Muuttuuko yksinäinen näkymättömäksi?

Anonyymi-ap

Olen huomannut, että kun minua vastaan kävelee ihmisiä, niin minä olen aina se joka joutuu väistämään ja kun olen ihmisten kanssa tekemisissä ja sanon jotain, kuvitellaan minun puhuvan itsekseni. Toisten kanssa keskustelukin on sitä, että minä kuuntelen, kun he puhuvat itsestään ja omasta erinomaisuudestaan. Muut siis puhuvat itsestään toisille ja minä itsekseen itselleni. Olenkin alkanut kokea ihmiset rasittaviksi ja pitää näkymättömyydestäni sekä kuulumattomuudestani.

10

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä koin aikoinani samaa ja kerran päätin että en enää ole se ainainen väistelijä , ja meinasi tulla kolari kävellessä yhden miehen kanssa joka ärähti että väisty, sanoin vaan että en väisty olen tehnyt aitä koko elämäni, lähti kiukustapuhkuen paikaltaan

• Anonyymi

Teit oikein, hyvä 👍🤗

• Anonyymi

Väistääkö sitä muita automaattisesti, tuntien itsensä jotenkin vähäisemmäksi ja kiltiksi ? Tai jos kokeilisi vain kulkea niin ettei väistele sen enempää kuin muutkaan. Kyllä ne toisetkin väistävät.
      Ihmisten kanssa saa keskustelua aikaiseksi, kun alkaa itsekin rohkeasti puhumaan, eikä ainoastaan kuuntele.
      Todella paljon on itsestä kiinni, kuinka tilanteet menevät. Mitä paremmin luottaa ja uskoo itseensä, tilanteet ovat helpompia ja tulee myös hyväksytty tunne myös porukassa.
      Monet ovat aika arkoja menemään mukaan mihinkään, ei siinäkään mitään pahaa ole. Sitä puoltakin pystyy vahvistamaan harjoittelemalla.
      Jos sattuu olemaan sivusta seuraavaa tyyppiä, usein tekee enemmän huomioita kaikesta ympärillä tapahtuvasta, kuin sellainen, joka on aina suuna päänä toimimassa ja äänessä.

• Anonyymi

Meitä on niin monen luontoisia ihmisiä joten mikään ei ole väärin, sanot suuna päänä olevista. Heitäkin tarvitaan, meillä oli sellainen ihminen töissä ja oli pidetty aina tapahtui jotain kivaa . Sitten monet ovat arkoja luonteeltaan sillekään ei oikein voi mitään eikä auta mitenkään että sanoo että rohkeasti vaan . Äitini oli sellainen hiljainen hissukka melkein pyyteli anteeksi olemassa oloaan ja oli sitä loppuun asti .
        Ollaan kaikki eri ero murteilla muokattuja ja kaikkia tarvitaan yhteiskunnassa

• Anonyymi

Kun sanon jotain, kukaan ei kuule tai kuuntele tai ole kuulevinaan. Minua on myös syytetty huutamisesta.

• Anonyymi

Ketään ei voi mennä puukottamaan.
        Mitkä olisivat seuraukset itsellekin ? Ei tulisi omastakaan elämästä yhtään helpompaa, päinvastoin, vaikeammaksi vaan menisi.
        Ei ole järkevä vaihtoehto missään nimessä, parempi hoitaa omat asiat ja itsensä kuntoon, niin ei tarvitse tuollaisia miettiä, eikä muille kehotella.

• Anonyymi

Joudun kuitenkin pakon edessä olemaan jonkun verran tekemisissä ihmisten kanssa, vaikka en enää haluaisi muuta kuin olla rauhassa.

• Anonyymi

Olen ollut vastaavassa tilanteessa töissä eli näkymätön.Kukaan ei puhunut minulle vaan työkaverille joka pälätti koko ajan.Minun nimeä jäätiin aina pohtimaan eikä saatu sanottua vaan helpompi oli sanoa työkaverin nimi heti jos oli jollain asiaa.Olin kuitenkin ollut vuosia kauemmin töissä ja silti koin syrjintää,jopa uusi työntekijä ingnooras täysin eikä tervehtinyt koskaan.Aloin lopuksi etsiä muuta paikkaa kun ilmapiiri töissä huononi ja jyrääjät vain tuntui pärjäävän. Pääsin onneksi hyvään paikkaan missä kaikki huomioidaan tasavertaisina.Ne jyrät jäi sinne riitelemään keskenään koska en ollut enää sovittelijan roolissa ja osa irtisanoutui.

• Anonyymi

Se että väistät niitä jotka haluavat tilaa on rikkaus itsessäsi jota muut eivät voi sietää.
      Älä epäile omia arvojasi.
      Maailma ei ole ole ikinä ollut terve.
      Virheiden korostaminen ja niiden tarjoaminen on hupia muille ihmisille.
      Luottamus itseesi ja ystävällisyys tekee sinusta rakastettavan niille joiden rakkaus on tärkeää.
      Kun katsot tarkemmin miten voidaan pahoin yhteiskunnassa huomaat että heikkoudella voidaan saavuttaa etuuksia. Ne eivät kuitenkaan tule rehdisti.
      Pahoinvoivat ihmiset käyttävät muiden käyttäytymistä oikeuttaakseen omat tunteet ja heikkoudet.
      Älä kulje sitä tietä. Olet arvokas niillä vahvuuksilla mitä sinussa on. Kivun sietäminen kaikilla tasoilla on sinun avaimesi.

• Anonyymi

Minä väistän tarvittaessa, että pääsen eteenpäin. Se ei minun arvoani nakerra. Minua inhottaa koko Euroopan omistajiksi itseään luulevat, jotka porhaltavat silmät kiinni ketään näkemättä ja väistämättä. En halua kuulua siihen joukkoon enkä heitä juttukavereiksi kaipaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2473
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1658
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1396
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      162
      1236
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      143
      1199
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1135
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      108
      1095
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1081
    9. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      116
      1076
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      959
    Aihe