Luottamusta joko on tai ei ole. Luotatko sinä Savonlinnan kaupunginjohtajaan? Minä en.
Joukkuetta ei voi vaihtaa. Nyt on vaihdettava valmentajaa.
Luottamus kaupunginjohtajaan
12
239
Vastaukset
- Anonyymi
Luotan kyllä
- Anonyymi
Hevosmiesten tietotoimiston mukaan kaupunginjohtaja Laine on koko ajan käyttäytynyt epäasiallisesti kaupungin työntekijöitä kohtaan . Uhkailua, huutamista, ja kaikenlaista painostusta. Asia on tullut esille työterveyshuollossa sairaskäynneillä.
Epäile joidenkin irtisanoutumisen olevan Laineen käytöksen syytä. Sivusta asiaa seuraavana laittaisin johtajan vaihtoon. Yksityisellä sektorilla asia olisi käsitelty vuosia sitten.- Anonyymi
Jos olen oikein ymmärtänyt, niin Savonlinnan kaupunginjohtajan virka ei ole määräaikainen. Ja jos ei ole, niin siellähän istuu "johtamassa" eläkepäiviin saakka.
Kummallisuuksia olen minäkin kuullut, mutta ovat kuulopuheita, joten eipä niistä enempiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olen oikein ymmärtänyt, niin Savonlinnan kaupunginjohtajan virka ei ole määräaikainen. Ja jos ei ole, niin siellähän istuu "johtamassa" eläkepäiviin saakka.
Kummallisuuksia olen minäkin kuullut, mutta ovat kuulopuheita, joten eipä niistä enempiä.Kaksi kolmasosaa valtuustosta voi irtisanoa kaupunginjohtajan tai siirtää toisiin tehtäviin. Mitään muuta perustelua ei tarvitse kuin luottamuspulan.
- Anonyymi
Minä en luota Sanna Mariiniin pääministerinä.
- Anonyymi
Pitäisikö Savonlinnassa siirtyä pormestarimalliin, jotta johto voitaisiin vaihtaa kunnallisvaaleissa? Vai pitäisikö kaupunginjohtajan viran olla määräaikainen, kuten esimerkiksi Keravalla ja Pprvoossa? Jos jatketaan kaupunginjohtajamallilla, pitäisikö kaupunginhallituksen puheenjohtajan palkkiota nostaa niin, että hän voisi tehdä esimerkiksi puolta työaikaa hallituksen puheenjohtajan tehtäviin? Vaihtoehtoja on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisikö Savonlinnassa siirtyä pormestarimalliin, jotta johto voitaisiin vaihtaa kunnallisvaaleissa? Vai pitäisikö kaupunginjohtajan viran olla määräaikainen, kuten esimerkiksi Keravalla ja Pprvoossa? Jos jatketaan kaupunginjohtajamallilla, pitäisikö kaupunginhallituksen puheenjohtajan palkkiota nostaa niin, että hän voisi tehdä esimerkiksi puolta työaikaa hallituksen puheenjohtajan tehtäviin? Vaihtoehtoja on.
Pitäisi tehdä jommin kummin, en tiedä kumpi on parempi. Nykysysteemi on joka tapauksessa mätä, olipa johtajana kuka vaan.
Jotenkin käsittämätöntä, että tuollainen "ikuinen" virka on ylipäätään olemassa. Joku kykenee pressaksi jopa kasikymppisenä, toinen dementoituu jo kuuskymppisenä. Koskaan ei voi tietää.
Valtuustosta ei taida löytyä erottamiseen vaadittavaa 2/3 enemmistöä, olipa tilanne melkein mikä vaan.
- Anonyymi
Demareista tämä on kiinni. Ovat jakaantuneet asiassa. Stenberg ja Mikkonen tämän ratkaisee. Eivät toki keskenään, mutta omine porukoineen. Hieman ihmettelen Stenbergiä ay-jyränä ja Mikkosta feministinä, että antavat kohdella naistyöntekijöitä huonosti. Jos eivät toimi nyt, voivat vielä hävitä vaalit.
Perussuomalaiset ainoa yhtenäinen ryhmä Laineen takana. Sellainen puolue se! Herrojen kätyrinä.- Anonyymi
Perussuomalaiset ovat vanhojen ukkojen kerho joka elää kultaista 80 lukua. Näitä herroja ei kiinnosta kaupungintalon naisvaltaisen työyhteisön hyvinvointi. On helpompi olla Laineen pe....n nuolijana eikä puuttua kaupungin työntekijöiten ongelmien korjaamiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perussuomalaiset ovat vanhojen ukkojen kerho joka elää kultaista 80 lukua. Näitä herroja ei kiinnosta kaupungintalon naisvaltaisen työyhteisön hyvinvointi. On helpompi olla Laineen pe....n nuolijana eikä puuttua kaupungin työntekijöiten ongelmien korjaamiseen.
Vaikea sanoa kuka on kenenkin takana, kun en tunne asiaa tarpeeksi. Ilmeisesti jotkut muut tuntevat ja tietävät faktat. Jotenkin olen kuvitellut että koko Savonlinnan kepu olisi kepulaisen Laineen takana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea sanoa kuka on kenenkin takana, kun en tunne asiaa tarpeeksi. Ilmeisesti jotkut muut tuntevat ja tietävät faktat. Jotenkin olen kuvitellut että koko Savonlinnan kepu olisi kepulaisen Laineen takana.
Hevosmiehet kertoneet, ettei enää olisi.
- Anonyymi
Ei luottoa löydy ei. Toisaalta on koko kaupungin tilanne niin huono että liekö kukaan johdossa oleva helpottaisi asiaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185093MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1112616- 102064
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5801920Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1181670Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja691279Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s411269Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31038Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641027Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191019