Näin hoikahkona naisena mietin mikä olis paras saha naisille? En mihinkään tukkimetsään ole menossa, mutta isolla tontilla on pieniä puita joita voisin takkapuiksi tehdä, miehellä on normaali moottorisaha, mutta hänellä kaikki työkalut aina rikki, eikä kiinnosta muu kuin istuminen tv ääressä, joten minun pakko tehdä puita, ettei tarvi paljoa sähkölämmitystä käyttää.
Hyvä akkumoottorisaha
9
318
Vastaukset
- Anonyymi
Ai kun oli taas niin jännä aloitus...
- Anonyymi
Vaihda miestä jos hänen vehkeet on aina rikki !
- Anonyymi
Laiska mies on kauhistus. Vaihda parempaan.
- Anonyymi
Husqvarnalta tai Stihliltä löytyy hyviä sähkösahoja, hintaa tosin on saman verran kuin hyvällä polttomoottorisahalla. Halvemmillakin sahaa ihan hyvin, voivat vaatia enemmän huoltoa terälevyn tai ketjujen kanssa.
- Anonyymi
Polta se tv ensin,sit voi tulla polttopuitakin.
- Anonyymi
Hyvä ettei tukkiihommiin ole menossa koska akkusahalla ei tee siellä mitään.
- Anonyymi
No tekee sillä tukkeja just sen verran kuin akku kestää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tekee sillä tukkeja just sen verran kuin akku kestää.
Ja ottaa peräkärryllisen akkuja mukaan niin kestää koko päivän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ottaa peräkärryllisen akkuja mukaan niin kestää koko päivän.
No jos akkukäyttöinen tekee polttopuita, niin kannattaa sitten ottaa enemmän akkuja mukaan. Helpompaa se akkukoneella on, kuin katkuisella moottorisahalla, johon tarvii lisätä polttoainetta ja sotkea itsensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221