Esittää mitään kenellekään
En enää jaksa
13
284
Vastaukset
- Anonyymi
En vain ole tätä mitä yritän olla
- Anonyymi
Olli on semmonen pumk
- Anonyymi
Siksi palstasetä voitkin häipyä
Ei kannata kuin olla vaan oma itsensä. 👍🏼
- Anonyymi
Tuo on hyvä neuvo kaikille.
- Anonyymi
Mieti että mä en ole ikinä esittäntt kenellekkään mitään.
- Anonyymi
Minä olen samanlainen, en oikeastaan osaa esittää.
- Anonyymi
Minä olen aina aito ja teeskentelemätön. Sr on kaikkein parasta enkä ole katunut sitä koskaan. Minä itsekin pidän eniten aidoista ihmisistä kaikkein eniten.
- Anonyymi
No sitten voit kertoa suoraan mistä on kyse. Montako sulla on?
- Anonyymi
Totuus esiin..
- Anonyymi
Miksi olet vaivautunu esittämään alkuunkaan mitä luulit siitä hyötyväsi
https://youtube.com/shorts/WbpSWd64gNE?si=BFfs1ddOO0L8aHKq
Jos en väärin muista milä tämä oli ni nämä ovat tilantrita joissa esittämisestä voisi olla hyötyä mu kannattaa osata näytellä paremmin riippuu toki lääkäristä joka arviota tekee - Anonyymi
Pientä hienosäätöä pitää olla muuten valkotakkiset kiinnostuu liikaa ja pilaa sinun ja läheistesi elämät.Nistit tykkää ainoastaan valkotakkisista ja kehuu niitä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀804326BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1983564- 2022941
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome692780Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main482676- 781200
- 571196
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2381032MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t120933- 58929