Mä tykkään susta niin paljon, että haluan sulle vain kaikkea hyvää. Mä en kirjoita tänne mitään ikävää tai ajattele susta pahaa. Mä yritän toimia niin, että sun olisi helppo olla ja meidän välit pysyisi mahdollisimman mutkattomina. En mä myöskään odota sulta mitään, enkä itse tule sua lähestymään. Ei siksi, että en susta tykkäisi vaan siksi, että mä tiedän, miten vaikeaa tää on sulle. Mulle riittää se, että meidän välit on kunnossa.
n->m
Mä tykkään susta
15
824
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tunnu kivalle tuollainen. 😞
- Anonyymi
Toi kuulostaa reilulta,käykö että ystävyydestä lähdetään,toivon sitä vai kaikki tai mitään.
- Anonyymi
Sinulle nyt riittää kun vonkaat varattua viimeiseen asti
- Anonyymi
Valitsen mielummin sellaisen joka ei kiusaa. Sinua en halua edes ystäväksi.
- Anonyymi
Minä haluan sinut nainen
- Anonyymi
Tule viereen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule viereen.
Tulisin jos olisit hän.
- Anonyymi
Tottakai voit lähestyä, sitähän ei voi kukaan estää.Tottakai ystävät voivat lähestyä,etkä todellakaan häiritse päinvastoin.
- Anonyymi
Ajattelen vieläkin samoin. Mulla ei oo mitään syytä ajatella susta mitään pahaa.
Aloittaja- Anonyymi
Mikä sinun kirjain on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sinun kirjain on?
En halua kertoa. Jos kerrot omasi, voin kertoa, osuiko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sinun kirjain on?
Hän on se nainen, joka ilkeilee ja sitten väittää ettei kirjoita pahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tiedosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en ole, mutta tuntemattomien mielipiteillä ei ole väliä.
- Anonyymi
Ei sitten häneltä jonka kanssa tänään nähtiin. Meillähän toivottavasti vasta alussa kaikki, enkä tänne muutenkaan mitään tollasta kirjoittaisi vaan sanoisin ihan henk.koht.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,252124Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.921945Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e881921MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131623Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu241487Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4881486Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S11474Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?481277Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.731154Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas351149