Esittää mitään kenellekään
Vastaukset 11
- Anonyymi
En vain ole tätä mitä yritän olla
- Anonyymi
Olli on semmonen pumk
- Anonyymi
Siksi palstasetä voitkin häipyä
- Anonyymi
Mieti että mä en ole ikinä esittäntt kenellekkään mitään.
- Anonyymi
Minä olen samanlainen, en oikeastaan osaa esittää.
- Anonyymi
Minä olen aina aito ja teeskentelemätön. Sr on kaikkein parasta enkä ole katunut sitä koskaan. Minä itsekin pidän eniten aidoista ihmisistä kaikkein eniten.
- Anonyymi
No sitten voit kertoa suoraan mistä on kyse. Montako sulla on?
- Anonyymi
Totuus esiin..
- Anonyymi
Miksi olet vaivautunu esittämään alkuunkaan mitä luulit siitä hyötyväsi
https://youtube.com/shorts/WbpSWd64gNE?si=BFfs1ddOO0L8aHKq
Jos en väärin muista milä tämä oli ni nämä ovat tilantrita joissa esittämisestä voisi olla hyötyä mu kannattaa osata näytellä paremmin riippuu toki lääkäristä joka arviota tekee - Anonyymi
Pientä hienosäätöä pitää olla muuten valkotakkiset kiinnostuu liikaa ja pilaa sinun ja läheistesi elämät.Nistit tykkää ainoastaan valkotakkisista ja kehuu niitä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 41578
- 48571
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459