Mani tienaa vuodessa 138 000€
Kosulan kateelliset koirat
66
639
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvät tienaa.koirat haukkuu.
- Anonyymi
Youtube videoista joissa on vihamielistä ja loukkaavaa sisältöä voi tehdä ilmoituksen Youtuben ylläpidolle.
Joukkovoima on ainoa keino vaientaa tubettajat joilta puuttuu harkintakyky.
Paina Youtube videon kohdalla "Tee ilmoitus" kuvaketta ja lopeta "karavaanin kulku" joka levittää vain vihaa, kaunaa ja katkeruutta. - Anonyymi
Uutinen Iltasanomissa:
"Kansalaisaloite, joka ajaa kissojen vapaana pitämisen kieltämistä, etenee eduskuntaan....."
Metsäman voi nyt näyttää esimerkkiä miten järjestää kissojensa ulkoilutuksen.
Tuskin lähtee valjaissa Marskia kävelyttämään.- Anonyymi
Höpö höpö-
- Anonyymi
Onneksi metsämanin sitkeimmätkin fanit näkivät mikä mies Raimo oli häiriköidessään metsämanin video kommentoijia.
Raimo saa kynsilleen aina kun kirjoittaa älyttömyyksiään Ylilaudalle ja metsämanin kommenttikentälle.
Joskus vaikutti, että Raimo on metsäman itse?- Anonyymi
No eiköhän se Raimo olen sen sivupersoona. Yrittää olla niin viisas ja nokkela mutta ei oikein onnistu. Ja suuttuu ja räjähtää yhtä herkästi kun mani. Mutta onko sen väliä kuka se on. Jokatapauksessa pönttö. Yrittää pitää kuria yllä, niin että oma tupettajan maine ei kärsi. Kukaan ei vaan ilkeä sanoa sitä sille suoraan. Ettei herkkä ego romahda.
- Anonyymi
Joku tienaa hyvin vain kun on tyhmä eikä ossoo mitään eikä housutkaan pysy ylhäällä mutta tuskin monikaan sentään kadehtii ei ole meiltä pois vaan firmoilta jotka maksaa mainosrahoja toki tubekatsojat mahdollistaa noi tulot
- Anonyymi
Tubekatsojat siis ostaa firmoilta? Tuskinpa vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tubekatsojat siis ostaa firmoilta? Tuskinpa vain.
No siihen mainontaan perustuu tubetulot eli mitä enemmän näyttökertoja osti katsojat taikka ei
- Anonyymi
Olen niin kademielinen jotta kaikki firmat ja tuotteet jotka esiintyvät Metsämanin yhteydessä niin ne kierrän kaukaa. Korkeintaan sylkäisen niiden suuntaan. Pthyi helvata!
- Anonyymi
Mitäpä se persaukinen niillä tuotteilla.
- Anonyymi
Sama täällä, äänestän jaloillani yrityksiä jotka eivät pärjää omillaan.
- Anonyymi
onko savon kuusikossa muita arvoja kuin tienaamiset ?
en ole vielä huomannut että olisi.- Anonyymi
Rahho rahhoo rahhooo... Pirjo Hannelekkii työntää videota rahulin toivossa. Näkköö jo naamasta että homma ottaa voimille. Muuta ei enää keksi kuin ruokavideot. Ihan neuroottisen pakonomaista touhua on. Jokohan tänään kääretorttua?
Eikö tuota ees työmaalla toppuutella. Ja se moraali eli tehellisyys. Ei nouse tuollainen laardihyytelö maalaustelineille ja tikkaille. Hyvä kun jollain lailla tadamaalla lyllertää ja huohottaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahho rahhoo rahhooo... Pirjo Hannelekkii työntää videota rahulin toivossa. Näkköö jo naamasta että homma ottaa voimille. Muuta ei enää keksi kuin ruokavideot. Ihan neuroottisen pakonomaista touhua on. Jokohan tänään kääretorttua?
Eikö tuota ees työmaalla toppuutella. Ja se moraali eli tehellisyys. Ei nouse tuollainen laardihyytelö maalaustelineille ja tikkaille. Hyvä kun jollain lailla tadamaalla lyllertää ja huohottaa.SOITAN MAANANTAINA VEROTTAJALLE KYSÄSEN MAKSAAKO VERON TUBETUKSESTA NIILO22 KUSETTI AIKANAAN AS YM TUET KELALTA VAIKKA TIENAA ENEMMÄN KUN METSÄMAN SILLÄ YLI 100TUHATTA SEURAAJAA JOKU TEKI HÄNESTÄ KELAAN ILMOTUKSEN JA NE VAATI NIILOLTA MONEN KUUN TILIOTTEEET NIITÄ SE EI TOIMITTANUT TEKI KYLLÄ VIDEON MITEN KATEELLISET ILMOTELLUT KELA LÖI SEN KAIKKI TUET POIKKI NYKYÄÄN NIILO22 ELÄÄ TUBETUKSELLA MAKSAEN VERON SIITÄ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SOITAN MAANANTAINA VEROTTAJALLE KYSÄSEN MAKSAAKO VERON TUBETUKSESTA NIILO22 KUSETTI AIKANAAN AS YM TUET KELALTA VAIKKA TIENAA ENEMMÄN KUN METSÄMAN SILLÄ YLI 100TUHATTA SEURAAJAA JOKU TEKI HÄNESTÄ KELAAN ILMOTUKSEN JA NE VAATI NIILOLTA MONEN KUUN TILIOTTEEET NIITÄ SE EI TOIMITTANUT TEKI KYLLÄ VIDEON MITEN KATEELLISET ILMOTELLUT KELA LÖI SEN KAIKKI TUET POIKKI NYKYÄÄN NIILO22 ELÄÄ TUBETUKSELLA MAKSAEN VERON SIITÄ
SIIS KYSYN MAKSAAKO PIRRE VEROO KUN KONKURSSIIN MENI HOIVAKOTIKIN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SIIS KYSYN MAKSAAKO PIRRE VEROO KUN KONKURSSIIN MENI HOIVAKOTIKIN
Ei saanut asiakkaita 🤣
- Anonyymi
Eri nimettömiä kakkuja pyöritellään viikosta toiseen. Vähissä on netti- ja äiteenkin reseptit.
- Anonyymi
Hänen kädetkin isot .Onko nestettä täysi ?
- Anonyymi
Kun ei muuta ossoo, samoin turamummokin; "ossoon vain leipoo ja lauloo"! Vajakeiksi on jääty..
- Anonyymi
On nää kelan idiootit hassuja kun muut tienaa niin nämä itkee.
- Anonyymi
"On nää kelan idiootit hassuja kun muut tienaa niin nämä itkee"
Perintöpoika olen ja tiedän mistä kirjoitan.
Sinä saatat tuntea jo hajusta kelan idiootit, minä en tunne.
Minä arvostan ihmisiä joilla ei ollut perintötilaa niin kuin sinulla ja minulla.
Meillä oli mahdollisuus jäädä kotiin kötkyämään ja metsänkasvua vahtaamaan vinttikamarin ikkunasta.
Ne toiset lähtivät maailmalle opiskelemaan ja tekemään työtä tämän yhteiskunnan hyväksi.
Sinä, metsäman ja minä jäätiin hömppäheinän niittäjiksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä arvostan ihmisiä joilla ei ollut perintötilaa niin kuin sinulla ja minulla.
Meillä oli mahdollisuus jäädä kotiin kötkyämään ja metsänkasvua vahtaamaan vinttikamarin ikkunasta.
Ne toiset lähtivät maailmalle opiskelemaan ja tekemään työtä tämän yhteiskunnan hyväksi.
Sinä, metsäman ja minä jäätiin hömppäheinän niittäjiksi.Aivovammasi olet vassu luuseri perinyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä, metsäman ja minä jäätiin hömppäheinän niittäjiksi.MIE MAKSAN VEROO OLUESTA TUPAKSTA TULI TIKUSTA VESI LASISTA YM YM ETUJEN PÖHLIMINEN PIÄ TULOO VETÄJÄN KÄTEEN JOSKUS JOLAA TAVALLA
- Anonyymi
Verovähennyksiin saa kaikkea mahdollista,se on liiketoimintaa.Polttoaineet,rakennustarvikkeet ym.Se on viisautta joka ottaa selvää mitä voi hakea verottajalta.
Timppa on yrittäjä ja tekee kovaa duunia.Maksaa veronsa ja nauttii peruselämästä..- Anonyymi
"Verovähennyksiin saa kaikkea mahdollista,se on liiketoimintaa.Polttoaineet,rakennustarvikkeet ym.Se on viisautta joka......."
Mitä vitun viisautta?
Kai jokainen maa- ja metsätalouden harjoittaja ja koneyrittäjä tuntee yritysverotuksen kiemurat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Verovähennyksiin saa kaikkea mahdollista,se on liiketoimintaa.Polttoaineet,rakennustarvikkeet ym.Se on viisautta joka......."
Mitä vitun viisautta?
Kai jokainen maa- ja metsätalouden harjoittaja ja koneyrittäjä tuntee yritysverotuksen kiemurat.Vajakki tainut tajuta, tubetukseen liittyvät kulut,mitä hän muutakin tekee kuin kone ja metsätalous..
- Anonyymi
Nui vähän Manni manittaa vuujessa?
- Anonyymi
Mihin te oikein rahaa liikaa tarvitsette?Viimeisessä paidassa ei ole nappeja..
- Anonyymi
Ihanaa kateuden toistoa, miten nää jaksaa olla näin kateellisia. Mistä tulee tuollainen kateuden määrä joka menee kaiken hyvän yli. Jos joku on saanut perintöä niin eihän se ole hänen vika mutta siitäkin pitää olla kateellinen. Kateellista joulua vaan teille kitisijöille.
- Anonyymi
Kyllä vituttaa,kun minä en saa mitään ja toiset saa..Voi perkele🤣
- Anonyymi
Tee jotain ihan itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tee jotain ihan itse.
Eipä tarvihe enää mitään,kun kaikki se on mitä tarvitsen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tarvihe enää mitään,kun kaikki se on mitä tarvitsen..
Jotain sulta puuttuu eikä sitä ole vaikea arvella..... hoitele itse vaan hoh hoo hoo
- Anonyymi
Se on kyllä totta,että raha vie paljon hyvääkin pois mennessään,mutta tuo helpotusta elämään.
Ei tarvitse kitkutella joka penniä…Raha on hyvä renki,mutta huono isäntä..sama pätee viinaan… - Anonyymi
"Jos joku on saanut perintöä niin eihän se ole hänen vika mutta siitäkin pitää olla kateellinen. Kateellista joulua vaan teille kitisijöille."
Vittuako sinä jäkätät? Ei siitä ole kyse, että perinnön saaminen on vika.
Kun syntyy vauraiden maa- ja metsätilallisten ainoaksi perilliseksi, kaikki rahahanat aukeavat ja pääsee istumaan valmiiseen pöytään niin miksi satumaisella onnellaan pitää ylpeillä ja leuhkia?
Eikö silloin pidä olla kiitollinen ja nöyrä?- Anonyymi
Sulla kävi huonompi tuuri, et pääse valmiiseen pöytään, se on kateellisen kohtalo.
- Anonyymi
Onnea ja menestystä,sitä tarvitset työleirillä perintötilallasi…buaah!
- Anonyymi
Joku saa perinnöksi kerrostalohuoneiston ja mökinrähjän joista lankeaa perintövero mutta perintöään ei saa edes myytyä.
Toinen saa perinnöksi tukkimetsää ja puhdasta rahaa niin on siinä isoa tukkipinoa mukava kopterilla kuvata.
Ei itse tarvltse panna tikkuakaan ristiin.- Anonyymi
Perintönä saatu mökinrähjä tai osakehuoneisto saattaa olla vuosikausia myynnissä - varsinkin syrjäseudulla, eikä kauppoja vaan synny.. Kuluja vain kertyy koko ajan ja lopulta perintö hupenee lähes olemattomiin.. Moni joutuu hoitamaan näitä asioita satojen kilometrien päästä oman päivätyönsä ohessa..
- Anonyymi
Taitaa Youtubessa olla aivan väärät ihmiset joita jalustoille nostellaan.
- Anonyymi
Paskahousuja kumarrellaan, on tämä aikaa.
- Anonyymi
Siinähän kumartelet
- Anonyymi
"Sulla kävi huonompi tuuri, et pääse valmiiseen pöytään, se on kateellisen kohtalo."
Minulla kävi hyvä tuuri, pääsin vauraiden maa- ja metsätillallisten ainoaksi peritöpojaksi valmiiseen pöytään ja minulle opetettiin, että opiskelemalla, tekemällä työtä, laajentamalla tiluksia, hoitamalla hyvln peltoa ja karjaa pärjää elämän myllerryksissä.
Uhrasin aikaa, rahaa, voimani ja terveyteni turhuuteen.
Metsämanina olisin pärjännyt vinttikamaria koristellen ja harppua soitellen.
Siinä mielessä olen kateellinen.- Anonyymi
Mitä te täällä uikutatte puolesta ja vastaan..Muutamien satojen tuhansien takia..Sitten kun alkaa olla nettovarallisuus,kuin minulla vajaa kaksi miljoonaa euroa,tulkaa selittämään kuinka rahaa tehdään..Köyhät savolaiset…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä te täällä uikutatte puolesta ja vastaan..Muutamien satojen tuhansien takia..Sitten kun alkaa olla nettovarallisuus,kuin minulla vajaa kaksi miljoonaa euroa,tulkaa selittämään kuinka rahaa tehdään..Köyhät savolaiset…
Oot varmaan ainoa pahantuulinen ja kateellinen miljonääri etkä ole kenenkään ystävä. Pelkäät kaikkia, että ne veisi sulta ne miljoonat ja siksi sulla ei ole yhtään ystävää/kaveria. Ihan oikeesti sulla ei ole mitään miljoonia vaan pellkä tuulen huuhtoma per se ja sekin pyyhkimättä. oikeat miljonäärit ei täällä kitise eikä ole kateellisia you tube kaverille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot varmaan ainoa pahantuulinen ja kateellinen miljonääri etkä ole kenenkään ystävä. Pelkäät kaikkia, että ne veisi sulta ne miljoonat ja siksi sulla ei ole yhtään ystävää/kaveria. Ihan oikeesti sulla ei ole mitään miljoonia vaan pellkä tuulen huuhtoma per se ja sekin pyyhkimättä. oikeat miljonäärit ei täällä kitise eikä ole kateellisia you tube kaverille.
Niinkö kuvittelet,et taida olla penaalin terävin kynä…Taisi jäädä teroitin kotiin…Mitäpä muuta voi kierolta savolaiselta odottaakaan..
- Anonyymi
Mitä te turhaan sairaaloissa, kylmillä holveilla, metsissä, navetoissa ja hikipajoissa lyhyen elämänne tuhlaatte?
Ostakaa harppu ja hyvä kamera, niin alkaa ikuinen kesä ja vapaus. - Anonyymi
Mitääsh köyhät suatana. Tiijjättekö ketä ollaan kait kahvit ja pullat halavalla suahaan. Köyhät suatana on katteellisija. Ietijäkkää.
- Anonyymi
"Korokkeen koputtelua"
Vittuilua tuollaiset videot ovat, eivätkä työtä ja tekemistä.
Koko elämä on ollut aikaa omaa kamaria rakentaa.
Monet kotiseutuni nuoret miehet rakensivat yhdessä kesässä palkkatyön ohessa omakotitalon, ei siinä ollut aikaa yhden pienen komeron listoituksissa tuhrata kahta viikkoa.- Anonyymi
Ja sulle vaan tiedoksi että se on peliluola mitä metsa man rakentaa tällä hetkellä joten älä katso jos sua noin kovin ahdistaa
- Anonyymi
Juuri näin,saamaton tumpelo yrittää väsätä onnettomilla työkaluilla siistiä jälkeä,eikä mikään ole onnistunut tuohon asti, rasvaprässi ainut työkalu jota ehkä käyttää,eikä aina sitäkään.
- Anonyymi
EIHÄN TUO OLE KUN KAMERA SÄÄTELYY IHTESÄ KEHUMISTA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin,saamaton tumpelo yrittää väsätä onnettomilla työkaluilla siistiä jälkeä,eikä mikään ole onnistunut tuohon asti, rasvaprässi ainut työkalu jota ehkä käyttää,eikä aina sitäkään.
Sillähän on sponsori työkalut. Saanu ne ilmaiseksi. Varmaan sua ahdistaa oikein kunnolla.
- Anonyymi
Oon varma että mm. ainakin runkkaa siellä hillittömästi. Minkähänlaista sisältöä sen kovalevyillä on tallessa?
- Anonyymi
Sullahan on samat jutut mutta harvemmin. Mikä on kovalevy??
- Anonyymi
https://images.app.goo.gl/6RN6g33mUxC1LCYeA
Siinäpä pelimies rötköttää. - Anonyymi
Melkoisen vetämättömän näköinen miehen alku.
- Anonyymi
Mitä ajatuksia siellä vanhan isännän päässä liikkui kun katsoi syrjäsilmällä uunin vieressä tv-ohjelmia seuraavia aikuispoikia?
- Anonyymi
Kissa ja aika on kuvassa pysähtynyt.
- Anonyymi
Jos ei eläissään päässy äiskän ja iskän vinttikamaria pidemmälle, niin kannattaakin olla tosi tosi kateellinen.
- Anonyymi
Nyt ei enää kateusmittareiden asteikot riitä. Kaikki lyö punaselle. Kyllä on ihanaa seurata kuinka kateus syö ihmistä, se voi olla vaarallista. Nitrot loppuu kesken.
- Anonyymi
Sitäkin on ilo seurata miten uhriutuminen syö ihmistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitäkin on ilo seurata miten uhriutuminen syö ihmistä.
Mikä kateus syö imistä? Saa sitä jo nyt ihmetellä miksi tänään eletään niin kuin eletään.
Kaikilta on suunta hukassa, netti täynnä tyhmiä työmiehiä, metsämaneja ja veivoreita.
Mihin ryhmään sinä kuulut, oletko ostamassa vai myymässä veivoreita?
Penskana kuulin markkinoilla kun isännät puhuivat helppoheikeistä.
Tiedätkö sinä mitä helppoheikit ovat?
- Anonyymi
Metsäman on helppoheikkien helppoheikki. Metsaman inkarnaatiossa kirkastuu nilsiän öljysheikki ja silvo sokka ja veikko vennamo ja spede pasanen......ketähän vielä... tuntematon sotilas ja pölynimurikauppias?
- Anonyymi
KIRJA KAUPPIAS TUNTEMATON SOTILAS KARPOLLA ON ASIITA
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232628- 1361999
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151321Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631296- 971196
HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio291174En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771151Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351142Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451109Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841068