Esittää mitään kenellekään
En enää jaksa
13
297
Vastaukset
- Anonyymi
En vain ole tätä mitä yritän olla
- Anonyymi
Olli on semmonen pumk
- Anonyymi
Siksi palstasetä voitkin häipyä
Ei kannata kuin olla vaan oma itsensä. 👍🏼
- Anonyymi
Tuo on hyvä neuvo kaikille.
- Anonyymi
Mieti että mä en ole ikinä esittäntt kenellekkään mitään.
- Anonyymi
Minä olen samanlainen, en oikeastaan osaa esittää.
- Anonyymi
Minä olen aina aito ja teeskentelemätön. Sr on kaikkein parasta enkä ole katunut sitä koskaan. Minä itsekin pidän eniten aidoista ihmisistä kaikkein eniten.
- Anonyymi
No sitten voit kertoa suoraan mistä on kyse. Montako sulla on?
- Anonyymi
Totuus esiin..
- Anonyymi
Miksi olet vaivautunu esittämään alkuunkaan mitä luulit siitä hyötyväsi
https://youtube.com/shorts/WbpSWd64gNE?si=BFfs1ddOO0L8aHKq
Jos en väärin muista milä tämä oli ni nämä ovat tilantrita joissa esittämisestä voisi olla hyötyä mu kannattaa osata näytellä paremmin riippuu toki lääkäristä joka arviota tekee - Anonyymi
Pientä hienosäätöä pitää olla muuten valkotakkiset kiinnostuu liikaa ja pilaa sinun ja läheistesi elämät.Nistit tykkää ainoastaan valkotakkisista ja kehuu niitä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.212634Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1012537- 2021374
- 941271
- 1221256
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3021228Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,20997Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �12977Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211969- 60887