Esittää mitään kenellekään
En enää jaksa
13
234
Vastaukset
- Anonyymi
En vain ole tätä mitä yritän olla
- Anonyymi
Olli on semmonen pumk
- Anonyymi
Siksi palstasetä voitkin häipyä
Ei kannata kuin olla vaan oma itsensä. 👍🏼
- Anonyymi
Tuo on hyvä neuvo kaikille.
- Anonyymi
Mieti että mä en ole ikinä esittäntt kenellekkään mitään.
- Anonyymi
Minä olen samanlainen, en oikeastaan osaa esittää.
- Anonyymi
Minä olen aina aito ja teeskentelemätön. Sr on kaikkein parasta enkä ole katunut sitä koskaan. Minä itsekin pidän eniten aidoista ihmisistä kaikkein eniten.
- Anonyymi
No sitten voit kertoa suoraan mistä on kyse. Montako sulla on?
- Anonyymi
Totuus esiin..
- Anonyymi
Miksi olet vaivautunu esittämään alkuunkaan mitä luulit siitä hyötyväsi
https://youtube.com/shorts/WbpSWd64gNE?si=BFfs1ddOO0L8aHKq
Jos en väärin muista milä tämä oli ni nämä ovat tilantrita joissa esittämisestä voisi olla hyötyä mu kannattaa osata näytellä paremmin riippuu toki lääkäristä joka arviota tekee - Anonyymi
Pientä hienosäätöä pitää olla muuten valkotakkiset kiinnostuu liikaa ja pilaa sinun ja läheistesi elämät.Nistit tykkää ainoastaan valkotakkisista ja kehuu niitä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768462Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593261- 382604
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182185- 272171
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362149- 131907
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151723- 661686
- 181619