Mikset ite tee
- Anonyymi
Sitä minäkin ihmettelen. Teini-ikäisenä tarvittiin kavereiden apua, mutta ei enää aikuisena.
Anonyymi kirjoitti:
Sitä minäkin ihmettelen. Teini-ikäisenä tarvittiin kavereiden apua, mutta ei enää aikuisena.
Voihan se olla aikuisenakin yhtä jännittävää ja pelottavaa. Riippuu millaisia ihmisiä ovat. Jos on ujo ja herkkä.
- Anonyymi
Laita se kivannäköinen kaverisi asialle❤️
Viestintuojaa ei oo koskaa vielä ammuttu😂
Kirjekyyhkyä et kuitenkaan saa mistään tähän hätään - Anonyymi
Se sitä mieltä että mä sovin sulle paremmin ❤️ ja mäkin olen 😘🤭
- Anonyymi
Kylläpä täällä taas kuulostaa olevan tutun kuuloista manipulointia.
- Anonyymi
Ei tommosia ku lähestyy itte tai ei mitään... Ihan teini juttuja taas nämä höhöhööö toinen vie viestin...Ja mitä väliä jos toinen ei vastaa. Ainaki yrtit
- Anonyymi
Uskon muutenkin, mutta haluaisin jutella myös hänen kanssaan. Olisi ihana kertoa hänelle sinusta ja meistä.
- Anonyymi
Se tietää ja arvasi meistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se tietää ja arvasi meistä
😍🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😍🥰
Et osaa peitellä mustasukkaisuuttasi
- Anonyymi
Ehkä se järkkäs sen ni pääsi itse pois traumaattisesta pakkosuhteesta. Nyt joku muu suorittaa sen elämän tehtävän palvelijana🤤🤭😄
- Anonyymi
Ai palvelijana vai, olenko saanut muualta väärää tietoa...
- Anonyymi
Vois olla mahdotonta mulla kun ei ole ystäviä mulla on kavereita
https://youtube.com/shorts/KS0B4f_s6as?si=wJwjZF1_snTs263R - Anonyymi
Se olis kyl tosi mahtavaa kun samat tunteet täälläkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345858Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4972622JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t142169Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳291623En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171169Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http71014- 16978
Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4957Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul22935- 62912