Esittää mitään kenellekään
En enää jaksa
11
337
Vastaukset
- Anonyymi
En vain ole tätä mitä yritän olla
- Anonyymi
Olli on semmonen pumk
- Anonyymi
Siksi palstasetä voitkin häipyä
- Anonyymi
Mieti että mä en ole ikinä esittäntt kenellekkään mitään.
- Anonyymi
Minä olen samanlainen, en oikeastaan osaa esittää.
- Anonyymi
Minä olen aina aito ja teeskentelemätön. Sr on kaikkein parasta enkä ole katunut sitä koskaan. Minä itsekin pidän eniten aidoista ihmisistä kaikkein eniten.
- Anonyymi
No sitten voit kertoa suoraan mistä on kyse. Montako sulla on?
- Anonyymi
Totuus esiin..
- Anonyymi
Miksi olet vaivautunu esittämään alkuunkaan mitä luulit siitä hyötyväsi
https://youtube.com/shorts/WbpSWd64gNE?si=BFfs1ddOO0L8aHKq
Jos en väärin muista milä tämä oli ni nämä ovat tilantrita joissa esittämisestä voisi olla hyötyä mu kannattaa osata näytellä paremmin riippuu toki lääkäristä joka arviota tekee - Anonyymi
Pientä hienosäätöä pitää olla muuten valkotakkiset kiinnostuu liikaa ja pilaa sinun ja läheistesi elämät.Nistit tykkää ainoastaan valkotakkisista ja kehuu niitä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä242242Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri281616- 891402
Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t241393Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171072- 1191005
Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha624906Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet
Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa234856kamera hakokylässä
kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!13704- 10690