Paimentakaa Jumalan laumaa, te, jotka häntä seuraatte, ja hoitakaa hengellisesti, ei pakossa vaan
tahdossa, ei saastuneessa hyödyssä vaan kaikesta sydämestänne,
hoitokoukset
130
900
Vastaukset
- Anonyymi
Sairasta!
- Anonyymi
Onko tapahtunut niin, että hoitokokous-ihmiset elävät omaa elämää ja sydämestä asti uskovaiset elävät omaa elämää vl-liikkeen sisällä.
- Anonyymi
Se on juuri näin kuin kirjoitit!
Hoitokokousihmisten "seurakunta ja sen ääni" on seurakunnan valta-asemaa pitävien ääni, jonka valtaapitävät ovat saaneet aikaiseksi manipuloimalla ihmiset jonkun mielipiteen ja/tai käyttäytymismallin taakse, vaikka tiedetään, että mielipide ja toiminta on täysin väärin. Aina keksitään uusi selitys umpikujasta poispääsemiseksi. Malli on ihmisen valta-aseman väärinkäytön tulos. Toimintamalli näkyy voimakkaasti ohjattuna ylhäältä alas. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on juuri näin kuin kirjoitit!
Hoitokokousihmisten "seurakunta ja sen ääni" on seurakunnan valta-asemaa pitävien ääni, jonka valtaapitävät ovat saaneet aikaiseksi manipuloimalla ihmiset jonkun mielipiteen ja/tai käyttäytymismallin taakse, vaikka tiedetään, että mielipide ja toiminta on täysin väärin. Aina keksitään uusi selitys umpikujasta poispääsemiseksi. Malli on ihmisen valta-aseman väärinkäytön tulos. Toimintamalli näkyy voimakkaasti ohjattuna ylhäältä alas.Nyt on kuule niin et ootte langennu syntiin ja se kovasti harmittaa jos ei tuu tuntoa ei voi mitaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on kuule niin et ootte langennu syntiin ja se kovasti harmittaa jos ei tuu tuntoa ei voi mitaan
Kerro enemmän, mihin syntiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro enemmän, mihin syntiin?
Varastit Bill Gatesin lompakosta rahaa tuhlaat srkn kassaan pullaa ja mehua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varastit Bill Gatesin lompakosta rahaa tuhlaat srkn kassaan pullaa ja mehua
no ei vaa et varmaa mitaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no ei vaa et varmaa mitaa
ihminenhan tekee koko ajan syntia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ihminenhan tekee koko ajan syntia
Toisaalta tuntuu manhdottomalta jos se taistelee sita vastaan
- Anonyymi
Paavalihan oli kuollut kristukselle ja oli sen vanki
- Anonyymi
Jokaisella on oikeus elää omaa elämäänsä. Toisten tuomarointi ei ole tervettä eikä silloin ole ymmärretty mitään. Raamattu on peili eikä nuija, filosofiaa eikä jurildiikkaa.
- Anonyymi
otsikko olikin hengellista hoitamista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin siihen kuuluu tuomarointi ja onhan ylilynteja pyydetty anteeksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin siihen kuuluu tuomarointi ja onhan ylilynteja pyydetty anteeksi
Ei ole selvitetty eikä ole pyydetty anteeksi. On aivan turha ottaa kantaa, jos ei tiedä asioista mitään. Pm:n seurailmoituksissa näytti taas ilmoitetun ensi sunnuntaille puhevuoroon ankara jälkensä korjaamatta jättänyt puhuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole selvitetty eikä ole pyydetty anteeksi. On aivan turha ottaa kantaa, jos ei tiedä asioista mitään. Pm:n seurailmoituksissa näytti taas ilmoitetun ensi sunnuntaille puhevuoroon ankara jälkensä korjaamatta jättänyt puhuja.
ehka puhuja on saanut sen joltai toiselta anteeksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hengellisyys on henkilökohtaista. Toisten hengellisyyden "parantamisessa" mennään alueelle joka ei toiselle kuulu. Terapioissa ei koskaan pyritä riipuvuuksiin vaan päinvastoin niistä irti. Toisten vapautta ei saa ehdollistaa Raamatun tulkinnoilla tai muilla vaatimuksilla.
Ei ole väärin kysyä, tarvitsetko apua tai haluatko keskustella, mutta silloin pitää kuunnella vastaus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hengellisyys on henkilökohtaista. Toisten hengellisyyden "parantamisessa" mennään alueelle joka ei toiselle kuulu. Terapioissa ei koskaan pyritä riipuvuuksiin vaan päinvastoin niistä irti. Toisten vapautta ei saa ehdollistaa Raamatun tulkinnoilla tai muilla vaatimuksilla.
Ei ole väärin kysyä, tarvitsetko apua tai haluatko keskustella, mutta silloin pitää kuunnella vastaus.Ite ainakin tarviin hoitokokousta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin onhan toisen uskin elamaan puuttuminen vaarin pedofiliankin saa seurapuheessa anteeksi ja kaikki muutkin synnit kilauta kaverille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole väärin kysyä, tarvitsetko apua tai haluatko keskustella, mutta silloin pitää kuunnella vastaus.Niinkuin puhujan hengellinenki tila on yksityisyytta siihenkaan ei voi muodostaa yhteytta sekin voi menna terapiaan jos sita kovin painostetaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin onhan toisen uskin elamaan puuttuminen vaarin pedofiliankin saa seurapuheessa anteeksi ja kaikki muutkin synnit kilauta kaverille
Et oletko sina tehnyt puhujien synneista parannusta jun noin kovin harmittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi saada asiaan liittymättömältä ulkopuoliselta anteeksi toiseen kohdistamaansa hirvittävää väkivaltaa. Totuus ei pala tulessakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi saada asiaan liittymättömältä ulkopuoliselta anteeksi toiseen kohdistamaansa hirvittävää väkivaltaa. Totuus ei pala tulessakaan.
et puhu totta
- Anonyymi
te lestadiolaiset kavitte. neljan porukassa ulkopuoleisen kimppuun ja melkein tapoitte seurakunta on teille pyha lehma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
te lestadiolaiset kavitte. neljan porukassa ulkopuoleisen kimppuun ja melkein tapoitte seurakunta on teille pyha lehma
ja muut yhteiskunnan rikokset tuskin edes tiedatte mika on hoitokokous raamattu on teille tuntematon kasite tuskinpa sita uskoakaan on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja muut yhteiskunnan rikokset tuskin edes tiedatte mika on hoitokokous raamattu on teille tuntematon kasite tuskinpa sita uskoakaan on
Hoitomiehet ois saannu pieksaa teidat ja sen jalkeen ei oo mitaan asiaa uskovaisten joukkoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoitomiehet ois saannu pieksaa teidat ja sen jalkeen ei oo mitaan asiaa uskovaisten joukkoon
Se on vaan kiva lukee hoitomies sita tai tata mut synnin tuntoa ei ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
et puhu totta
Kyllä vain näin on. Nyt odotetaan kirjallista selvitystä, että päästään keskustelemaan itse asiasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on vaan kiva lukee hoitomies sita tai tata mut synnin tuntoa ei ole
"Se on vaan kiva lukee hoitomies sita tai tata mut synnin tuntoa ei ole"
Hoitomiehillä ja naisilla ei ole synnintuntoa, vaan he vaativat täysin ulkopuolista pyytämään anteeksi omaa syntielämäänsä/kiimaansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vain näin on. Nyt odotetaan kirjallista selvitystä, että päästään keskustelemaan itse asiasta.
Sen saat sosiaalitoimistosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskinpa niilt koskaan tulee vastausta kiima ei tee parannusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juudas tapoo isansa meni aitinsa kanssa naimisiin judet aatteli et se vois jeesuksen opissa teha parannuksen mut eipa tehny
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juudas tapoo isansa meni aitinsa kanssa naimisiin judet aatteli et se vois jeesuksen opissa teha parannuksen mut eipa tehny
Jeesus sano sita saatanaksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Sen saat sosiaalitoimistosta"
Tiedät siis varmasti, että hoitaja / puhuja on sosiaalitoimiston asiakas. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus sano sita saatanaksi
mut eipa noissa kiimajutuissa varmaa oo juudasta ilmaan ja vesijohtovesiin ruiskutetaa gay ja eroottisesti virittavia aineita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tuskinpa niilt koskaan tulee vastausta kiima ei tee parannusta"
"En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta, jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti” (Room.7: 19-20).
Ulkoistaako yhteisö kaiken pahan? Niin, että ihminen vain tuumailee vieressä, kun hänessä oleva valtava kiima kiusaa ja ahdistelee valittua kohdetta. En sitä minä itse tee, vaan sen tekee kiimani. Kiimahan ei tee parannusta. Jos omatunto kuitenkin alkaa asiasta soimaamaan, niin juostaan naapuriin eikä sen luokse jota ihminen kiimallaan ahdisteli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mut eipa noissa kiimajutuissa varmaa oo juudasta ilmaan ja vesijohtovesiin ruiskutetaa gay ja eroottisesti virittavia aineita
Sitäkö se on tuo sitten kun juo lasillisen kraanavettä niin alkaa heteroa homostuttamaan ihan homona ja kelpaisi eroottinen hoitomies vaikka vähän vanhempikin.
On tuokin sitten höh. - Anonyymi
Raamattu on Jumalan sanaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamattu on Jumalan sanaa.
muutama sana on väärennetty ne oleelliset et kun sitä lukee kaikki joutuu helvettiin
- Anonyymi
Ihminen voi ollal uskonnollisen ja silti siteissä syntiin. Tässä lääke tähän ongelmaan. https://www.youtube.com/watch?v=kaQh3pGqmDw
- Anonyymi
Haureutta on mahdoton siirtää kuten tuomiotakaan. Jumalan tuomiota, sillä yksin Jumala tuottaa onnen ja onnettomuuden.
- Anonyymi
Nain on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nain on
onneni on olla herraa lahella
- Anonyymi
Mita sanot siihen kun jeesus kuoli ja opetuslapset ja apostolit kuolivat marttyyreina? Oliko omaa syyta?
Juutalaiset sanoivat hänelle, ”emme me sinua kauniiden tekojen tähden kivitä, vaan koska sinä pilkkasit, ja vaikka
olet ihmisen poika, sinä teet sielusi Jumalaksi!”
Jeshua sanoi heille, ”eikö ole kirjoitettu sillä tavalla siinä teidän kirjoitetussa sanassanne, että ’minä sanoin, että
te kaikki olette jumalia’?” - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mita sanot siihen kun jeesus kuoli ja opetuslapset ja apostolit kuolivat marttyyreina? Oliko omaa syyta?
Juutalaiset sanoivat hänelle, ”emme me sinua kauniiden tekojen tähden kivitä, vaan koska sinä pilkkasit, ja vaikka
olet ihmisen poika, sinä teet sielusi Jumalaksi!”
Jeshua sanoi heille, ”eikö ole kirjoitettu sillä tavalla siinä teidän kirjoitetussa sanassanne, että ’minä sanoin, että
te kaikki olette jumalia’?”kaikki on ansainnut tuomion
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kaikki on ansainnut tuomion
Ja joka kuulee minun sanani ja pitää ne, minä en häntä tuomitse, sillä minä en ole tullut tuomitsemaan maailmaa,
vaan tekemään maailmaa eläväksi.
Joka hylkää minut, eikä ota vastaan sanaani, hänellä on se sana, joka tuomitsee, se, jonka minä olen puhunut, se
tuomitsee hänet siinä viimeisessä päivässä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja joka kuulee minun sanani ja pitää ne, minä en häntä tuomitse, sillä minä en ole tullut tuomitsemaan maailmaa,
vaan tekemään maailmaa eläväksi.
Joka hylkää minut, eikä ota vastaan sanaani, hänellä on se sana, joka tuomitsee, se, jonka minä olen puhunut, se
tuomitsee hänet siinä viimeisessä päivässä.Mita ne sanoo seuroissa tasta?
Ja minä näin istuimia, ja niiden ylle istuttiin, ja heille annettiin tuomio; niille, jotka ovat leikattu pois Jeshuan todistuksen
tähden ja Jumalan sanan tähden, sillä nämä eivät palvoneet olentoa tai patsasta, eivätkä ottaneet merkkiä otsaansa tai
käsiinsä, jotka elivät ja hallitsivat tuhat vuotta, Messiaan kanssa.
Ne puhu et nero olisi peto, mulle covid-19 on peto
- Anonyymi
Lervojen valehtelu on kehittynyt niin että hipoo jo taidetta. Eri ammattikunnat yhteisellä asialla niin jouhevasti että tervepäisiä hävettäisi.
- Anonyymi
Ei hoitokokukset ole loppunut vieläkään.Vaikka ne 1960-80luvun massiiviset kokoukset on kylläkin historiaa.
- Anonyymi
Ei niin.Mutta pohjaperiaate on monissa tapauksissa sama.Syytetää synneistä mitä ole uhri koskaan tehnytkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin.Mutta pohjaperiaate on monissa tapauksissa sama.Syytetää synneistä mitä ole uhri koskaan tehnytkään.
Hoitajat kuvittelvat itsensä Jumalaksi vikoillessaan toista. Sillä perusteella, että kohde ei tee parannusta asiasta, jota hoitajat ajavat, koska eivät tiefä mistä on kysymys, hoitajat kieltävät/ovat kieltäneet monen uskon, vaikka itse kohde ei ole niin tehnyt. Yksikään toisen sielunelämää arvosteleva ja parannukseen pakottava "siitä jostakin" ei ole uskovvainen. Moni hoitaja neuvoineen on suoraan helvettiin johtava tie.
- Anonyymi
Tässä paikkakunnalla oli vielä 1990-luvun alussa mittava hoitokokous.Kokous käsitteli traktorien vetokisaa.Oli havaittu paljon uskovaisia katsomossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoitajat kuvittelvat itsensä Jumalaksi vikoillessaan toista. Sillä perusteella, että kohde ei tee parannusta asiasta, jota hoitajat ajavat, koska eivät tiefä mistä on kysymys, hoitajat kieltävät/ovat kieltäneet monen uskon, vaikka itse kohde ei ole niin tehnyt. Yksikään toisen sielunelämää arvosteleva ja parannukseen pakottava "siitä jostakin" ei ole uskovvainen. Moni hoitaja neuvoineen on suoraan helvettiin johtava tie.
Mutta jos sinun veljesi satuttaa sinua, mene, nuhtele häntä kahden kesken – ainoastaan häntä – ja jos
hän kuulee sinua, olet voittanut veljesi.
Ja jos hän ei sinua kuule, ota kanssasi yksi tai kaksi mukaasi, koska kahden tai kolmen todistajan suun
kautta kaikki sana vahvistetaan.
Mutta jos hän ei heitäkään kuule, kerro seurakunnalle. Mutta jos hän ei kuuntele seurakuntaakaan,
olkoon hän sinulle kuin veronkerääjä ja kuin pakana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos sinun veljesi satuttaa sinua, mene, nuhtele häntä kahden kesken – ainoastaan häntä – ja jos
hän kuulee sinua, olet voittanut veljesi.
Ja jos hän ei sinua kuule, ota kanssasi yksi tai kaksi mukaasi, koska kahden tai kolmen todistajan suun
kautta kaikki sana vahvistetaan.
Mutta jos hän ei heitäkään kuule, kerro seurakunnalle. Mutta jos hän ei kuuntele seurakuntaakaan,
olkoon hän sinulle kuin veronkerääjä ja kuin pakana.Et miten mää helvettiin hoitamiset tapahtuu kun siihen tarvitaan seurakunta, sit kun seurakunta voi erehyä miten voi heittää saatanalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et miten mää helvettiin hoitamiset tapahtuu kun siihen tarvitaan seurakunta, sit kun seurakunta voi erehyä miten voi heittää saatanalle
eli seurakunta on veronkerääjä ja pakana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eli seurakunta on veronkerääjä ja pakana
Kerääkö ne rahaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerääkö ne rahaa?
vai veroja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Syytetää synneistä mitä ole uhri koskaan tehnytkään."
Tämän vuoksi on erittäin tärkeä vaatia puhuttelun syy/syyt kirjallisena tulevaa käsittelyä varten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Syytetää synneistä mitä ole uhri koskaan tehnytkään."
Tämän vuoksi on erittäin tärkeä vaatia puhuttelun syy/syyt kirjallisena tulevaa käsittelyä varten.No sun pitää vaatia henkilö kohtasesti oikasua jos ei niin ota srkhon yhteys no saatte keskustella jos ei muuten niin koko porukalla vois seurakunta iltaan ottaa aiheeksi hoito kokoukset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sun pitää vaatia henkilö kohtasesti oikasua jos ei niin ota srkhon yhteys no saatte keskustella jos ei muuten niin koko porukalla vois seurakunta iltaan ottaa aiheeksi hoito kokoukset
Hoitokokoukset olivat siunauksellisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoitokokoukset olivat siunauksellisia
Jossain kohti varmaan meni väärin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jossain kohti varmaan meni väärin
Mutta väärinkohtehdeltujen pitää ite mennä hoitaa asiansa kuntoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta väärinkohtehdeltujen pitää ite mennä hoitaa asiansa kuntoon
"Mutta väärinkohtehdeltujen pitää ite mennä hoitaa asiansa kuntoon"
Mitä tällä tarkoitat? Kiinnostaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mutta väärinkohtehdeltujen pitää ite mennä hoitaa asiansa kuntoon"
Mitä tällä tarkoitat? Kiinnostaa.sitä et ei katkeroituneena niille jotka ei joo tehnyt syntiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sitä et ei katkeroituneena niille jotka ei joo tehnyt syntiä
"sitä et ei katkeroituneena niille jotka ei joo tehnyt syntiä"
Mitä tämä tarkoittaa väärinkohdeltujen näkökulmasta? Monissa tapauksissa hoitajat olivat yksin aloitteentekijöitä ja vaativat kohdettaan uskomaan nimenomaan oman omantuntonsa kautta ja tekemään parannusta omasta syntielämästään. On kysymys nimenomaan hoitajien synneistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"sitä et ei katkeroituneena niille jotka ei joo tehnyt syntiä"
Mitä tämä tarkoittaa väärinkohdeltujen näkökulmasta? Monissa tapauksissa hoitajat olivat yksin aloitteentekijöitä ja vaativat kohdettaan uskomaan nimenomaan oman omantuntonsa kautta ja tekemään parannusta omasta syntielämästään. On kysymys nimenomaan hoitajien synneistä.Kun ei joo synnintunnustuksen hoidettava menee helvettiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sun pitää vaatia henkilö kohtasesti oikasua jos ei niin ota srkhon yhteys no saatte keskustella jos ei muuten niin koko porukalla vois seurakunta iltaan ottaa aiheeksi hoito kokoukset
Tämän hirvittävän väkivalta- ja kiusaamistapauksen käsittely on vielä kesken. Kiitos hyvistä neuvoista. Aika näyttää miten asia etenee. Tämä on astetta vakavampi teko eikä todellakaan mikään pelkkä anteeksipyyntöjuttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän hirvittävän väkivalta- ja kiusaamistapauksen käsittely on vielä kesken. Kiitos hyvistä neuvoista. Aika näyttää miten asia etenee. Tämä on astetta vakavampi teko eikä todellakaan mikään pelkkä anteeksipyyntöjuttu.
Esim opistossa lyötiin pään viereen ruuvimeisseli pystyyn nämä kiusaamisen ja painostamis tapaukset olisivat saaneet uhrin jos en olisi vastustellut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esim opistossa lyötiin pään viereen ruuvimeisseli pystyyn nämä kiusaamisen ja painostamis tapaukset olisivat saaneet uhrin jos en olisi vastustellut
ei tiedä mitä niitten sairaassa päässä liikkuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä totta? Järkyttävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä totta? Järkyttävää.
Se oli kova paikka kun olin just tehny parannuksen paholainen ja saatana ei kestänyt yksi helsinkiläinen ei kestänyt mun hymyä se sano iki hymy ja valtio maksoi mun opisto vuoden äitiä painostettiin seurojen jälkeen et se menee helvettiin pidettiin hoitokouksia televisiot ja kaikki pyöri näillä lestoilla mua syyttivät nämä sitten et kun isä sai muilta lapsilta huonoon kohtelua et olin syyllinen Oulussa yksi mies sano et se käy säälistä tapaamassa äitiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli kova paikka kun olin just tehny parannuksen paholainen ja saatana ei kestänyt yksi helsinkiläinen ei kestänyt mun hymyä se sano iki hymy ja valtio maksoi mun opisto vuoden äitiä painostettiin seurojen jälkeen et se menee helvettiin pidettiin hoitokouksia televisiot ja kaikki pyöri näillä lestoilla mua syyttivät nämä sitten et kun isä sai muilta lapsilta huonoon kohtelua et olin syyllinen Oulussa yksi mies sano et se käy säälistä tapaamassa äitiä
Kaikesta pääsee kättä vilauttamalla teki mitä tahansa ja niitä vituttaa jolla se on armon väline mut eivät kumminkaan elää uskon mukaan vaikkei ikinä pyytelis anteeksi kun ovat paskiaisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikesta pääsee kättä vilauttamalla teki mitä tahansa ja niitä vituttaa jolla se on armon väline mut eivät kumminkaan elää uskon mukaan vaikkei ikinä pyytelis anteeksi kun ovat paskiaisia
Ovat katsos seurakunta uskollisia se on niitten uskon kohde eikä moraaliset ihmisis opit eivät ole tajunneet että Jeesus opetti inhimillisyyteen mutta tilalla on vain höttöä joka ei kosketa ketään yhteisön narsismi joka pullahtelee aina sillo tällö esiin älä tee sitä älä tee tuota se on väärin tai oikein muttei kumminkaan ole jakomielitautisella porukalla yhteisymmärrystä juoruja riittää ja kaiken perusta on päästä tekemään lisää kakaroita sehän heidän uskon perusta on lisääntymisoppi=jumalan valtakunta
- Anonyymi
- Anonyymi
Mulla on nyt vasta unelmien työpaikka.Yhtäkään lestadiolaista ole tässä työpaikassa.
- Anonyymi
""Mutta jos hän ei heitäkään kuule, kerro seurakunnalle. Mutta jos hän ei kuuntele seurakuntaakaan,
olkoon hän sinulle kuin veronkerääjä ja kuin pakana.""
Eihän SRK:n järjestämissä hoitokokouksissa kysytty seurakunnalta mitään, ne oli hoitomiehet jotka hoitivat seurakuntaa ja seurakunta pelkäsi niin paljon, että alistui kaikkeen.
Muutenkin, onko ollut yhtään hoitokokousta, jossa oikeasti olisi kysytty seurakunnalta neuvoa, kyllä se on ollut hoitomiehet jotka näitä hoitoja on järjestänyt ja pyörittää niitä.
Raamatussa on paljon siitä, että seurakuntaan tulee vääriä paimenia, kavahtakaa niitä!- Anonyymi
Matt. 7:15
15 Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.
2.kor.11:13
13 Semmoiset ovat vääriä apostoleja, petollisia työntekijöitä, he vain tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi. [Matt. 7:15,16; Ap. t. 15:24, 20:30; Gal. 2:4; Fil. 3:2]
Raamatussa varotetaan paljon vääristä opettajista, nämä hoitomiehet ovat justiinsa sellaisia. Ne alkoivat hoitamaan seurakuntaa ja itse olivat väärässä.
Muistakaa, raamattu varoittaa seurakuntaa vääristä profeetoista!!!!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matt. 7:15
15 Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.
2.kor.11:13
13 Semmoiset ovat vääriä apostoleja, petollisia työntekijöitä, he vain tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi. [Matt. 7:15,16; Ap. t. 15:24, 20:30; Gal. 2:4; Fil. 3:2]
Raamatussa varotetaan paljon vääristä opettajista, nämä hoitomiehet ovat justiinsa sellaisia. Ne alkoivat hoitamaan seurakuntaa ja itse olivat väärässä.
Muistakaa, raamattu varoittaa seurakuntaa vääristä profeetoista!!!!!!Tunnen monta umpikieroa valehtelijaa/ hoitajaa/eksyttäjää, joista ei todella törkeän ja vilpillisen käytöksen perusteellla jää todistusta taivaskelpoisuudesta.
- Anonyymi
Ainakin porukka piti toisistaan huolen
Ja he kaikki, jotka uskoivat, olivat kuin yksi, ja kaikki, mitä heillä oli, oli yhteistä
Ja ne, joilla oli omaisuutta, olivat sitä myymässä, ja he jakoivat jokaiselle sen mukaan, kuin oli
tarpeen. - Anonyymi
Yhteiskunnan etu on heikentynyt lestatiolainen liike. Ymmärrätte mitä olisi jos lestatiolaiset olisi laki ja järjestys
- Anonyymi
Ei olisi lakia eikä järjestystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olisi lakia eikä järjestystä.
No se on laiton liike
- Anonyymi
Täytyy varmaan ottaa suoraan yhteyttä SRK.n.
- Anonyymi
Onko puhujina pedofiilejä? Yksiselitteinen vastaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuleva puhujainkokous voi erottaa pedofiilit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuleva puhujainkokous voi erottaa pedofiilit.
Satanisti porukalla ei ole muuta kuin lain rikkominen ja lisääntyminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti on pedofiilejä puhujissakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti on pedofiilejä puhujissakin.
Keijo nissilällä oli sormi pystyssä kauhea inhotus äänessä ei vaikuttanut kovin selvä diskantti olevan kuin olisi juopunut marttyyrien verestä
- Anonyymi
Vanhat pedofiilit johtaisi maatamme ja propakanda pönkittäisi valtaa.
- Anonyymi
no kun facebook insta ja youtube ovat pedofiili ringin omistuksessa ja kovasti srk käyttää niitten alustoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no kun facebook insta ja youtube ovat pedofiili ringin omistuksessa ja kovasti srk käyttää niitten alustoja
Tuntuu siltä, että pedofiilejä on todella paljon, älkää hyvät ihmiset laittako lastenne kuvia someen. Elämme todella pahaa aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu siltä, että pedofiilejä on todella paljon, älkää hyvät ihmiset laittako lastenne kuvia someen. Elämme todella pahaa aikaa.
Joo erottaa liikkeestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
koko liike on pedofiili vallassa ne kerää jäsen maksuja älkää maksako veron kerääjät ei menesty
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
koko liike on pedofiili vallassa ne kerää jäsen maksuja älkää maksako veron kerääjät ei menesty
valtion tuet koko liikkeeltä pois
- Anonyymi
Toinen ihminen ei ole lammas eikä saastunut. Tahto on jokaisen oikeus, vaikka se johtaisikin erehtymiseen tai erilaisuuteen.
- Anonyymi
Erehtyimen on pahasta srkn kätyrit liikenteessä varsinkin kun erehtyy viimeisen kerran koko lahko on kuollut
- Anonyymi
Mitenkä lerva pojut viettää joulua? Onko vilppi, viekkaus ja yhdessä pähkäillyt kusetukset asioita mitä on mukava muistella pyhinä?
- Anonyymi
ne saadaan äidin mainosta holtittomasti lisääntyvät lervapojut imevät täysiä kuusivuotiaana ja saavat aivovamman ei siinä järkeä tarvi kun viina virtaa joulujuhlissa
- Anonyymi
nehän ovat lervapoikien suunnittelu paikkoja että johon muut eivät saa tulla jossa kaikki vanhusten kusetukset suunnitellaan poliisin valvonnassa valtion tuella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nehän ovat lervapoikien suunnittelu paikkoja että johon muut eivät saa tulla jossa kaikki vanhusten kusetukset suunnitellaan poliisin valvonnassa valtion tuella
Nyt sääntömääräsessä kokouksessa nuijitaan suunnitelmat läpi ketä huijataan ja ketä ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt sääntömääräsessä kokouksessa nuijitaan suunnitelmat läpi ketä huijataan ja ketä ei
Pedpfiilit ovat lervapoikien suosiossa
- Anonyymi
Hoitajienkin synnit Jeesus on sovittanut, tehkää parannus synneistänne, ennenkuin on liian myöhäistä.
- Anonyymi
Hoitajien hirveät teot - aivan hirveät. Kyllä se näyttää olevan hoitajille vaikeaa tuo asioiden korjaaminen ja ensiksikin sen myötäminen, että tein väärin. Yritetään näytellä muka erehtymätöntä, vaikka tällä hetkellä ja asioiden tässä vaiheessa se on täysi mahdottomuus. Miksi hoitajiksi ryhtyivät juurikin oikeassa olemisen pakkomielteiset umpikierot valehtelijat ja ne, joilla ei ole minläänlaista käsitystä siitä, mikä on oikein ja mikä on väärin. Missä on omantunnon ääni vai onko sitä? Hirveintä on, että hoitajien omaa etua ajavat teot ovat vahingoittaneet monen arvokasta ja ainutlaatuista elämää. Miten tällaiset teot korjataan ja korvataan? Ilman rehellisyyttä ei ole oikeaa uskoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoitajien hirveät teot - aivan hirveät. Kyllä se näyttää olevan hoitajille vaikeaa tuo asioiden korjaaminen ja ensiksikin sen myötäminen, että tein väärin. Yritetään näytellä muka erehtymätöntä, vaikka tällä hetkellä ja asioiden tässä vaiheessa se on täysi mahdottomuus. Miksi hoitajiksi ryhtyivät juurikin oikeassa olemisen pakkomielteiset umpikierot valehtelijat ja ne, joilla ei ole minläänlaista käsitystä siitä, mikä on oikein ja mikä on väärin. Missä on omantunnon ääni vai onko sitä? Hirveintä on, että hoitajien omaa etua ajavat teot ovat vahingoittaneet monen arvokasta ja ainutlaatuista elämää. Miten tällaiset teot korjataan ja korvataan? Ilman rehellisyyttä ei ole oikeaa uskoa.
Ei siinä porukassa totuutta ole rakkauskin näyttelee omaa itsekästä etua kaveria ei jätetä kuuluu lähinnä kommunismiin porukka jättää lähimmäisen armotta suden raadeltavaksi kun oma etu vaatii niin bolševismi on ainut oikea usko
- Anonyymi
Lestatiolainen tapa on valehdella asiat parhain päin. Rehellisyys ei ole juurikaan arvostettu hyve.
- Anonyymi
esim puhuuko lestadiolaiset et saatana ajaa lumilinkoa? Lumia ei tarvi aurata paholainen tekee turhaa työtä lumet sulaa keväällä seuraavaksi tuleekin 3 metriä lunta ja suomi ei nouse siitä sitten 20 astetta lämmintä ja perään kovat pakkaset ydintalvi on tulossa suomi hohtaa punaisena saatana ei täällä juhli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
esim puhuuko lestadiolaiset et saatana ajaa lumilinkoa? Lumia ei tarvi aurata paholainen tekee turhaa työtä lumet sulaa keväällä seuraavaksi tuleekin 3 metriä lunta ja suomi ei nouse siitä sitten 20 astetta lämmintä ja perään kovat pakkaset ydintalvi on tulossa suomi hohtaa punaisena saatana ei täällä juhli
sen paikka on helvetissä
- Anonyymi
Uskonveljillä on pakonomainen tarve menestyä ja valehtelua on ihan tavanomaista jos se vie bisnestä eteenpäin. Parannuksen voi tehdä sitten kun taloudellinen puoli on turvattu.
- Anonyymi
Se on kyllä houkuttelevaa, jos valehtelu vie bisnestä eteenpäin.
Nykyään rehellisyys on kait historiaa ja valehtelusta tullut normi.
En ole kuullut seuroissa saarnoja, jossa puhuttaisiin näistä asioista. Me uskovaisetkin olemme ihmisiä ja joudumme syntiin. Parannukseen kuuluu, että korjaa omat tekonsa.
Puhujenkokouksessa pitäisi puhua tästäkin asiasta, että puheissa enemmän puhuttaisiin synneistä ihan nimeltä mm. pedofiliasta ja rehellisyydestä yritysmaailmassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kuullut seuroissa saarnoja, jossa puhuttaisiin näistä asioista. Me uskovaisetkin olemme ihmisiä ja joudumme syntiin. Parannukseen kuuluu, että korjaa omat tekonsa.
Puhujenkokouksessa pitäisi puhua tästäkin asiasta, että puheissa enemmän puhuttaisiin synneistä ihan nimeltä mm. pedofiliasta ja rehellisyydestä yritysmaailmassa.Puhujilta puuttuu selkäranka, taisi hoitokokoukset viedä senkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhujenkokouksessa pitäisi puhua tästäkin asiasta, että puheissa enemmän puhuttaisiin synneistä ihan nimeltä mm. pedofiliasta ja rehellisyydestä yritysmaailmassa.Yleisesti ottaen valehtelu lisääntyi havaitojeni mukaan hoitokokousten jälkeen. Parikymppiseksi asti luulin, että yhteisön jäsenet ovat rehellisiä, kunnes ensimmäisessä työpaikassani törmäsin umpikieroon /epärehelliseen juoruilevaan vl-naiseen. Sen jälkeen terästyttyäni havaitsin valehtelun olevan melko yleistä. Se oli suuri järkytys. Epärehelliset henkilöt heitän heti tiedostettuani yli laidan/tienposkeen eli ei missään tekemisissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhujenkokouksessa pitäisi puhua tästäkin asiasta, että puheissa enemmän puhuttaisiin synneistä ihan nimeltä mm. pedofiliasta ja rehellisyydestä yritysmaailmassa.Kaikki menee ihan lopun ajan ennustusten mukaan totuuden puhujia vihataan esim venäjää vihataan koska se on totuus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleisesti ottaen valehtelu lisääntyi havaitojeni mukaan hoitokokousten jälkeen. Parikymppiseksi asti luulin, että yhteisön jäsenet ovat rehellisiä, kunnes ensimmäisessä työpaikassani törmäsin umpikieroon /epärehelliseen juoruilevaan vl-naiseen. Sen jälkeen terästyttyäni havaitsin valehtelun olevan melko yleistä. Se oli suuri järkytys. Epärehelliset henkilöt heitän heti tiedostettuani yli laidan/tienposkeen eli ei missään tekemisissä.
Juoruiluhan lisääntyi aivan valtavasti hoitokokousten jälkeen, koska hoitokokouksissa jouruilu oli kantava voima. Olethan veljesi vartija --> siitä seurasi kyttäys ja juoruilu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juoruiluhan lisääntyi aivan valtavasti hoitokokousten jälkeen, koska hoitokokouksissa jouruilu oli kantava voima. Olethan veljesi vartija --> siitä seurasi kyttäys ja juoruilu.
rikosten salaaminen on hankalaa siksi alettiin kyttäämään heidän saatana on koko ajan hereillä valehtelun vasta voima on totuus jonka kyttääminen saa joskus vaino harhaisia piirteitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
rikosten salaaminen on hankalaa siksi alettiin kyttäämään heidän saatana on koko ajan hereillä valehtelun vasta voima on totuus jonka kyttääminen saa joskus vaino harhaisia piirteitä
juoruilulla pyrittiin siihen että uhri saataisiin turmeltua ja se ei kertoisi asioista kellekään olenko veljeni vartija periaatteella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juoruilulla pyrittiin siihen että uhri saataisiin turmeltua ja se ei kertoisi asioista kellekään olenko veljeni vartija periaatteella
Caini käytti samoja sanoja tapettuaan veljensä joi veljen veret ja oksensi ne pellolle huomattavissa samoja piirteitä ihmisten toiminnassa, kainilaiset ovat kuollut kansa riiteli mooseksen kanssa erämaassa tappoivat jeesuksen juudas oli kainilainen läpimätä kansa ihme kun ne jäi henkiin siksi juuri että heistä jää jäännös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Caini käytti samoja sanoja tapettuaan veljensä joi veljen veret ja oksensi ne pellolle huomattavissa samoja piirteitä ihmisten toiminnassa, kainilaiset ovat kuollut kansa riiteli mooseksen kanssa erämaassa tappoivat jeesuksen juudas oli kainilainen läpimätä kansa ihme kun ne jäi henkiin siksi juuri että heistä jää jäännös
jumala laittoi kainiin merkin, jos miettii kiinalaisia ne syövät riisiä vilja ei kuulu niitten ruoka valioon, musta riisi oli vilja kasvi keisarien herkku miksi? Herättää epäilyksiä onko keliakialla jotakin tekemistä asian kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jumala laittoi kainiin merkin, jos miettii kiinalaisia ne syövät riisiä vilja ei kuulu niitten ruoka valioon, musta riisi oli vilja kasvi keisarien herkku miksi? Herättää epäilyksiä onko keliakialla jotakin tekemistä asian kanssa
Kainihan toi viljelyksillä uhrimenoiksi ja pohjolassahan kulttuuriperinne on pitkä varsinkin ruotsissa joten ruotsi on todennälkösin vaihto ehto kainin maaksi koska aatami ja eeva lähtivät pohjoisesta itään paratiisi on pohjois napa grönlannin vihreyden voi olla monta mieltä oliko se aikanaan yhtä vihreä jos se oli alkuperäisten kainin viljelysmaa ja abelin murha paikka ja 40 km pitkä leviathan jäi päivystää rannikolle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kainihan toi viljelyksillä uhrimenoiksi ja pohjolassahan kulttuuriperinne on pitkä varsinkin ruotsissa joten ruotsi on todennälkösin vaihto ehto kainin maaksi koska aatami ja eeva lähtivät pohjoisesta itään paratiisi on pohjois napa grönlannin vihreyden voi olla monta mieltä oliko se aikanaan yhtä vihreä jos se oli alkuperäisten kainin viljelysmaa ja abelin murha paikka ja 40 km pitkä leviathan jäi päivystää rannikolle
mikä se merkki sit oli mutta musta saara oli yhtä hapan niin ruotsalainen ja niitten myyteissä oli jostakin jumalattaresta ja se nauro kuin villi aasi ei vaan ratsasti sillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mikä se merkki sit oli mutta musta saara oli yhtä hapan niin ruotsalainen ja niitten myyteissä oli jostakin jumalattaresta ja se nauro kuin villi aasi ei vaan ratsasti sillä
Et Onko freijalla jotain tekemistä abramin kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhujilta puuttuu selkäranka, taisi hoitokokoukset viedä senkin.
Monet ovat jäävejä käsittelemään asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet ovat jäävejä käsittelemään asioita.
Ei tarvi sitä puhuja pöntöstä esittää varsinkin epävarma ja änkyttävä puhuja voi mennä terapiaan samanlainen kuin seurakunta änkyttäjä joka ei kestä tosiasioita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvi sitä puhuja pöntöstä esittää varsinkin epävarma ja änkyttävä puhuja voi mennä terapiaan samanlainen kuin seurakunta änkyttäjä joka ei kestä tosiasioita
Matteus 4
Suolana ja valona maailmassa
13 "Te olette maan suola. Mutta jos suola menettää makunsa, millä se saadaan suolaiseksi? Ei se kelpaa enää mihinkään: se heitetään menemään, ja ihmiset tallaavat sen jalkoihinsa. [Mark. 9:50; Luuk. 14:34,35]
14 "Te olette maailman valo. Ei kaupunki voi pysyä kätkössä, jos se on ylhäällä vuorella. [2. Kor. 4:6; Ef. 5:8; Fil. 2:15]
15 Eikä lamppua, kun se sytytetään, panna vakan alle, vaan lampunjalkaan. Siitä sen valo loistaa kaikille huoneessa oleville. [Mark. 4:21; Luuk. 8:16, 11:33]
16 Näin loistakoon teidänkin valonne ihmisille, jotta he näkisivät teidän hyvät tekonne ja ylistäisivät Isäänne, joka on taivaissa. [1. Piet. 2:12; Jaak. 3:13]
Muistan, miten ennen hoitokokouksia saarnattiin, miten suola voi käydä mauttomaksi, millä sitten suolaatte. Nykyään puhujien puheet ovat käyneet mauttomiksi, hoitokokoukset tähänkin on syynä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matteus 4
Suolana ja valona maailmassa
13 "Te olette maan suola. Mutta jos suola menettää makunsa, millä se saadaan suolaiseksi? Ei se kelpaa enää mihinkään: se heitetään menemään, ja ihmiset tallaavat sen jalkoihinsa. [Mark. 9:50; Luuk. 14:34,35]
14 "Te olette maailman valo. Ei kaupunki voi pysyä kätkössä, jos se on ylhäällä vuorella. [2. Kor. 4:6; Ef. 5:8; Fil. 2:15]
15 Eikä lamppua, kun se sytytetään, panna vakan alle, vaan lampunjalkaan. Siitä sen valo loistaa kaikille huoneessa oleville. [Mark. 4:21; Luuk. 8:16, 11:33]
16 Näin loistakoon teidänkin valonne ihmisille, jotta he näkisivät teidän hyvät tekonne ja ylistäisivät Isäänne, joka on taivaissa. [1. Piet. 2:12; Jaak. 3:13]
Muistan, miten ennen hoitokokouksia saarnattiin, miten suola voi käydä mauttomaksi, millä sitten suolaatte. Nykyään puhujien puheet ovat käyneet mauttomiksi, hoitokokoukset tähänkin on syynä.hyvät teot olivat parantaa sairaita jotta ihmiset ylistäs jumalaa yhtään sairasta en joo lestadiolaisen parantavan et ihmiset ylistäs jumalaa on mautonta tekstiä kun kuolleet ei nouse haudasta ja ihmiset ei parane milläs sitä suolaa kun ei ole pyhän hengen voimaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hyvät teot olivat parantaa sairaita jotta ihmiset ylistäs jumalaa yhtään sairasta en joo lestadiolaisen parantavan et ihmiset ylistäs jumalaa on mautonta tekstiä kun kuolleet ei nouse haudasta ja ihmiset ei parane milläs sitä suolaa kun ei ole pyhän hengen voimaa
Lähinnä seurakunta tyytyy pilkkaa Jeesusta emmekös tee hyvää kun teemme pahaa ja uskoo syntinsä anteeksi jolla ole mitään hyötyä kun pahan teko jatkuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähinnä seurakunta tyytyy pilkkaa Jeesusta emmekös tee hyvää kun teemme pahaa ja uskoo syntinsä anteeksi jolla ole mitään hyötyä kun pahan teko jatkuu
Koko ajan suuressa pahan teossa koko seurakunta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko ajan suuressa pahan teossa koko seurakunta
Lestadiolaisuus on oikeestaan juutalaisuutta oon kuullut kun yhden teologin sanovan sydämeltään ympärileikkaamattomat ikään kuin ei kristitylle olis edes ole puhuttu juutalaisethan harrasti ympärileikkausta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lestadiolaisuus on oikeestaan juutalaisuutta oon kuullut kun yhden teologin sanovan sydämeltään ympärileikkaamattomat ikään kuin ei kristitylle olis edes ole puhuttu juutalaisethan harrasti ympärileikkausta
Plus noi jutut syötiin mannaa korvessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Plus noi jutut syötiin mannaa korvessa
Juutalaisethan on niitä viimesiä jotka ei tee parannusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ei tarvi sitä puhuja pöntöstä esittää varsinkin epävarma ja änkyttävä puhuja voi mennä terapiaan samanlainen kuin seurakunta änkyttäjä joka ei kestä tosiasioita"
Onhan se todella kaksinaamaista, kun asiansa korjaamatta jättänyt todella ankara hoitomies ruikuttaa teennäistä heikkouttaan ja pyytelee anteeksi seurakunnalta. Tämä ei ole väärä todistus, vaan täysin totta.
Keskustelin kerran erään teologin kanssa puhujan tehtävästä. Hän sanoi, että hänelle ei tuota mitään vaikeutta puhua suurelle väkijoukolle, mutta jos häntä tulee puhuttelemaan joku yksittäinen henkilö, hän menee paniikkiin. Käyttävätkö jotkut "pyrkyripuhujat" puhujuutta nimenomaan siten, että heidän ei tarvitse itse korjata henkilökohtaisia vääriä tekojaan, vaan he ovat vastuussa vain seurakunnalle.
- Anonyymi
Lukevat veljet palstaa ihan mukavasti. Joulunviettoon kehottaisin nollaan kupolin ja rouvalle kunnon halit.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005077606- 2302666
- 262581
- 1601917
- 1141768
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?41495Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p11372- 761183
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621168IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41155